Mitäs mää voin tehdä, kun tää on niin vaikeaa.
Epäilen että mies löytää jonkun toisen. Epäilen että hän katselee salaa muita ihaillen. Pelkään että niin tapahtuu, tai että joku ihastuu häneen esim. salilla.
Viimeksi kun hän tuli salilta, niin aloin hysteerisenä itkemään koska olin täysin varma että näin hänen silmistään että hän on nähnyt jonkun naisen johon ihastui. (eli piti ulkonäöstä).
mieheni on minulle suhteen alussa tehnyt väärin monella tapaa, niitä enempää erittelemättä, ne vaikuttavat vielä minun ajatuksiini itsestäni.
en pidä itsestäni ollenkaan, omasta tavasta olla ja käyttäytyä, siitä miltä näytän. Vaikka olen ihmisten rakastama, ihailema ja miehet haukkuvat kauniiksi harva se päivä.
oon vaan niin loppu. kärsin suunnattomasti olostani esim. yhdessä jossain, koska vertaan itseäni muihin, enkä osaa keskittyä itseeni ollenkaan. samalla vahdin mitä mies tekee tai mihin katsoo. oikeesti, en jaksa elää itsessäni enää.
mitä voin tehdä? terapiassa olen jo. mutta se on vaan aukassu silmiä enemmän sihen suuntaan että olen täysin sekopää.
mustisrutsis
4
531
Vastaukset
- hyvä ihminen!
hyväsy itsesi sellaisena kuin olet! Juuri sellaisena! Ja anna muidenkin hyväksyä! Rakkaus on sitä että toinen on vapaaehtoisesti elämässäsi! Älä tuhoa ihmissuhdettasi tuollaisella!
Jo mahdollista, lue kirja: Voinko rakastaa itseäni, jospa se auttaisi sinua alkuun itsetuntemuksen ja hyväksymisen tiellä!
Et sinä mikään sekopää ole, hukassa vain, mutta tie löytyy!Sinä tiedostat ongelmasi, silloin käsittely mahdollisuuksia on, jos jaksat tehdä töitä sen eteen!
Muista, että jokainen meistä on ainutlaatuin yksilö! Voimia sinulle!- ...........
MIksi nainen saa aina sääliä jos hän on mustasukkainen ja epävarma. mieshän on silloin aina säälittävä kusipää naisten hakkaaja ja vaik mitä?arrrrrrrrrrrrrrrrrrg
- on mahtanut
........... kirjoitti:
MIksi nainen saa aina sääliä jos hän on mustasukkainen ja epävarma. mieshän on silloin aina säälittävä kusipää naisten hakkaaja ja vaik mitä?arrrrrrrrrrrrrrrrrrg
miehiä haukkua?
- joka kokee samanlaista
Itselläni on ihan samanlainen olo.. Poikaystävä teki suhteen alkuaikoina kaikenlaisia asioita, joita ei mielestäni edes parisuhteessa kuuluisi tehdä. Nuo teot ja sanat pyörivät edelleenkin päivittäin mielessäni, enkä siedä, jos poikaystävä edes vilkaisee muita naisia. Karseita riitoja ollaan kehitetty tosta aiheesta, mutta jätkä ei vaan oo oppinu, että minkälaista kohtelua itse kaipaan ja tarvitsen.. Ei oo millään tavalla näyttäny, että ous ottanu opikseen ja oikeesti välittäis minusta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o2795838Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki373396Sofia Virta: bänet!
Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.1432637"Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"
"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää2212102Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan
(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol781635- 641057
Niin että miten
Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua77991Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet
Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni126856Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun
Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan9855Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa
Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui11804