että silleen
Hyvää joulun odotusta kakkosille
4
480
Vastaukset
- toinen kakkonen
Joulun Odotusta sullekin! ja kaikille meille muillekin!HYVÄ ME!! ukkoparkojen auttajat kauan Eläköön!
- olen vapaa
auttajana enää toisen miehelle.Olipa kokemus mutta toista kertaa en aloita suhdetta varattuun.
Hyvää joulua!, muille jotka vielä jatkatte suhdetta varattuun. - melilla
olen vapaa kirjoitti:
auttajana enää toisen miehelle.Olipa kokemus mutta toista kertaa en aloita suhdetta varattuun.
Hyvää joulua!, muille jotka vielä jatkatte suhdetta varattuun.Minäkin olen ollut salarakas jo pitkään, mutta en
enää koe itseäni sankariksi, vaan
hyväksikäytetyksi avunantajaksi. Kun miehen vaimo
on pahalla päällä, tai muuten vain pihtailee, on
mies tikkana minun luonani, mutta sitten, kun
vaimonsa onkin höveli, silloin mies ei minua
tarvitse!
Mies on saamaton nahjus. Hän ei pysty repäisemään
itseään irti rakkaudettomasta liitostaan, ja
käyttää minua tukikeppinään vaikeina aikoinaan,
jolloin sitten kyllä vakuuttelee rakkauttaan
minuun. Onneksi olen oppinut lukemaan rivien
välistä, joten en enää usko hänen jokaista
sanaansa.
Olen kyllästynyt ja tympääntynyt - ja vaikka
tunteeni miestä kohtaan ovat edelleen vahvat,
toivon totisesti, että pääsen pian eroon minua
hyväkseen käyttävästä tallukasta. - Niinpä ja joopa joo
melilla kirjoitti:
Minäkin olen ollut salarakas jo pitkään, mutta en
enää koe itseäni sankariksi, vaan
hyväksikäytetyksi avunantajaksi. Kun miehen vaimo
on pahalla päällä, tai muuten vain pihtailee, on
mies tikkana minun luonani, mutta sitten, kun
vaimonsa onkin höveli, silloin mies ei minua
tarvitse!
Mies on saamaton nahjus. Hän ei pysty repäisemään
itseään irti rakkaudettomasta liitostaan, ja
käyttää minua tukikeppinään vaikeina aikoinaan,
jolloin sitten kyllä vakuuttelee rakkauttaan
minuun. Onneksi olen oppinut lukemaan rivien
välistä, joten en enää usko hänen jokaista
sanaansa.
Olen kyllästynyt ja tympääntynyt - ja vaikka
tunteeni miestä kohtaan ovat edelleen vahvat,
toivon totisesti, että pääsen pian eroon minua
hyväkseen käyttävästä tallukasta.Minä olin julkirakas varatulle naiselle. Käsitteli miestään ja minua kuin roskaa. Kun mies pihtaili tai "oli hankala", niin tuli minun luokseni "lohtua" hakemaan. Sitähän se oli, seksisuhde ilman mitään tulevaisuutta. Haaveilin jo ties mistä, mutta eipä se siitä miksikään muuttunut. Että hyvää joulua vaan naiset.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja1552540Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1482377Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1021062- 64891
- 65829
Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka274717Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a18717Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies85700Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait203680Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22658