Hei,
Olen jonkin aikaa tutustunut erääseen neitokaiseen joka on saanut omanpääni täysin pyörälle.. Nyt sain idean että vien hänen kämppänsä ulkooven eteen hänen ollessaan töissä sellaisen pienen pehmo nallen.. :)
tahtoisin sillä osoittaa kiitoksen illasta ja yösijasta ja että tahdon vielä enemmän? ainakin yrittää.. mutta kannattaako minun viestiä siihen asiat suoraan vai jätänkö viestin kokonaan pois..
Onko toi teistä naisista tyhmä idea? vai kenties söpöä.. en kuitenkaan tahtoisi pelleksi itseäni tehdä, ainakin hän on kertonut myös pitävänsä minusta..
Neuvokaa, suunnitelma menee käytäntöön tänään.. kiittoos :)
Apua naisilta, kiitos!
11
2805
Vastaukset
- EI !!!
Älä osta naiselle mitään vielä tässä vaiheessa. Sanat riittää...
- lutkalle :)
mitään!
- just niin kuin
aijoit..Laita vielä pieni viesti mukaan,jossa lukee olen hulluna sinuun!!.Eiköhän se siitä ala etenemään omalla painollaan.
- naisellinen nainen
Kannatan ehdotustasi,mutta kirjoita viestisi salaperäisesti, ettei arvaa heti keneltä se on. Sitten kun näet hänet jossain seuraavan kerran, vihjaise jotain lahjan suuntaan.
Toinen varteenotettava viesti on vanhanaikaisesti kukkakimppu.Iskee ainakin minuun aina. - Jurpo Pöljänen
>>
en kuitenkaan tahtoisi pelleksi itseäni tehdä, ainakin hän on kertonut myös pitävänsä minusta.. - rypistellä
Aina näissä pitäisi kertoa minkäikäisistä ihmisistä on kyse. Mikä on kakskymppiselle ihan luontevaa voi nelikymppiselle olla tosi naurettavaa.
Nythän on jo ihan sama mitä mieltä esimerkiksi minä olen, nyt on jo pa--at housussa tahi ei. - enkä todellakaan
halua nallea kiitokseksi. Soita sille tytölle ja kutsu lounaalle.
Tämä siis on oma mielipiteeni. Itse tunnet naisesi ja toivottavasti osaat arvioida, minkä tyylinen ihminen hän on. - Ninza
Mutta ei mitään nallea! Lapsellista, paitsi jos tyttö on 15. Vie mieluummin jotain hänen lempimusiikkiaan tai elokuva(liput). Mistä hän pitää? Käytä mielikuvitustasi.
- kyselijä
Ainakin minulle on kerran käynyt niin, et postiluukusta ilmestyi sellainen pikkuinen suloinen maskotti. Aika suloinen ele oli. Mutta kun sitä ei tiedä, mistä se tuli. Eli viesti olis aika mukava juttu mukana.
Ehkä pieni viesti ja se nalle molemmat olis hyvä juttu, edellyttää tietysti, et nainen pitää nalleista.
Mut ehkä mieluiten itse olisit oven takana kuitenkin. :)
Toisaalta tulikin yhtäkkiä mieleen, et jos naisella on ei-tiovottuja ihailijoita, niin parempi sittenkin laittaa edes pieni viesti, mukaan, ettei se nalle lennä syyttäsuotta roskiin alta aikayksikön, jos se luulee sen olevan joltain ahdistelevalta tapaukselta, vaikka olis kuinka söötti nalle hyvänsä. Ainakin jotakin ei-toivottujen ihmisten tuliaisia on pistetty surutta pois.
Mutta suloinen ele kuitenkin. Siitä vaan ei ole mitään hyötyä, jos ei tiedä lähettäjästä mitään. - Romantic_Girl
Tuommoiset pienet eleet ovat suloisia.Itse olisin erittäin iloinen ja mielissäni jos minulle tuotaisiin pehmonalle oveni taakse :)Pienet eleet ovat joskus tarpeen.Minun mielestäni tuo nallekin viestittää tytöllesi että pidät hänestä.
Jatka samaan malliin.
P.S Tämä on naisen mielipide.Miehet saattavat ajatella "hieman" eri tavalla :) - -----------------
tykkäisin enemmän kukkakimpusta, jos kyseessä kuitenkin on aikuset eikä ihan mikään sixteen-teen-love :)
mut tosi kiva idea!
suunnitelma meni kuulemma täytäntöön 4.12., miten kävi siis? ;) kerro kerro kerro !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m633991Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7163815Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3993609Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o813417Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363179Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582658- 502635
- 1212522
Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise142189Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182179