Onko muita mauttomuuden ystäviä?

Käytiin katsomassa uusi Bond-leffa lauantaina. Vaimo päätti pysyttäytyä erossa moisesta hapatuksesta. Minusta se oli kerrassaan loistava. Mitenkäs muut palstan äijäilijät?

17

872

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kipsikäsi

Vein naisen kattoo Boratin.... ei voi olla hyvä asia....

• Se käytiin katsomassa jo aiemmin. Kauniimmalla puoliskolla on Borat-hulluus. En mnä vahingossa sen kanssa naimisiin menyt...

• first comes a god, man, horse, then a woman :-)

• jees.

Olen NAINEN ja se leffa on todennäköisesti tosi JEES-toimintaa.

Pitääkin mennä katsomaan, kun nyt suosittelit.:)

• kewi

Jaska Pontti... ei jääny kahtomati...
      tuskin tämäkään....

• oltais menty vkl leffaan jos täst mun kämpiltä ei ois niin vaikea matka lähimpään teatteriin. Jo siinä vaiheessa kun kerroin naisväelle et leffassa näkyy ekaa kertaa historiassa bondin kellit niin suosio oli taattu, kummasti alko löytyyn intoa nähdä kys. eepos. 15X20m laajakankaalta :-)

Mä nyt sit katoin sen netti-rippinä yksin ja ja ihan jees menoa, mä tykkään tosta nyk. bondista, se ei oo turhan fansy kiiltokuvapoju niinkuin edelliset paskiaiset, särmä ns. hallussa.

• Justus Maximus

Onko Yrmiö viettänyt koko viikonlopun kihlatun ja tulevan anopin seurassa?

• En minä huomannut. Pitänee mennä uudestaan katsomaan.

Craig ei ollut ollenkaan huonompi Bond, tosin Sean Conneryn veroista ei ole toista.

• f.n.k

James Bond ja yhdessä elokuviin.Tätä uusinta en ole vielä nähnyt.

• f.n.k

Kyssäri oli suunnattu palstan äijäilijöille.

"pyyhkii vastauksensa"

• Laura I.

Osaan äijäillä, joten otan vapauden vastata :)

Mitäs mautonta Bondissa on? Eikös tämä uusin ole "kaikkien aikojen paras" ja kriitikoiden ylistämä?

Minä en raaski oikein käydä leffoissa, mutta jos tuon jostain saisi, niin varmasti tulisi mulkaistua.
      Vaikka mä olenkin pieni kapinallinen siinä suhteessa, että minusta paras James Bond ever on Roger, vaikka pitäisi sanoa, että Sean! :D

• Connery oli charmikkaampi, mutta Moore oli paljon hauskempi Bondina. Minäkin pidän enemmän Mooresta. Dalton oli onneton pehmomies eikä Brosnamkaan vetänyt vertoja tälle Craigille.

Kriitikothan sanovat vertaavansa Bondeja toisiin Bondeihin, ei toisiin elokuviin. Niille on siis luotu aivan oma arvosteluasteikkonsa.

• Alfa uros

Minua ainakin väkivaltaviihde kiehtoo enemmän kuin raukkausromanssit valkokankaalla.

Aivottomat splatterit ja zombieleffat aina hyviä, pääasia että kuolemat ovat brutaaleja ja uudenlaisia.

Ketä miestä nyt ei edes hieman väkivaltaleffat, aseet ja kauniit vähäpukeiset naiset kiinnostaisi.

Sitten jos totisemmalle päälle sattuu niin voi katsoa kieli poskella väännetyn mustahuumori-painotteisen elokuvan.

• Hossi37

Kyllä mennä leffa katsoon ku alkuperäisen olen myös nähnyt. bondit on ihan hyviä katseltavia vaikka eivät mitään elokuvien eliittiä olekkaan, sopivan tyhjänpäiväistä toimintaa. Ei tarvitse pahemmin keskittyä katseluun.
      Vanhemmat olivat kyllä parempia mitä nää nykyiset ovat.

• Se oli ihan huippu leffa! Ei mitään suuria räjähdyksiä ja ihmeellisimpiä animaatioita.

Itse ainakin rankkaan tämän parhaimmaksi bondiksi jopa ennen Timothy Daltonia, tää oli kylmää salamurhaaja toimintaa, eikä mikään brittikomedia

• .

.

• vili.

kuminukkea sanoa vaimoksi?

Hähä! :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe