Mikä teitä naisia vaivaa????
Hankkikaa elämä!!!
Yksinhuoltajat,eläjät ja muuten vaan kerjuulla olijat!
HYI HEL...
En laittas ropoakaan tai mitään muutakaan teidän epätoivoiseen elämään!!
HERÄTKÄÄ ELÄMÄÄN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
voi jee..suuus
5
1151
Vastaukset
- miNä--
heräsin elämään ja elämä on ihanaa.
- hoitoon?
Vai et laittas ropoa... Varmaan olet monta laittanutkin. Mutta elämänarvosi paljastit ja olotilan jota en kadehdi....
- kuka, ketä ja mitä...
Kyllä meitä naisia ja miehiä on moneen lähtöön. Mutta sehän tiedetään että miehet on "yleensä" putkiaivoja ja ajattelevat mustavalkoisesti. Jos sinua on käytetty hyväksi, syytä itseäsi. Kyllä kahden aikuisen välinen suhde perustuu yhteistyöhön ja asioiden jakamiseen, oli ne sitten talous- tai käytännönasiat. Puhun nyt siis avio- tai avosuhteesta. Tuommoiset rääkymiset ja tuomitsemiset jätän toisarvoiseksi. Säälittävää on tuollainen katkeruus. Ja olen tietoinen että kaikki miehet eivät sisälly yllämainittuun kategoriaan.;)
- räyh ja mur
Täällä yksi Nainen, joka on sekä Yksineläjä että Yksinhuoltaja ja vielä Yksityisyrittäjä.
Ja kas, heräsin elämään juuri silloin, kun erosin:) - Mies,VAIK SU KUKA TIES..
Mikä susta on tehnyt naisen jolla ei oo TOIVOO..onko sun hankala kumartua nostaan roska lattialta kokos puolesta vai ootko oikeesti niin hiton ruma että lapset pelkää kun sinut näkee..miks niin ei oo toivoo,olis kiva tietää minkä ikänen sä oot,ym..ookko Pikonlinnan syöpäosastollä yskimässä viimisiä nortin limoja suustas,sillon kyllä tajuun sun ongelmas..mutta jos nyt noi seikat otettas pois tota ikää lukuunottamatta se kun ei näy tossa sun jutussas..Mä toivoisin että tulsit uudella "nimimerkillä" vaikka-EHKÄ ONKIN TOIVOO-ja kertoisit avoimemmin,ikäs,kokos,näkös,ja sen sellasta,niin analysoidaan tää sun juttus uusiks..Esim:Mä oon yksinäinen kivan näköinen mies seuraa vailla,en minä ainakaan ihmistä ensikädeltä syrjään vippaa..voi olla sisäistä kauneutta,omistaa suuren sydämmen,huomioida toisen tarpeet,antaa hellyyttä,ja rakastaa!!!Mä toivoisin että tuut oikeesti edellä mainitsellani nimimerkillä uusiks palstoille ja kerrot ittestäs ihan rehellisesti miksi oot TOIVOTON..Jään mielenkiinnolla odottaan teetkö noin kun pyysin..käyn kattomassa päivittäin ootko tullu tolla toisella nim.merkillä takas..T:Kiinnostunut,oikeasti..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1087070
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h945183Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143443Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333342Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352484Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191826Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961461Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391412Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311316- 481084