ollaan päätetty deitti ystävien kanssa, että jokainen ukkomies/varattu, joka lähestyy seksin suhteen viesteillä meitä....kun muka "jotain" puuttuu elämästä...paljastetaan ajan saatossa..joten vaimot, olkaa kaulimenne kanssa valmiina...
samperin ukkomiehet...
3
769
Vastaukset
- ???
tehkää juuri noin niin on meillä vapailla miehillä helpompaa.
HYVÄ TYTÖT - usko vai toivo?
Hyvä tytöt!
Täältä pesee...myös!
Mieheni -avo-sellainen, vastailee mitä tehokkaammin ilmoituksiinne naiset.
Tarinat yksinäisyydestä nyt jo naurattavat, ovat niin hellyttäviä, vaan ei tosia.
Päivät menee "vieraissa" ja illat kiltisti kotona.
Olen luopunut itkuista ja siirtynyt hymy vaiheeseen. Elämän sisältö: minkä tarinan mies on nyt kehitellyt?
Kiitos niille naisille jotka kertovat missä on menty ja sääli niitä jotka luulevat että saavat mieheni yksiavioiseksi!- Lille.
ruunan kanssa olis helpompaa olla naimisissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406375Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 82970
- 52880
- 56836
- 41820
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137813Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8803- 68800
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14721