Kaksi nelikymppistä tapailee kahden vuoden ajan, asuu samassa kaupungissa mutta tapailee vain viikonloppuisin. Naisen tullessa miehen luo tuo kassillisen ruokaa tullessaan, mies ei koskaan tee vastaavaa naisen luo tullessaan. Tuo vain omat juomansa. Miehen logiikka?
Pihi mies..
19
1166
Vastaukset
- görttrt
Mies ei halua viettää iltaansa laittamalla ruokaa tai osaa laittaa ruokaa? Jos sinä kannat ruokaa hänen kotiinsa, se on sinun asiasi, mikään pakko niin ei ole tehdä. Älä sitten vie sitä ruokaa. Et voi odottaa, että jos sinä teet jotain, toisenkin on pakko tehdä samalla tavalla? Ehkä on parempi, että sinä kannat ruokaa itsellesi ja hän itselleen? Onko tämä nyt niin vaikeaa tai edes tärkeää?
- Kuuransukka
Oletko pyytänyt miestä tuomaan ruokaa tullessaan? Jos et ole, saat syyttää tilanteesta vain itseäsi. Ei mies yleensä ajattele ruokaa mennessään viettämään viikonloppua naisystävänsä luo. Ja osaisiko se mies laittaakaan mitään niistä aineksista? Jos osaa, niin en ymmärrä miksi viette ruokaa toistenne luo. Eikö olisi parempi, että söisitte vuoroviikoin toistenne luona sitä mitä jääkaapista sattuu löytymään?
Ei mieskään näköjään oleta että sinä tarjoaisit hänelle viinaksia, koska hän joutuu tuomaan omansa mukanaan. Kuitenkin odotat miehen tarjoavan sinulle ruokaa. Naisen logiikka?- Tasajako
Olen nätisti pyytänyt mutta ei vaan näytä perille menevän. Jankuttaa ei jaksa.. Sitäkin ehdotin että vuoro viikoin toinen hommaa sapuskat ja seuraus oli että hän ei edes vaivautunut kaupassa käymään. Jääkaappi oli tyhjä kun sinne menin. Ei kuulemma ollut jaksanut käydä kaupassa...
- Kuuransukka
Tasajako kirjoitti:
Olen nätisti pyytänyt mutta ei vaan näytä perille menevän. Jankuttaa ei jaksa.. Sitäkin ehdotin että vuoro viikoin toinen hommaa sapuskat ja seuraus oli että hän ei edes vaivautunut kaupassa käymään. Jääkaappi oli tyhjä kun sinne menin. Ei kuulemma ollut jaksanut käydä kaupassa...
Tuskin se mies sinusta välittää jos ei jaksa huomioda sinua edes sen vertaa. Älä vie ensi kerralla mitään mukanasi, vaan pistä mies viemään sinut ravintolaan syömään tai edes tilaamaan pitsan.
Vielä tehokkaampi konsti olisi unohtaa suihku, meikit ja kampa muutamaksi päiväksi ennen miehen luona vierailua ja jos mies huomauttaisi asiasta voisit sanoa, ettet vaan jaksanut... - Tasajako
Kuuransukka kirjoitti:
Tuskin se mies sinusta välittää jos ei jaksa huomioda sinua edes sen vertaa. Älä vie ensi kerralla mitään mukanasi, vaan pistä mies viemään sinut ravintolaan syömään tai edes tilaamaan pitsan.
Vielä tehokkaampi konsti olisi unohtaa suihku, meikit ja kampa muutamaksi päiväksi ennen miehen luona vierailua ja jos mies huomauttaisi asiasta voisit sanoa, ettet vaan jaksanut...Vaan ei toimi..Kun ollaan käyty syömässä ravintolassa niin lasku on jaettu tasan, hänen ehdotuksestaan, samoin pizzan kanssa. Miksihän tämä homma ei toimi myös viikonloppuisin ruokajutuissa :)
- stressimaha jo
Tasajako kirjoitti:
Vaan ei toimi..Kun ollaan käyty syömässä ravintolassa niin lasku on jaettu tasan, hänen ehdotuksestaan, samoin pizzan kanssa. Miksihän tämä homma ei toimi myös viikonloppuisin ruokajutuissa :)
kikka kun huomaa että kaveri ei satsaa,lopettaa sen itsekkin.
Villasukat jalassa ja sohvalle löhöämään eikä mitään tarjoilua myös ilmaa lasken vapaasti.
- Kokemusta on
Hyvksikäyttäjä tuo mies, heivaa ukko elämästäsi ja etsi parempi.
Miksi ette mene yhdessä kauppaan tai syömään, että tasapuolisuus toteutuisi?
Minua hävettäsi moinen loisiminen, jos olisin tuo mies. Tosin olen tehnyt runsaasti tutkimusta elämäni aikana, että naisiltä se onnistuu loistavasti ilman tunnontuskia. AP on harvinaisen tasa-arvoinen poikkeus.- Tasajako
Sepä se kun miestä ei saa yhdessä ruokakauppaan enkä itse halua ravintolaan. Työni puolesta olen niin paljon viikolla tekemisissä ihmisten kanssa että haluan rauhoittaa viikonloput kotona tai hänen luona olemiseen. Tykkään nimittäin kokkaamisesta, se on minulla yksi pieni tapa osoittaa toiselle huomioimista.
- AretousaLoggedOut
'Minua hävettäsi moinen loisiminen, jos olisin tuo mies. Tosin olen tehnyt runsaasti tutkimusta elämäni aikana, että naisiltä se onnistuu loistavasti ilman tunnontuskia.'
eipä muuta. Jatkakaa vaan. :) - Goo goo muck
Tasajako kirjoitti:
Sepä se kun miestä ei saa yhdessä ruokakauppaan enkä itse halua ravintolaan. Työni puolesta olen niin paljon viikolla tekemisissä ihmisten kanssa että haluan rauhoittaa viikonloput kotona tai hänen luona olemiseen. Tykkään nimittäin kokkaamisesta, se on minulla yksi pieni tapa osoittaa toiselle huomioimista.
Kuka käy miehelle kaupassa viikolla? Vai vietkö miehelle aina viikon ruoat kerralla? Jos mies käy kaupassa viikolla, voit kai antaa hänelle listan niistä aineksista, joita tarvitset viikonloppuna.
- Simo vaan
AretousaLoggedOut kirjoitti:
'Minua hävettäsi moinen loisiminen, jos olisin tuo mies. Tosin olen tehnyt runsaasti tutkimusta elämäni aikana, että naisiltä se onnistuu loistavasti ilman tunnontuskia.'
eipä muuta. Jatkakaa vaan. :)En ole itsekään seurustellut koskaan naisen kanssa joka olisi tarjoutunut maksamaan edes omaa osuuttaan ravintola-ateriasta, leffalipuista, taksikyydeistä jne. Kaverinaiset kyllä ehdottaa aina kulujen jakamista. Naisten ei kannattaisi valittaa ettei mies koskaan vie mihinkään kun ulkona käynti merkitsee miehelle n. 100 euron lovea tiliin.
- AretousaLoggedOut
Simo vaan kirjoitti:
En ole itsekään seurustellut koskaan naisen kanssa joka olisi tarjoutunut maksamaan edes omaa osuuttaan ravintola-ateriasta, leffalipuista, taksikyydeistä jne. Kaverinaiset kyllä ehdottaa aina kulujen jakamista. Naisten ei kannattaisi valittaa ettei mies koskaan vie mihinkään kun ulkona käynti merkitsee miehelle n. 100 euron lovea tiliin.
tavanneet sellaisia naisia, joita ei omaan ystävä/tuttavapiiriini kuulu. Ystävissäni on kyllä monia niitä, jotka ovat niitä miehen elättäjiä. Itselläni myös kokemusta tuosta lompakkona olemisesta. Ei voi muuta sanoa kuin että PASKA MÄIHÄ! :)))
Olen kyllä noista naisista kuullut, varsinkin tarinoita niistä avioliitossa elävistä naisista, jotka miehen sormustettuaan lopettavat työnteon ja alkavat elää täysin miehen lompakolla! En kunnioita! - Ninja25
Tasajako kirjoitti:
Jos sie huomioit toista kokkaamalla ni mitä se mies tekee sitte siulle et saat huomiota? On paikalla passattavana...vaih?? Mien ainakaa tollast miestä kaua kattelis, vaikka ois kuin ihana.
- Se taas
AretousaLoggedOut kirjoitti:
tavanneet sellaisia naisia, joita ei omaan ystävä/tuttavapiiriini kuulu. Ystävissäni on kyllä monia niitä, jotka ovat niitä miehen elättäjiä. Itselläni myös kokemusta tuosta lompakkona olemisesta. Ei voi muuta sanoa kuin että PASKA MÄIHÄ! :)))
Olen kyllä noista naisista kuullut, varsinkin tarinoita niistä avioliitossa elävistä naisista, jotka miehen sormustettuaan lopettavat työnteon ja alkavat elää täysin miehen lompakolla! En kunnioita!Mahdatko tietää miten ystäväsi miehensä kanssa toimivat? Tuskin ne alkaa leveillä sulle että "roikuinpa taas koko viikonlopun miehen siivellä" vaan muistaa kyllä mainita joka ainoasta kerrasta kun ovat itse käyneet kaupassa. Miehen kustannuksella eleleminen on niin yleistä naisten keskuudessa etten voi millään uskoa etteikö sinunkin tuttavapiiriisi kuuluisi sellaisia tyyppejä.
- Tasajako
Goo goo muck kirjoitti:
Kuka käy miehelle kaupassa viikolla? Vai vietkö miehelle aina viikon ruoat kerralla? Jos mies käy kaupassa viikolla, voit kai antaa hänelle listan niistä aineksista, joita tarvitset viikonloppuna.
Aikaisemmin vein ruokaa niin paljon että hänellä oli parin päivän sapuskat valmiina viikonlopun jälkeen. Enää en tee niin. Se listajuttukaan ei toimi hänen kanssa, kokeiltu on. "Unohtaa" tai ei käy ollenkaan kaupassa.
- Tasajako
Ninja25 kirjoitti:
Jos sie huomioit toista kokkaamalla ni mitä se mies tekee sitte siulle et saat huomiota? On paikalla passattavana...vaih?? Mien ainakaa tollast miestä kaua kattelis, vaikka ois kuin ihana.
Niin, sitäpä olen itsekkin alkanut miettiä, kannattaako passata.
- AretousaLoggedOut
Se taas kirjoitti:
Mahdatko tietää miten ystäväsi miehensä kanssa toimivat? Tuskin ne alkaa leveillä sulle että "roikuinpa taas koko viikonlopun miehen siivellä" vaan muistaa kyllä mainita joka ainoasta kerrasta kun ovat itse käyneet kaupassa. Miehen kustannuksella eleleminen on niin yleistä naisten keskuudessa etten voi millään uskoa etteikö sinunkin tuttavapiiriisi kuuluisi sellaisia tyyppejä.
nämä äijät on kyllä jättäny sekä vuokranmaksun että sen kaupassakin käymisen ihan työssäkäyvien naistensa vastuulle. Olen itsekin yhtä laiskimusta elättänyt.
Mutta kuten sanoin niin noista naimisissaolevista tapauksista olen kuullut, sellaisista että siis nainen on ollut duunissa ja avioliitossa sitten yhtäkkiä jäänyt duunista pois ja alkanut "siipeilemään".
Kyllä noita siis löytyy ihan molemmista sukupuolista.
- safkaa??
Mitähän helv* tälläkin kysymyksellä haetaan?!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17012945
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h1545458Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p454810Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1493689Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska392798Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1211969Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?1121715Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3661638Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1081538Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1361481