Hei,
periaatteessa tiedän vastauksen kysymykseeni, mutta taidan kaivata kannustusta... Taustana;
Reilun kuukauden olen opetellut terveellisiä elämäntapoja, liityin kuntosalin jäseneksi ja nauttinut liikunnasta, samoin kuin "oikein" syömisestäkin. Paino ei tipu hurjaa vauhtia, ainoastaan 2.5 kg kokonaispudotus näkyy vaa´alla, mutta senttejä lantiolta sekä reisistä on kadonnut senkin edestä.
Lähtöpaino 68.9kg pituus 164cm,
viime ja tällä viikolla paino 66.4. Miksi paino ei tällä viikolla tippunut? Vaikuttavatko kuukautiset asiaan?
Viikon liikunnat:
ma: aamulla kuntosali, illalla lentopallo
ti: illalla Spinning
ke: aamulla kuntosali, illalla Fitball
to: aamulla kuntosali, illalla Spinning
pe: aamulla kuntosali
la ja su: lepo
Johtuuko vähäinen painonputoaminen lihasmassan kasvusta. Viides tai kuudes viikko tämän tapaisella kuntoilulla menossa...
Teenkö jotain väärin? Aamulla syön Fitness täysjyvämuroja rasvattoman maidon kanssa. lounaaksi salaattia, illalla myäs salaattia, välillä sisäfilee pihvi, iltapalaksi ruisleipää kananmunalla ja levitteellä. Välipalaksi syön välipalapatukan. Ei minulla ainakaan nälkä ole ollut.
Vielen Danke.
Normaalia...
..?
1
298
Vastaukset
- N40v
Mulla ainakin nousee paino ennen kuukautisia noin kilon. Sitten kuukautisten jälkeen on pari viikkoa alimmillaan ja taas alkaa nousta pari vko ennen. Oon pitänyt painostani kirjaa 9 kk päivittäin ja piirtänyt käyriä, melko tieteellistä, on vain kiinnostanut tietää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3336297Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483766- 81933
- 52850
- 41800
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8793- 67769
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,130743- 48732
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14661