Apua naisilta, kiitos!

Jooussnss

Hei,

Olen jonkin aikaa tutustunut erääseen neitokaiseen joka on saanut omanpääni täysin pyörälle.. Nyt sain idean että vien hänen kämppänsä ulkooven eteen hänen ollessaan töissä sellaisen pienen pehmo nallen.. :)

tahtoisin sillä osoittaa kiitoksen illasta ja yösijasta ja että tahdon vielä enemmän? ainakin yrittää.. mutta kannattaako minun viestiä siihen asiat suoraan vai jätänkö viestin kokonaan pois..

Onko toi teistä naisista tyhmä idea? vai kenties söpöä.. en kuitenkaan tahtoisi pelleksi itseäni tehdä, ainakin hän on kertonut myös pitävänsä minusta..

Neuvokaa, suunnitelma menee käytäntöön tänään.. kiittoos :)

11

2807

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EI !!!

Älä osta naiselle mitään vielä tässä vaiheessa. Sanat riittää...

• lutkalle :)

mitään!

• just niin kuin

aijoit..Laita vielä pieni viesti mukaan,jossa lukee olen hulluna sinuun!!.Eiköhän se siitä ala etenemään omalla painollaan.

• naisellinen nainen

Kannatan ehdotustasi,mutta kirjoita viestisi salaperäisesti, ettei arvaa heti keneltä se on. Sitten kun näet hänet jossain seuraavan kerran, vihjaise jotain lahjan suuntaan.
      Toinen varteenotettava viesti on vanhanaikaisesti kukkakimppu.Iskee ainakin minuun aina.

• Jurpo Pöljänen

>>
      en kuitenkaan tahtoisi pelleksi itseäni tehdä, ainakin hän on kertonut myös pitävänsä minusta..

• rypistellä

Aina näissä pitäisi kertoa minkäikäisistä ihmisistä on kyse. Mikä on kakskymppiselle ihan luontevaa voi nelikymppiselle olla tosi naurettavaa.

Nythän on jo ihan sama mitä mieltä esimerkiksi minä olen, nyt on jo pa--at housussa tahi ei.

• enkä todellakaan

halua nallea kiitokseksi. Soita sille tytölle ja kutsu lounaalle.
      Tämä siis on oma mielipiteeni. Itse tunnet naisesi ja toivottavasti osaat arvioida, minkä tyylinen ihminen hän on.

• Ninza

Mutta ei mitään nallea! Lapsellista, paitsi jos tyttö on 15. Vie mieluummin jotain hänen lempimusiikkiaan tai elokuva(liput). Mistä hän pitää? Käytä mielikuvitustasi.

• kyselijä

Ainakin minulle on kerran käynyt niin, et postiluukusta ilmestyi sellainen pikkuinen suloinen maskotti. Aika suloinen ele oli. Mutta kun sitä ei tiedä, mistä se tuli. Eli viesti olis aika mukava juttu mukana.
      Ehkä pieni viesti ja se nalle molemmat olis hyvä juttu, edellyttää tietysti, et nainen pitää nalleista.
      Mut ehkä mieluiten itse olisit oven takana kuitenkin. :)

Toisaalta tulikin yhtäkkiä mieleen, et jos naisella on ei-tiovottuja ihailijoita, niin parempi sittenkin laittaa edes pieni viesti, mukaan, ettei se nalle lennä syyttäsuotta roskiin alta aikayksikön, jos se luulee sen olevan joltain ahdistelevalta tapaukselta, vaikka olis kuinka söötti nalle hyvänsä. Ainakin jotakin ei-toivottujen ihmisten tuliaisia on pistetty surutta pois.

Mutta suloinen ele kuitenkin. Siitä vaan ei ole mitään hyötyä, jos ei tiedä lähettäjästä mitään.

• Romantic_Girl

Tuommoiset pienet eleet ovat suloisia.Itse olisin erittäin iloinen ja mielissäni jos minulle tuotaisiin pehmonalle oveni taakse :)Pienet eleet ovat joskus tarpeen.Minun mielestäni tuo nallekin viestittää tytöllesi että pidät hänestä.
      Jatka samaan malliin.

P.S Tämä on naisen mielipide.Miehet saattavat ajatella "hieman" eri tavalla :)

• -----------------

tykkäisin enemmän kukkakimpusta, jos kyseessä kuitenkin on aikuset eikä ihan mikään sixteen-teen-love :)

mut tosi kiva idea!

suunnitelma meni kuulemma täytäntöön 4.12., miten kävi siis? ;) kerro kerro kerro !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      155
      2513
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      98
      1020
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      881
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      61
      774
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      697
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      680
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      658
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      648
    Aihe