en tiedä kuuluuko tämä laihdutuspalstalle oikeastaan, mutta ajattelin että joku täältä voisi tietää vastauksen.:) eli minä pääsin työllä ja tuskalla syksyllä tavoitteeseeni (164/50) ja paino on tuossa nyt monta kk pysynyt. jos yhtenä päivänä syö TODELLA PALJON herkkuja (sokeria ja rasvaa) niin voiko siitä lihoa? varmasti seuraavana päivänä paino on korkeammalla mutta jääkö se? en haluaisi lihoa yhtään mutta kerrankin haluaisin juhlia oikeen kunnolla kavereiden kanssa.
eli jos vaikka söisikin yhdessä päivässä esim 5000 kcal niin paljon lihoaa ja lihoaako yhtään?
KYSYMYS
hmmmmmmmmm...
2
326
Vastaukset
- varman päälle
Tee niin, että megamässäilypäivän jälkeen syöt muutamana päivänä hiukan vähemmän. Esim. jos ylimääräisiä kaloreita on tullut syötyä vaikkapa 3500, niin sitten seuraavan seitsemän päivän aikana syöt 500 kaloria normaalia vähemmän. Taatusti eivät jää mässäilyt vyötärölle.
Itse olen mitoissa 161 / 51, vielä muutaman kilon aion tipauttaa pois, mutta jotta elämä ei olisi harmaan ankeaa, niin yllämainitulla tavalla pääsen silloin tällöin nauttimaan yltäkylläisyydestäkin :)- :)):))
joo kiitti ! :) tolleen teen :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81953
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 68790
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,134774Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691