kuori

ympärillä

mulla on kauheen paha olla kun en uskalla näyttää kenellekkään oikeita tunteitani ja rakastua....:(
on tullut niin pahasti loukattua...pelottaa jos se tapahtuu taas. :(
mitä mä voisin tehdä? neuvoja kiitos.

8

928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoa

(ainenkaan jälkiviisaasti) Halauksia, sikeitä unia :) näin aluksi. Itse ainenkin kaipasin silloin . Kaippa ne huonot ajat on vain pakko "lusia". Kumpa vain pääsisit nopeammin pinnalle, kuin minä:(
      Toivottavasti ainenkin NukkuMatti muistaa käydä luonasi varsinkin nyt.

• onhan

tuo nukkumatti aina onneksi tullut käymään. nykyään saan jo ihan hyvin nukuttuakin. :)
        hyvää jatkoa sulle.

• BrokenHart79

Pakko se vaan on joskus ottaa riski ja paljastaa tunteensa. Toisinaan onnistaa, useimmiten ei. Itselläni särky sydän vain vajaa viikko sitten. Uskaltauduin vihdoin paljastamaan tunteeni kun toinen sanoi haluavansa olla enemmän kuin pelkkä kaveri. Meni kokonaista 6 päivää niin hän sitten oli jo pettämässä. Nyt sattuu mutta ainakin tuli asiat selviksi.
      Koeta pärjätä!

• on toisinaan

todella rankkaa. miks toisten ihmisten pitää satuttaa aina jotakuta?
        mahtaakohan ne ooikeen nauttia siitä?

• BrokenHart79
        on toisinaan kirjoitti:

todella rankkaa. miks toisten ihmisten pitää satuttaa aina jotakuta?
        mahtaakohan ne ooikeen nauttia siitä?

...mua satuttanut henkilö satuttaa myös itseään koska tietää täsmälleen mihin menee ja mitä tekee. Ollaan kuitenkin kavereita, mikä tekee asioista tietenkin vielä monimutkaisempia. Onko säälittävää haluta olla edelleen ystäviä vaikka tietää ettei toinen koskaan vastaa samalla tasolla tunteisiin...

• tiedä onko
        BrokenHart79 kirjoitti:

...mua satuttanut henkilö satuttaa myös itseään koska tietää täsmälleen mihin menee ja mitä tekee. Ollaan kuitenkin kavereita, mikä tekee asioista tietenkin vielä monimutkaisempia. Onko säälittävää haluta olla edelleen ystäviä vaikka tietää ettei toinen koskaan vastaa samalla tasolla tunteisiin...

se säälittävää, mutta voi olla ajan haaskua. taikka sitten ajan myötä siitä ystävyydestä onkin hyvötyä.
        siinä mielessä että teistä tulee hyvät kaverit.
        se on niin vaikeaa sanoa.
        aika näyttää.
        lähde katselemaan uusia kuvioita. ties mitä kivaa löydät ihan sattumalta. :)
        mä meinaan tänään lähtee raflaan. bailaaan oikeen kunnolla. enkä ajattele mitään. :D

• elämä voittaa

Se että uskaltaa avata sydämensä toiselle, on lahja, jota saada arvostaa tai sitten ei. Jos vastapuoli käyttää luottamustasi väärin, se ei ole antajan vika! Jos saamasi kohtelu tuntuu liian vaikealta käsitellä, ajattelepa tilannetta hetken ulkopuolisen näkökulmasta ja huomaat ettei SINUN pidä tuntea syyllisyyttä toimistasi. Tuollaisissa tilanteissa joutuu itsetunto helposti koetukselle, mutta muista ettei herkkyys ole heikkoutta! Ei kannata antaa hyväksikäyttäjien pilata tulevia ihmissuhteita.

Tiedän ettei se helppoa ole ja aikaa tarvitaan. Itsekin nuolen vielä haavojani, mutta kyllä tämä tästä. Tänään on vaan tällainen vähän sinisempi päivä. Voimia sulle!

• LK.

Hei se on elämää! Elämä on myös pettymyksiä täynnä. Niiden kanssa täytyy vaan elää. Jos sua vielä loukataan, niin sehän on sen ajan murhe. Turha tunteilu pois ja kestä kylmät faktat.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      91
      5896
    2. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      80
      4762
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      93
      3001
    4. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      26
      2780
    5. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      25
      2036
    6. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      119
      1486
    7. Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..

...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam
      Maailman menoa
      335
      1047
    8. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      85
      1018
    9. Jos oikeasti haluat vielä

Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚
      Ikävä
      125
      940
    10. Eihän se tietysti minulle kuulu

Mies, mutta missä olet? 🤨 😠
      Ikävä
      48
      754
    Aihe