Hei 50v nainen

ope

Kerrotko kuinka leikkaus meni.

6

1532

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 50 v nainen

      Viime viikolla operoitiin, nyt on kasvot vielä ihan turvoksissa ja mustelmilla. Se tehtiin paikallispuudutuksessa, aika rankka operaatio, kesti 8 tuntia kaikkineen. Minulle tehtiin siis alakasvojen ja kaulan kohotus. Nyt sitten vain toivotaan, että tulos olisi hintansa väärti :-).Mukava kuulla, että sinulla meni kaikki hyvin ja että olet ollut tyytyväinen.

      • teen sen myös

        Missä sinulle teki ko.leikkauksen ja kuinka paljon maksoi.Minkälaiset kasvosi "ongelmat" olivat ennen leikkausta.
        Miten kuljit ulkona, oliko huivi tai hattu tms ja oliko aluksi "kauhean näköistä"
        Kysyn koska yritän käydä leikkauksessa aika salaa.
        Kiitos mahdollisesta vastauksestasi.
        Ihanaa Joulunodotusta Sinulle!


      • 50v nainen
        teen sen myös kirjoitti:

        Missä sinulle teki ko.leikkauksen ja kuinka paljon maksoi.Minkälaiset kasvosi "ongelmat" olivat ennen leikkausta.
        Miten kuljit ulkona, oliko huivi tai hattu tms ja oliko aluksi "kauhean näköistä"
        Kysyn koska yritän käydä leikkauksessa aika salaa.
        Kiitos mahdollisesta vastauksestasi.
        Ihanaa Joulunodotusta Sinulle!

        Maksoi noin 5500 euroa, sain sellaisen tukimyssyn,jota pitää pitää viikonverran. Ulkona olen ollut ilman sitä myssyä, laittanut huivin päähän. Lääkärin mukaan kahdessa viikossa pitäisi olla naama suht kunnossa, lopullinen tulos on vasta nähtävissä 6kk kuluttua. Ongelmakohtana oli lähinnä "löysä"kaula ja veltostuneet posket. Nyt kyllä tuntuu kireältä...toivottavasti ei johdu pelkästä turvotuksesta! Hyvää joulua sinulle myös !


      • kuulostaa kivalta
        50v nainen kirjoitti:

        Maksoi noin 5500 euroa, sain sellaisen tukimyssyn,jota pitää pitää viikonverran. Ulkona olen ollut ilman sitä myssyä, laittanut huivin päähän. Lääkärin mukaan kahdessa viikossa pitäisi olla naama suht kunnossa, lopullinen tulos on vasta nähtävissä 6kk kuluttua. Ongelmakohtana oli lähinnä "löysä"kaula ja veltostuneet posket. Nyt kyllä tuntuu kireältä...toivottavasti ei johdu pelkästä turvotuksesta! Hyvää joulua sinulle myös !

        Täällä yksi lisää 50 mamma. Siis, missä sinulle tehtiin tuo toimenpide paikallispuudutuksessa. Sehän hienoa, jos ei tarvitsisi anestesiaa. Oliko tämä nyt se mini lift vai..?
        Kiva, jos jaksatte vastailla !


      • 40 v..
        kuulostaa kivalta kirjoitti:

        Täällä yksi lisää 50 mamma. Siis, missä sinulle tehtiin tuo toimenpide paikallispuudutuksessa. Sehän hienoa, jos ei tarvitsisi anestesiaa. Oliko tämä nyt se mini lift vai..?
        Kiva, jos jaksatte vastailla !

        vielä "liian nuori" noin isoon leikkaukseen? Mitä mieltä olet asian kokeneena. Ja kertoisitko missä leikkaus tehtiin?


      • 50v nainen
        40 v.. kirjoitti:

        vielä "liian nuori" noin isoon leikkaukseen? Mitä mieltä olet asian kokeneena. Ja kertoisitko missä leikkaus tehtiin?

        on se ikä, milloin kannattaa tehdä, toisaalta nuorena paraneminen on pikaisempaa, kun iho on kimmoisampi. Ja se paikka oli Eira.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1097
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      876
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      855
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      70
      615
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      583
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      536
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      33
      493
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe