Olen aina ollut pettämistä vastaan, enkä ole itse koskaan pettänyt.
Nyt pikujouluissa erehdyin kuitenkin minua 15 vuotta nuoremman miehen kanssa sänkyyn. Työkaveri...
Ei kaduta kylläkään, mikähän mua nykyään vaivaa?
Tällä jutulla kun ei ole mitään tekemistä hänen tai minun puolison kanssa.
Tuntui vaan aivan sairaan hyvältä sen hetken!!
No, nyt minäkin
6
1346
Vastaukset
- mielipidettäjä
Eikä tuu sulle jäämään viimeiseksi kerraksi kun miestäs petät.
- tein sen..
Teki sen verran hyvää, että ei varmaan jääkään viimeiseksi kerraksi.
- nauti elämästä!
Miksi katuisitkaan? Oliko tämä nautinnollinen seksi jotenkin mieheltäsi pois?
Piristy tästä mukavasta episodista itseäsi 15v nuoremman miehen kanssa. Älä tee siitä liian suurta numeroa. Äläkä tee sitä virhettä, että parantelet huonoa omaa tuntoa kiestäsi mollaamalla.
Ota tämä tapahtuma sellaisena kuin se oli: nautinnollinen piristysruiske elämässä. Ei sen enempää. Ei myöskään sen vähempää. - mielipidettäjä
Olen koko elämäni ollut niin sanotusti uskoton "puolisoitani" kohtaan ihan tarkoitus hakuisesti.
Rakastan yhtä mutta "rakastelen" useita ihan vaan hyvän olon tunteen vuoksi.
Onnekseni koskaan en ole uskottomuudesta jäänyt kiinni.
Tapahtui kerran niin, että nainen jonka kanssa olin seurustellut 4 vuotta "sortui" uskottomuuteen minua kohtaan mutta oli niin tunnollinen, että kertoi siitä seuraavana aamuna ja odotti saavansa tuntea rystyseni sen kasvoilla. Yllättyi pahasti kun sanoin vaan että sellasta sattuu joskus. Tosin päätin suhteen muuutaman kuukauden päästä koska en itse siedä uskottomuutta toiselta osapuolelta. Eli itse petän mutta en suostu tulla petetyksi. Tosin en ole koskaan ottanut seurustelusuhteita liian vakavasti.- SIKA....
SIKASIKASIKASIKASIKASIKASIKA
- joulupukkki
kai kerroit miehellesi?
vai oletko niin itsekäs mature, että sulla on lupa käydä naimassa vieraita, mutta miehelläsi ei.
toivottavasti ainakin kuulee jostain.
sinua vaivaa turhautuminen.
saat iloa elämääsi tuollaisesta hetkellisestä hyvän tunteesta ja olet valmis sellaisen takia loukkaamaan miestäsi ja vaarantamaan suhteesi. etkä edes kadu sitä.
ehkä ikäkriisi tai jotain.
ei kuitenkaan kuulosta kovin hyvältä.
tai sitten tämä oli taas joku epätoivoinen provo.
työpaikallasi susta onkin varmasti keksitty kaikkia hassuja nimiä. jos ihmettelet miksi sun selän takana supistaan ja tirskahdellaan, niin ne on vaan niitä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1383433Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/802172Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371835- 1291792
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee271714- 1381385
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1131295Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia.",21258"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!541186Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1461070