oli ulkomailla ja tapasin siellä clubilla upean miehen. meillä oli kemiaa ja hän vaikutti kiinnostuneelta. tiesi, että olen vain pari päivää enään maassa ja sovittiin treffit seuraavaksi päiväksi. vaihdettiin numeroita.
muuta kuin pussailua ei tapahtunut, eikä hän edes ehdottanut panoa. tidän että hän kuitenkin himoitsi minua. mies ei koskaan ottanut yhteyttä eikä me siis enään nähty, miksi?
lomalla
12
820
Vastaukset
- päivänä ...
selvin päin, että sorgen, aina ei voi voittaa :)
- kännissä!
muutenk se oisin voinut käsittää, mutta kun oltiin kummatkin selvinpäin.
Etelässä naisia kontrolloidaan tarkemmin kuin täällä tasa-arvoisessa Pohjolassa. Niinpä miehet ovat etelässä tottuneet tuomaan itsensä paljon röyhkeämmin tykö. Tämä "päättäväisyys" vetoaa pohjoismaalaisiin naisiin.
Loma, lämpö, drinksut ja romanttisia lurituksia suustaan päästävä ihana nappisilmä saa polvet veteläksi. Sinä olit harvinainen poikkeus, etkä levittänyt jalkojasi.
Viimeiseen kysymykseesi on helppo vastata. Kun sinä palasit Suomeen, sama kone vei tilalle uudet romantiikannälkäiset pohjoisen asukit etelän miehille poimittaviksi.- kun naisen
vaisto sanoo, että siitä ois voinut tulla enemmän. pelimies se oli siitä ei pääse mihinkään, mutta se oli kokonainen ilta ja lupauksia täynnä. (ei mitään naimisiin/rakkaus juttuja)
kylmä maa ja vähäiset drinkit. sielläkin on talvi. hemmetti.. kun en vain voi käsittää, että miksi ei soittanut tai lähettänyt viestiä..mitään. ja tunnetusti etelän miehet roikkuvat ja yrittävät viimeiseen asti! - vaisto :)
kun naisen kirjoitti:
vaisto sanoo, että siitä ois voinut tulla enemmän. pelimies se oli siitä ei pääse mihinkään, mutta se oli kokonainen ilta ja lupauksia täynnä. (ei mitään naimisiin/rakkaus juttuja)
kylmä maa ja vähäiset drinkit. sielläkin on talvi. hemmetti.. kun en vain voi käsittää, että miksi ei soittanut tai lähettänyt viestiä..mitään. ja tunnetusti etelän miehet roikkuvat ja yrittävät viimeiseen asti!on usein osoittautunut huonoksi, lähinnä retkumagneetiksi :)
vaisto :) kirjoitti:
on usein osoittautunut huonoksi, lähinnä retkumagneetiksi :)
Olen tismalleen samaa mieltä. Naisen vaisto on eräs maailmankaikkeuden yliarvostetuimmista asioista.
- todeta että
Ratikkakuski kirjoitti:
Olen tismalleen samaa mieltä. Naisen vaisto on eräs maailmankaikkeuden yliarvostetuimmista asioista.
komppaan kybällä :)
- kyzäri
Miksi luulet olevasi kiinnostavampi kuin muut naiset??
- minkälaista
minkälaista kemiaa teillä oli?
Orgaanista, epäorgaanista, fysikaalista vai peräti materiaalikemiaa?
Teittekö analyyttistä työtä ja mitä menetelmiä käytitte?- että sä....
Ap:lle
Pönkitit VAIN sen EGOA.sai sust energiaa.ja muutenkin jos se mies oli komea adonis niin saa se toisiltakin kauniilta naisilta tommosta 'huomiota' ei ne aina halua VAIN paneskella,ihanaa flirttiä josta taas piristyy sekin on jännää! :))
Comprende bebe?
- f.n.k
Miksi et voi itse ottaa yhteyttä? Sitten näet.
Etelän miehillä riittää tarjontaa,jotkut tulevat kylmään pohjolaankin asti.Kerran lentokoneessa ystäväni jutteli parin tällaisen "etelän hedelmän kanssa".Olivat tulossa Suomeen ja esittelivät ystävälleni,missä kaikissa kaupungeissa heidän pitää käydä.Osoitteita oli vino pino.
Toisaalta,olen tavannut useita suomalaisia naisia,jotka ovat avioituneet etelään,olleet kymmeniä vuosia naimisissa ja onnellisia.Alkuajan kulttuurishokki on kuitenkin ollut heille kaikille yhteinen nimittäjä.. - hoitelee
Ihania ovat nuo charmantit tummahipiäiset casanovat
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h42726Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062551Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv42239Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441855- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938