Elikkäs.. Olen tavannut miehen (minua 5v vanhempi)pariin otteeseen ja mietin hänen aivoituksiaan. Hän "kiusaa" minua koko ajan, on suutelevinaan mutta lopettaakin heti huulten kosketettua toisiaan, hiplailee vähän jne. Voiko kyseinen mies olla muutenkin kiinnostunut kuin sänkyyn menon suhteen? Ei se nyt suoraan ole ehdotellut, ja kävelee se käsikädessäkin että nyt olen ihan pihalla jo! Mitäs sen päässä liikkuu? Saa kysyä lisä tietoja jos sen pohjalta vaan kerto mulle haluaako se mahdollisesti esim. suhdetta. :)
En ole varma??
-Jennika-
2
353
Vastaukset
- +908(O)34
kysyisit siltä mieheltä!
- ..........................
Kauheeta kun jotkut naiset ovat epävarmoja miesten suhteen eivätkä uskalla itse avautua ja avaa suutaan vaan odottaa mitä se pelle nyt keksii ja haluaa????
Ja voi voi mikä pelle hä? ' on suutelevinaan mutta lopettaakin heti huulten kosketettua toisiaan, hiplailee vähän jne.
Mies on tainnut katsoa liikaa jotakin romanttista filmiä jossa on huumoria,noinhan toimivat filmeissä? ;-)))
böök!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,132769Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691