Mä tarttisin teidän neuvoi. Dodii eli tapasin erään miehen baaris päädyimme illan päätteeksi sänkyyn. Mies on ottanu tämän jälkeen yhteyttä ja ehdotellu et mentäis ulos mutta eipä olla vieläkään menty tätä on jatkunu ny pari kuukautta. Mies tekstailee ja soittelee välil mut mitään ei tapahdu kun on niin kiire! No tavattiin yks ilta ja mies oli lievästi päissään.. ihan niinku se ei haluis edes mua tavata selvinpäin. Miks se käyttäytyy näin? Oon ihastunu siihen
Auttakaa
8
789
Vastaukset
- Revittelijä
Oo sä tyttö vaan rakastunu ihan rauhas. Vastakaikua et tule saamaan. Kundi silti tais saada hyvät nainnit :)
- Ukkomies
Juuri kaltaisiasi naisia tämän maan puutteessaelävät miehet tarvitsevat. Naisia, joilla on huono kirjoitustaito ja antelias luonne.
- pano!
Retkut on kautta aikain käyttäneet yksinkertaisia naisia hyväkseen...
- Pusku T.A. Traktori
Siis tapasit ukon baarissa, hässitte yöllä, ettekä ole sen jälkeen tavanneet kuin kerran - ja sinä olet ihastunut
- Bunghh
Yksinäinen voi takertua kaikkeen, mihin vaan jonkin kosketuksen saa.
- molto deus
Bunghh kirjoitti:
Yksinäinen voi takertua kaikkeen, mihin vaan jonkin kosketuksen saa.
Kuinkahan moni mies onkaan joutunut yksinäisyydestä kärsivän ripustautujanaisen uhriksi? Sellaisen joka ei ymmärrä että tapailla ja sekstailla voi ihan muuten vaan, ilman mitään ihastumisia ja takertumisia.
- tilasitkin
Minkä takia piti mennä baarista mies ottamaan?
Etkö malttanut ensin tapailla tyyppiä että olisit voinut tsekata että onko se aina kännissä?
Tommosia juoppoja ne baarilöydökset yleensä on.
Ja kun kerran annat semmoselle, niin se tulee toistekin kerjäämään. - Niin siinä käy
Tulee mieleen se, miten itse joskus muutamia vuosia sitten
käyttäydyin.
Jos päätyi baarista sänkyyn sellaisen "ihan ok" -naisen
kanssa, niin siihen piti yhteyttä ihan vaan sen takia, että
olisi mahdollisuus saada uudestaankin jos siltä tuntuu, eikä
ole parempaakaan tarjolla.
Jos mies on aidosti kiinnostunut seurustelusta, niin kyllä
hän haluaa tavata naisen myös selvinpäin ja löytää kyllä
aikaa muilta kiireiltään. Jos pari kuukautta on kulunut
ja aina on muka liian kiire tapaamiseen, niin tuskin
mies on sinusta romanttisessa mielessä kiinnostunut.
Luultavasti vain roikottaa sinua mukana, mutta samalla
etsii "parempaa" naista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3166161Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483636Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1482827"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2252167Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol1011742- 671212
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua811055Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni145973Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan10948Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11894