Minkälainen kone olisi hyvä säärikarvoille? Ei saisi hirmuisesti nipistellä tms. Tavallisella höylällä onnistun jotenkin aina tekemään haavan jalkaan, ja sitten kirvelee monta päivää... Olen myös kuullut sokerivahauksesta, mutta en ole vielä kyseistä töhnää ruvennut keittelemään; onko kivuliasta? Ja jos kone, niin epilaattori vai ladyshave, vai joku muu? Mitä eroa niillä on? Kiitos vastanneille! :)
jaloille
1
155
Vastaukset
- DMM
jos kiinnostaa poistaa pitemmäksi aikaa kerralla niin sitten epilaattorilla joka nyppii karvat pois juurineen päivineen joka pitäis kestää viikon sileänä ja ajanmyötä karvan kasvu hidastuu ja jotkut väittävät että jopa 3vko pysyy poissa karvat eli 4vko välei joutuvat vaan käsittelemään. www.netanttila.fi mm. myydään braunin uutta epilaattoria jossa on ladyshave ajopää samassa. ja jos sokerointia pitää koittaa niin kannattaa mennä ammattilaiselle sillä se on täysin tekniikkalaji, itse tuskin saisit kaikkia karvoja irti, varsinkaan omilla keitoksillas koska ammattilaisten aineita ei pysty jäljittelemään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3486389Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483806- 971005
- 52880
- 56846
- 41830
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137823Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813- 68810
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue14751