Ennen joulupukin tuloa?

Shamu

Joulukuussa ollaan vaikka vähän vaikea uskoa kun tuo keli on mitä on...Joulupukin tulokin vaan lähenee,vähän jo jännittää ;)

Tulokset
Lähtöpaino:127,1kg (31.7.2006)
Paino tänään:120kg
Viikko muutos:-1,2kg
Kok.pudotus:-7,1kg

En ihan saanut rikottua 120:n rajaa mutta lähellä oli.Ensi viikolla paino alkaa 11...!!!!Olen täällä ihan innoissani noin hienosta viikkopudotuksesta.Viime viikolla liikunta oli niinkuin pitikin mutta syömisissä oli vähän parantamisen varaa.Eli muutaman ``oikean´´ aterian korvasin pipareilla ja keksillä.Syön kyllä vitaamiinilisää eli päivittäin kyllä saan tarvittavat vitamiinit mutta parempihan se olisi ne saada ruuasta.No,opettelu jatkuu :)
Ai niin...Vyötäröltä on nyt lähtenyt 10 senttiä!Ne farkut mistä puhuin silloin muutama viikko sitten (vai onko siitä jo kuukausi?!),ne on jo vyötäröltä löysät ja istuvuus ei ole enää yhtä hyvä kuin ostaessani ne.Mutta sehän on vaan positiivista...
Ja on se kuntokin kasvanut.Syyskuun lopussa kun mittasin sen 45:n minuutin kävelylenkin,niin nyt kävelen saman matkan (n.3km) 35:n minuuttiin!Pitää matkaa pidentää!
Toivottavasti teillä muillakin on yhtä hyvä viikko takana ja ensi viikko vieläkin parempi!

5

342

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Restless-

      Pitkä odotus palkitaan näemmä!!!

      Aloituspaino n. 85kg
      Paino viimiset viis viikkoa: 75kg
      Paino tänään aamulla: n. 74kg

      Jeejeejee! Olin jo vähän kyllästynyt siihen tasalukemaan joten tuntui aika huipulta kun ei se viisari yltänyt sinne 75:een saakka :D

      Hyvää joulun odotusta!! (Täällä ei kyllä ollenkaan ole jouluinen olo, vettä sataa kaatamalla...)

      • Shamu

        Onnea!Hyvä että jaksoit jatkaa vaikka oli jumitus päällä.Mä täällä odottelen milloin mulla tulee ensimmäinen jumituskausi.Silloin kun laihdutin pisteillä jumitus alko 5 kk:n jälkeen ja kohta on mennyt 5 kuukautta aloituksesta...
        Aamulla kävin jo lenkillä ja kohtahan sitä pääsee katsomaan linnan juhlia :)
        Hyvää Itsenäisyyspäivää!!!


    • Täällä vielä roikutaan :> Tosin tavoitteista ei tietoakaan. Antaa nyt vähän pudota jos on pudotakseen. Alkuperäiset tavotteet oli haudattava, sillä niihin en millään yltänyt. Tiedot:

      pituus: 158 cm
      aloituspaino: 104,8 kg
      paino viimeviikolla: 103,4 kg
      paino nyt:103,0 kg
      viikkomuutos: -400 g
      tavoite ennen joulua: eip

      Hehhah, on sentään pikkasen menny, mutta mähryttyy on tullu ja näkyyhän se nyt. Tähän viikkoon oon ihan tyytyväinen, oma painoni kun tuppaa laskemaan niin hiiiitaaaastiii (kokemusta entisistä laihdutus-yritys kerroista) Missäs muut ovat?
      HUHUU, ette kai ole jättämässä meitä?? ;)

      Tsemppiä hirveesti kaikille!!

    • Täälä ollaan...Mutta. Olen päättänyt, että joulun jälkeen yritän taas ottaa itseäni niskasta kiinni...Koska koko ajan on tullut jonkinlaista ongelmaa niin ajattelin, että aloitan silloin puhtaalta pöydältä. Eli ensin sain rakot kantapäihin..juuri kun olin saanut lenkkeilyintoni takaisin. Sitten kun rakot oli suht hyvässä kunnossa tuli flunssa. Ja sitä tässä vielä parannellaan. Syömisiä olen yrittänyt katsoa, mutta olen antanut itselleni silti luvan syödä suklaata yms. kohtuudella :) Paino on vieläkin 70 kiloa..Mutta en jaksa ottaa siitä nyt liikaa stressiä, kunhan ei vain nouse.

      Tiedän, että syyni voivat kuulostaa selittelyltä jne. mutta omapahan on asiani...Olenhan kuitenkin jo yli vuoden laihduttanut. Eli joulun jälkeen parannan tapani ja siihen asti yritän elää järkevästi :) Yritän silti käydä kertomassa kuulumisia.

      Tsemppiä kaikille!
      -Kirsikka

      • Restless-

        Ajattelin myös, että kerta olen kuitenkin jo alkuperäisessä joulutavoitteessani, niin nyt aion vaan yrittää pitää tän painon samassa koko joulunpyhienkin ajan. Pyhien syöpöttelyjen ja juopottelujen ja nautiskelujen jälkeen aion sitten palata taas kunnolla ruotuun ja sittenhän saakin ostaa jo kevään jumppakausikortin :)

        Joulun jälkeen voisikin perustaa sitten tän meidän ryhmän uudella nimellä "Ennen pääsiäispupua" tms. :DDDD *kikatuskäkätys*


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      63
      2121
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      178
      1678
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1302
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      23
      1218
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      158
      1182
    6. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      48
      889
    7. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      41
      877
    8. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      58
      730
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      54
      702
    10. Oletko joskus pieni ja haavoittuva

      vai oletko aina vahva, miltä aina vaikutat? Nainen, oletko koskaan väsynyt ja haavoilla? Yritätkö silti pitää julkisivua
      Ikävä
      51
      658
    Aihe