- Fiksu -> keskustelu- ja kuuntelutaitoinen, osaa keskustella tarvittaessa muustakin kuin säästä ja vaatteista. Ei tarvitse hävetä isommissa tilaisuuksissakaan suun avaamista. Seuraa esim. nyt sen verran uutisia että tietää mitä maailmassa tapahtuu.
- Hyvä itsetunto (tuntuu todella harvinaiselta ominaisuudelta tänä päivänä), ei tunne heti itseänsä ja oloansa epävarmaksi, vaikka väliin vieraat naiset minulle lirkuttaakin.
- Liikunnallinen, pitää itsestään huolta. Tykkään itsekkin urheilla kaikenlaista.
- Henkisesti ja fyysisesti ryhdikäs Nainen, joka omaa omat mielipiteensä ja sielukkaat ajatuksensa.
- Mieluummin vähän pidempi kun en itsekään ole mikään persjalkanen metsän trolli.
- Ei polta ollenkaan ja juodakin osaa järjen kanssa.
- Ei missään nimessä mikään ylimeikattu nenän kautta honottava kanarianlintu, "minä-minä-minä-ihminen".. hänellä ei ole yksinkertaisesti tarvetta todistaa/näyttää/esittää mitään kenellekään. Sinut itsensä ja ympäristönsä kanssa.
- Romanttinen, tyylikäs, kuitenkin loppuen lopuksi ihan tavallinen tasapainoinen suomalainen yhden miehen kainaloon sopiva aikuinen naisellinen särmikäs Nainen.
NAM! Yksi riittää kiitos? :)
Minun..
Ihannenaiseni..
3
990
Vastaukset
- olla
vaikka mun sisko (:!
- Natalia Virosta
Vaadit naiselta fiksuutta, mutta itse et osaa edes kirjoittaa!
Mm. ranskalaisen viivan jälkeen kirjoitetaan pienellä, eikä loppuun laiteta pistettä, "itsekkin" kirjoitetaan "itsekin" yhdellä k:lla, pilkkuja ei osata käyttää sen enempää kuin pisteitäkään.
Tuon tason ns. ATM (alemman tason mies) saa rinnalleen vain ATN:n, koulutetut eivät halua näyttäytyä seurassasi.
Rahvaanomaisuus loistaa kirjoituksestasi ja pitkälle.- ap.
Voi sinua reppanaa.
:) Ehkä se elämä loistaa vielä sinullekin ja ajatuksesi kaunistuvat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2485672Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki353231Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1332549"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2102013Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol641542- 641007
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77937Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni123813Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan8781- 39728