Vaimo on saanut uuden naiskaverin töistä ja nykyään ne ihan muutenkin käy viikonloput rellestämässä. Pitkään aikaan ei ole vaimoni nukkunut minun vieressä omassa sängyssä. Vaan se on nukkunut sen kaverinsa kanssa aina kun ne tulee tänne viihteeltä samassa pienessä sängyssä.Tulin sunnuntaina yllättäen huoneeseen niin molemmat heti säpsähti ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan.Näin on käynyt itse asiassa jo muutaman kerran että ollaan ihan vähän niinkuin paniikissa kun olen tullut huoneeseen. Jotenkin vaan tuntuu siltä että tässä on jotain muutakin kuin pelkkä "kaveri" suhde. Ehkä kuvittelen mutta en voi sille mitään kun mun mielestä se nyt on vaan ihan normaalia nukkua oman miehen vieressä oli sitten ihan kuka kaveri käymässä. Esim. voisin antaa tälläisen että pyydän parhaan kaverin eli mies puolinen henkilö meille yöksi.Ja sitten sanon vaimolleni tylysti että sää nukut siinä sängyssä ja mää meen nukkuun kaverin viereen.Ei todellakaan tulis edes mieleen tehdä näin.
En tiedä onko tämä joku tuuletus vaihe vai mikä kun sanon että olis ne viikonloput hieno nukkua samassa sängyssä koska muutenkin olen arkiyöt töissä. Vastaus on tämmöinen että eiköhän tässä olla jo ihan tarpeeksi vietetty aikaa 4 seinän sisällä.
En minä uskalla kysyä mikä toi juttu on vai onko tossa mitään mutta kun nyt olen tämmönen että mielikuvitus pääsee valloilleen niin näin tässä sitten käy.
Jos nyt oikein tarkkoja ollaan niin tää on ollut tämmöstä jo n.2kk.Seksiä ei olla kanssa harrastettu juuri ollenkaan kun ennen vietettiin viikonloput yhdessä. Ehkä väärin kysyä täältä tämmöstä mutta kun en keksiny mitään muutakaan. Niin ja tämä kaveri on vielä kihloissakin miehen kanssa mutta niillä on mennyt viime aikoina aika huonosti ja eilen piti mennä niiden kanssa syömään mutta siellä oli tullu jotain tappelua. Miehen kanssa keskustelin niin sano että taitaa olla liitto ohi.
Huolestuttaa vain tämmöinen kun tuntuu että joitain juttuja salataan ja sitten kun vielä itse olen niin kusipää että en osaa (uskalla) kysyä vaikka naimisissa ollaankin.
Toi puhuminen onkin mulle aina ollu jotenkin vaikeeta. Naimisissa ollaan nyt oltu jo yli vuosi ja kihloissa oltiin 3 vuotta. 19.4.2007 tulee 5 vuotta siitä kun tapasin vaimoni ja tämä on elämäni ensimmäinen nainen ja suhde. Molemmat 27 vuotiaita.Perheen perustamisesta ollaan puhuttu ja ollaan nyt ainakin vuosi yritetty.
Tää sattuu muhun niin saatanasti.Viime aikoina en ole edes nukkunut kun herään aina joka yö kun nukun niin hiestä märkänä ja sydän hakkaa miljoonaa. Kuulostan varmaan säälittävältä mutta en nyt oikeasti tiedä mitä teen.Ehkä kuvittelen ja olen musta sukkainen kun vaimoni löysi semmoisen kaverin jonka kanssa voi käydä kaupunguilla ja muutenkin viettää aikaa. Itselläni kun ei ole oikein kavereita kun kaikilla on jo perheet ja en haluaisi joka viikonloppu olla jonkun kaverin kanssa kun ei voi olla vaimon kanssa niitä vähäisiä viikonloppu öitä yhdessä.
Olen varmaan aika säälittävä tapaus kaikkien mielestä.
Onko vaimoni lesbo
23
12319
Vastaukset
- sinun pitäisi
myös hankkia naiskaveri ja nukkua sen kanssa samassa sängyssä?
- ihmettelen*
Et kyllä oo mikään säälittävä tapaus! Ei tosiaan oo normaalia toi, että vaimos nukkuu kaverinsa kanssa! Kannattais jutella asiasta niin ei jäis vaivaamaan. Kysy vaimoltas, miksi se nukkuu kaverinsa kanssa ja onko hänen mielestään normaalia!
- Lepi79
Kiitoksia vastauksesta.Kai minun täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni ja vaan rohkeasti kysyä että mikä on homman nimi.
- ei kai
Lepi79 kirjoitti:
Kiitoksia vastauksesta.Kai minun täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni ja vaan rohkeasti kysyä että mikä on homman nimi.
Joo, ei ilmeisesti kannata edes lähteä pohtimaankaan perheen perustamista tuollaisen henkilön kanssa.
Vältyt monelta ongelmalta ja surulta.
Ikäsi puolesta ehdit löytää vielä oikean naisen joka nukkuu (ja tekee muutakin :) ) sänkysi toiselle puoliskolla vieressäsi. Mieti mitä haluat tulevaisuudeltasi.
- okalinnut
Normaalia on se, että vaimosi ystävätär tulee teille yöksi pippalointien jälkeen. Siinähän säästää taksikuluissa yms. ja on turvallisempi liikkua yhdessä. Mutta että nukkuu samassa sängyssä....? Hmm...minä menisin kyllä mieheni viereen ja ystävättärelleni tehtäisiin peti eri huoneeseen.
- Lepi79
Näin kävi sunnuntai aamuna kun tultiin kaupungista ja oltiin menossa nukkumaan.Olin itse jo sängyssä kun vaimoni tulee vain antamaan hyvän yön suukon ja sanoo että menen kaverin viereen nukkumaan.
Sanoin sille että taasko joudun nukkuun yksin niin se siihen sitten että nukunhan minäkin arkiviikot yksin. Johtuu juuri siitä että teen pelkästään yövuoroa. - semmosta.
Lepi79 kirjoitti:
Näin kävi sunnuntai aamuna kun tultiin kaupungista ja oltiin menossa nukkumaan.Olin itse jo sängyssä kun vaimoni tulee vain antamaan hyvän yön suukon ja sanoo että menen kaverin viereen nukkumaan.
Sanoin sille että taasko joudun nukkuun yksin niin se siihen sitten että nukunhan minäkin arkiviikot yksin. Johtuu juuri siitä että teen pelkästään yövuoroa.Vastaus: ON se lesbo tai sitten biseksuaali.
No, haluatko elää sellaisen kanssa?
- jotain outoa
tuossa todellakin on.
Yleensä vieras, oli hän sitten mies/nainen nukkuu
yönsä erivuoteessa.
Keskustella sinun pitäisi vaimosi kanssa, toivottovasti se tuloksen tuo. - kateellinen!!
Asuin erottuani jonkin aikaa hbi-tytön kanssa. Olin seksuaalisessa taivaassa! Tyttöystäväni toi ystävättäriään kotiinsa ja aika usein pääsin mukaan...
Käytä tilaisuutta hyväksesi. Kerro vaimollesi ymmmärtäväsi asian täysin ja vaadi päästä mukaan. - CSV
...ole säälittävä, outo on tuo tilanne kaiken kaikkiaan! Sinänsä on normaalia että tuon ikäisenä tulee menovaihe vielä päälle mutta tuo kaverin vieressä nukkuminen kuulostaa oudolta. Ei tulisi mieleenkään että itse nukkuisin naiskaverin vieressä omassa kodissani. Toivottavasti saatte juteltua asiasta. :)
- tuo sun elämäsi
Ota niistä kuva samassa sängyssä ja marssi maistraattiin hakemaan eroa. Sillä perusteella että hän harrastaa haureutta eli yöpyy samassa sängyssä toisen kanssa kuin sinä.
On pätevä syy eron myöntämiselle.
------------------------------------
Seuraavan naisen kanssa sitten tarkasti selvität mahdolliset mieltymykset lesboiluun ja kinky- touhuihin jo seurusteluvaiheen aikana. Leikin varjolla kysyt vaikka että "olisko susta kiva jos saisit vaihteeks naista?".
Jos vastaus on jotain muuta kuin alle kahden sekunnin kuluessa annettu selkeä EI, lemppaa se lyyli.- fungg
"Ota niistä kuva samassa sängyssä ja marssi maistraattiin hakemaan eroa. Sillä perusteella että hän harrastaa haureutta eli yöpyy samassa sängyssä toisen kanssa kuin sinä.
On pätevä syy eron myöntämiselle."
Ei Suomessa tarvitse perustella eroaan mitenkään. Kumpi tahansa puolisoista voi hakea eroa ja sen myös poikkeuksetta saa, vaikka toinen vastustaisikin. Mitään selityksiä eropäätökselle ei kysellä, vaan se on aina ihmisen oma henkilökohtainen asia. - Sus
fungg kirjoitti:
"Ota niistä kuva samassa sängyssä ja marssi maistraattiin hakemaan eroa. Sillä perusteella että hän harrastaa haureutta eli yöpyy samassa sängyssä toisen kanssa kuin sinä.
On pätevä syy eron myöntämiselle."
Ei Suomessa tarvitse perustella eroaan mitenkään. Kumpi tahansa puolisoista voi hakea eroa ja sen myös poikkeuksetta saa, vaikka toinen vastustaisikin. Mitään selityksiä eropäätökselle ei kysellä, vaan se on aina ihmisen oma henkilökohtainen asia.Meidän mielestä muslimit on alkeellisia kun ne voivat saada eron vaan sanomalla sen kolme kertaa...
On todella tärkeää, että puhutte kaikesta, varsinkin vaikeista asioista. Pakkohan ne on selvittää, muuten on ero tulossa ennemmin tai myöhemmin. Huomaathan itsekin että kärsit tilanteesta. Ei tuota voi kukaan ratkaista puolestasi, itse sinun on puhuttava vaimosi kanssa. Uskoisin, että hän on joko bi tai lesbo ja että he harrstavat seksiä keskenään. Kai he ymmärtävät että sinäkin sitä epäilet. Toisaalta hyvä että eivät tee sitä aivan salassa, ikään kuin haluaisivat sinun tietävän asiasta. Jos vaimosi on bi keskustelkaa asiasta, hyväksytkö seksin naisen kanssa. Jos hän on lesbo ja liittonne on vain jonkinlainen kulissi, niin parasta jättää koko nainen. Puhukaa asiasta. Pariterapiastakin voi olla apua.
- Lepi79
Kiitokset kaikille vastauksista. Se on ihan totta että minunhan se täytyy ryhdistäytyä ja ottaa asia puheeksi. Nyt alkaa loppuviikon lomat niin enköhän saa jotain aikaiseksi. Jos vaimoni sattuu olemaan bi niin mitenköhän suhtaudun asiaan? Olen vain jotenkin jäänyt vaimooni kiinni että en halua menettää häntä mutta en tiedä sitten miten tässä käy. Pahalta tuntuu mutta kun ei taida olla vielä lääkettä keksitty tämmöisiin vaivoihin. : (
- Lepi79
Tänään sain itsestäni irti sen verran että kysyin asiasta.Minulle tämmösistä asioista puhuminen on vaan jotenkin vaikeaa vaikka ei niitä puhumatta selvitetä.Eli kaikki lähti tästä kun vaimoni sanoi että se menee sen kaverin kanssa viihteelle tänään kun on vapaa päivä huomenna ja tietenkin minun täytyy mennä vielä täksi yöksi töihin.
Kun oltiin tekemässä lähtöä niin suutelin vaimoani ja kysyin että onko meillä nyt oikeasti kaikki ihan kunnossa.Vaimoni siihen että kyllä on kaikki samanlailla kuin ennenkin.Sanoin sille että kun ei ole edes nukuttu yhdessä kun sääkin nukut sen kaverin vieressä kun olette täällä.Vaimoni siihen että älä huolehdi kaikki on kunnossa ja käydään nyt viihteellä kun vielä voidaan.Viittaako siihen että kun ollaan perhettä yritetty perustaa niin että jos sattuu tuleen raskaaksi niin sitten loppuu vai mitä?Lähin heittämään vaimooni sille kaverille ja siinä juteltiin huomisesta ja jouluruokien ostamisesta.Päästiin sen kaverin pihaan niin suudeltiin kunnolla ja hän otti kädestäni kiinni ja sanoi että helpottiko tilannetta.Sanoin vain sille että olin vain huolissani.Vaimoni suuteli uudestaan ja sanoi että älä huolehdi kun ei ole mitään mistä tarvisi huolehtia.Lähdin ajeleen kotiopäin niin jotenkin vaan tuli paljo helpompi olo.Ei ole niin huolestunut olo mitä nyt on ollu nämä viime viikot.Täytyy myöntää että olin pala kurkussa kun kerroin asiasta.En tiedä pitääkö vaimoni minua jotenkin outona kun ajattelen näin mutta en mahda tunteilleni mitään ja kun vielä olen vähän herkempi ottaan iskua tunnepuolelle.
Loppujen lopuksi vaikka puhuminen minulle vaikeaa on niin kyllä se helpottaa kun saa puhua.Vaikka menikin viikko kun valmistelin itseäni tähän suoritukseen joka minulle on vaan niin vaikeeta.
Kaikillahan näin ei varmasti ole jotenka olen varmaan joku outolintu.- huomasikko?=)
Ei kaikki oo aina välttämättä niin huonosti kun ite ajattelee..:)
Viesteistä päätellen tarvitte just tollasta yhteistä aikaa. Ehdota jos viettäisitte seuraavan yhteisen vapaapäivän/viikonlopun yhdessä. Käytte esim. kylpylässä tai katteleen joululahjoja(jos vietätte joulua ja hankitte lahjoja) tai kirjoitatte yhdessä joulukortit. Sitten teette illalla hyvää ruokaa ja nautitte kahdenkeskisestä ajastanne. Ei tarvi olla mitään tajuttoman romanttista, jos ette ehdi/jaksa/halua sellasta järjestellä.
Illalla meette kaksistaan nukkumaan saman peiton alle, oman kullan kainaloon on aina niin ihanaa nukahtaa...:)
Mut jutelkaa jutelkaa ja jutelkaa! Kerrotte heti jos joku painaa mieltä, mutta jaatte myös ilonne. Ja kuten huomasit, taisit oikein tuntee sen kuinka kivi vierähti sydämes päältä kun sait sanottua mikä mieltäs painaa..:)
Hyvää jatkoo teille!:) - Inxj
Kuule kyllä se vaan on niin että aina pitäisi kuunnella ennemmin omia vaistojaan kuin naisen sanaa, jotain on ihan varmasti tekeillä. Musta kuulostaa siltä että ne on rakastuneet, mutta eivät itsekään vielä täysin tiedosta sitä, ja seksiäkään eivät tod.näk. harrasta, siksi se on niin helppo kieltää; mutta hyvin voimakas henkinen yhteys on kuitenkin täysi fakta, voimakkaampi kuin mitä hänellä on tällä hetkellä sinuun.
Parasta ehkä vain odottaa ja seurata tilannetta, ne saattaa alkaa ottaa etäisyyttä toisiinsa kun tajuavat missä pisteessä ollaan. Sitä ennen voi olla ennenaikaista tehdä asialle mitään. - Inxj
Inxj kirjoitti:
Kuule kyllä se vaan on niin että aina pitäisi kuunnella ennemmin omia vaistojaan kuin naisen sanaa, jotain on ihan varmasti tekeillä. Musta kuulostaa siltä että ne on rakastuneet, mutta eivät itsekään vielä täysin tiedosta sitä, ja seksiäkään eivät tod.näk. harrasta, siksi se on niin helppo kieltää; mutta hyvin voimakas henkinen yhteys on kuitenkin täysi fakta, voimakkaampi kuin mitä hänellä on tällä hetkellä sinuun.
Parasta ehkä vain odottaa ja seurata tilannetta, ne saattaa alkaa ottaa etäisyyttä toisiinsa kun tajuavat missä pisteessä ollaan. Sitä ennen voi olla ennenaikaista tehdä asialle mitään....se että myös toisen parin suunnalla ilmenee samanlaista etääntymistä on myös tärkeä pointti. Tytöt viihtyvät joka tapauksessa paremmin ihan keskenään kuin miestensä kanssa, joten ennemmin tai myöhemmin niille tulee mieleen tarvitseeko ne teitä vielä vai eivät. Se on kriittinen vaihe.
- ape31
Toi tilanne sinänsä kuulostaa jännittävältä... Mä ainaki oisin korva ovessa kiinni kuuntelemassa öisin...
Mut toi seksittämyys ja epävarmuus on niin tuttua, et voin sanoa, et ymmärrän hyvin... Tuo, ettei itselle kerrota kaikkea, vaikka asia(t) Koskettaisivat just sua...
Tää tekee mulle ainakin helvetillisen epävarmuuden ja aiheuttaa rintaa raastavaa tuskaa... Ja kun on toi kysyminenkin sellaista, et kun ei oikein haluais sorkkia joka asiaa, pitäisi avioliitossa elävän ihmisen osata sanoa, jos jotain on tekeillä... Et siis oo säälittävä, mä ainakin ymmärrän oikein hyvin... (tosin mun tapauksessa ei oo kysymys yökyläilystä eikä toisesta naisesta... :-( - psykol1578
hei! hiukan oudolta kuulostaa, mutta voisiko se että nainen nukkuu eri paikassa ja huitelee viikonloppuisin kaupungilla olla mielenosoitusta siitä, että hän joutuu olemaan mielestään liikaa yksin viikolla, kun olet töissä? Onko hän valittanut sitä, että olet liikaa poissa kotoa?
Toinen asia joka tuli mieleen, että jos hän onkin raskaana. Mutta toisaalta ei hän silloin aina olisi baareissa.
Sitten mietin kyllä sitäkin, että onkohan hän kyllästynyt teidän suhteeseen. Minulla itselleni kävi niin, että aloin käymään enemmän baareissa kun suhde miehen kanssa alkoi ahdistaa. Oli vain sitten jossain vaiheessa pakko puhua ja lopettaa suhde.
Tuo teidän outo tilanne voi tosin olla vain sitä että nainen haluaa nyt juhlia kun vielä voi. kyllä hän ilmeisesti sinusta kuitenkin pitää, ja ehkä tuo juhlimisvaihe menee ohi. Kyllä siihenkin kyllästyy.
Niinkuin jo muutkin on kirjoittaneet neuvoksi niin myös minä olen sitä mieltä että puhukaa kaikesta. Kannattaa kertoa että olet hämilläsi tilanteesta ja haluaisit tietää missä mennään. Onko nainen vielä kiinnostunut sinusta? haluaako jatkaa suhdetta? ja kerro mitä haluaisit esim. nukkua hänen viekussa. Kaikkea hyvää teille! - mielipide..
Hei,
minä laittaisin sinuna rajan siihen että jos kaveri tulee yöksi niin vaimosi nukkuu silti sinun vieressäsi eikä kaverin. 27-vuotias naimisissa oleva nainen haluaa nukkua ja nukkuu normaalisti oman miehensä vieressä. Poikkeustapauksessakin on outoa jos naiset nukkuvat mieluummin vierekkäin mutta jos toinen on vaikka ihan rikki niin sne ymmärtää.
Laita nyt kuitenkin naisesi järjestykseen. Jo suhteennekin takia. Ellette nuku viikolla yhdessä niin kyllä vkl pitää pyhittää omalle miehelle. - cimmera
Tähän sanoisin ainakin sen, ettet ole yhtään säälittävä. Päinvastoin. On hienoa, että haluat puhua asianne selviksi ja sitä te molemmat taidatte tarvita juuri nyt.
Minulla on asiaan vähän toinen näkökulma, nimittäin minä olen vaimo joka nukkuu eri huoneessa kuin miehensä. Mutta yksi ero teidän tapaukseenne on. Minä en ikinä menisi nukkumaan kaverini viereen, jos mieheni on myös saapuvilla. Jos vierashuoneemme on varattu, nukun aivan varmasti mieheni vieressä, enkä ole edes ajatellut muuta.
Puhu ihmeessä vaimosi kanssa, mikä mieltäsi sitten painaakin. Se ei tee sinusta säälittävää, vaan päinvastoin rohkean ja tuntevan miehen, jollaisen kuka tahansa järkevä nainen haluaisi itselleen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1066782
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h885072Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113329Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333212Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272368Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191726Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961371Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391312Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311226- 48994