Minusta ihmiset valittavat ihan turhaan hankalista anopeistaan. Kyseessä on vääjäämätön luonnonlaki. Vähän niin kuin, että päivä vaihtuu yöksi tai kesä talveksi. Pidät talvesta tai yöstä, ne tulevat varmasti.
Suomalainen nainen on hankala aina. Sen määrää geeniperimä. Kaikki mukavat ja joviaalit naisihmiset veivät viikingit aikanaan. Lisäksi mukavat ystävälliset naiset kuolivat hankeen talvella avannosta vettä hakiessaan. Vain todella vittumaisella luonteella varustetut harteikkaat, riittävästi vararavintoa rasvakerroksessaan kantaneet, naiset selvisivät. Nykyiset naiset ovat tällaisten karvaisten ja katkerien naaraiden perillisiä.
Tottakai anoppi on hankala. Miten hankalasta vaimosta voisi tulla helppo anoppi? Mukavia vaimoja on 15% kaikista suomalaisista vaimoista. Näistä osa ei saa lapsia. Osaltaan taas näiden mukavien synnyttäneiden naisten pojat eivät pääse naimisiin. Mukava ystävällinen äiti on halinut poikansa peräkammariin. Jäljelle jää pikkuriikkinen murto-osa anopeista, jotka edes teoriassa voisivat olla mukavia. He kuolevat syöpään nuorina.
Kuunnelkaa vaikka näiden vonkuvien miniöiden vittuilua. Monestako heistä luulette kasvavan mukavan anopin aikanaan?
Ei ainoastakaan. Se on luonnon laki. Kuten talven tulo.
Luonnon laki
6
1076
Vastaukset
- Hehkjeh
Aika omaperäisiä ja viisaita ajatuksia.
Minä kuulun siihen minimaaliseen vähemmistöön, annan kaikkien ihmisten elää elämäänsä kuinka lystää lapset vävyt ja miniät mukaan lukien.
Mutta jos olen rehellinen niin itsepäinen olen kun synti.
Heikot sortuu elon tiellä anoppi sen kun porskuttaa.
Olemme kohtalaisissa väleissä, en usko että kenelläkään on valittamista. - anoppini neuvo
Niin,tuskin minäkään maltan odottaa,että pääsen kostamaan miniälleni anoppini vittumaisuuden.
Annetaan pahan kiertää.. - anopiton anoppi
Mulla ei ollut anoppia, oli ollut ja neljä vuotta kuolleena, kun ukkouduin.
X-mies oli sellainen puoliorpo peräkammarin poika. Tajusin; etten ole elatusvelvollinen aviopuolisoon nähden, vaan Hän on lapsilleen.
Miniä pitää mua kuolleena, pistää poikani vain apua tarvitessaan kyselee lapsenlikaksi. Noo en ole lapsenlikka kyläpaikka vain, kun nuorille sopii.
MITÄ!?
Siinä ON vinha ero.- humalassa
Oletko usein noin humalassa jo alkuillasta?
- mukkaa siis
humalassa kirjoitti:
oletat.
Seuraapa oikeasti eläimiä, lihansyöjät jopa pingviinit, tuovat ruuan lapsilleen omassa vatsassaan ja oksentavat kun tulevat pesälle.
Minä olen vain läski, alkoholi ei maistu lainkaan. - käyn nauttimassa
humalassa kirjoitti:
yhden sorttisisat miniöistä.
Saan mahtavan lisäarvon omalleni joka melko tavallinen nuorinainen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996074
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804792Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv973049Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p282853Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262115Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191516Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351067Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125970- 48774