Onko tää ny jotain koodikielta vai vainoharhaa? Eli ku kävellään treffeiltä pois ja juuri ennenkuin tiet erkanevat, niin muija tarkistaa, onko avaimet messissä?
Mulla on vaan sellanen käsitys, et se ois jonkulainen "kutsu" tjsp..
Muistin sen vaan 5 min. liian myöhään :D
Avaimet
3
1425
Vastaukset
- jkouii
Johtuu siitä että näytät italialaiselta taskuvarkaalta.
- gyyggg
"Onko tää ny jotain koodikielta vai vainoharhaa? Eli ku kävellään treffeiltä pois ja juuri ennenkuin tiet erkanevat, niin muija tarkistaa, onko avaimet messissä?"
Hän haluaa olla varma, ettei joudu yöllä viettämään yksin aikaansa pihalla, jos avaimet ovat hukassa. On kivempaa ja ehkä vähän turvallisempaakin odotella kaverin kanssa huoltomiehen (tms. avaimenhaltijan) tuloa paikalle.
"Mulla on vaan sellanen käsitys, et se ois jonkulainen "kutsu" tjsp.. "
Toiveajattelua.
"Muistin sen vaan 5 min. liian myöhään :D"
Sinun onnesi.- Nimella
Itse teen tätä avainten tarkastelua, eikä sillä ole mitään kutsumerkitystä. Yksin on tylsä odotella, ja pelottavaakin pimeässä, jos avaimet on kotona. Ja jos vaikka kännykin jäi kotiin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3406345Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483786- 81943
- 52870
- 56816
- 41810
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67779
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130763Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14691