Teen opiskeluuni liittyen yritysraporttia Iittala Groupista ja haluaisin tietää jotain henkilöstöstä. Jos työskentelet Iittala Groupissa, toivoisin sinun ottavan yhteyttä
[email protected]
Iittala Group
5
775
Vastaukset
- Fisku märkönöömi
No justjust mikset ota yhteyttä suoraan firmaan, ja lupakin on hyvä kysyä yritykseltä ettei työntekijät suolla jotain salaista.
- Tradeopis
Olen kyllä ottanut heihin yhteyttä, mutta heillä ei kuulemma ole aikaa vastata. Kotisivuilla olevat tiedot olen kyllä löytänyt, muttakun haluaisin tietoa vielä enemmän.
- että on
Tradeopis kirjoitti:
Olen kyllä ottanut heihin yhteyttä, mutta heillä ei kuulemma ole aikaa vastata. Kotisivuilla olevat tiedot olen kyllä löytänyt, muttakun haluaisin tietoa vielä enemmän.
todella vaikeeta saada sieltä päästä apua, heillä ei vaan yksinkertaisesti ole aikaa auttaa asioissa. Mutta kerro enemmän mitä haluat tietää ehkä pystyn auttamaan..koska olen tehnyt saman työn.
- haluut
tietää? mene niiden kotisivuille. Siellä löytyy aika hyvin infoa kaikesta. Olen itse tehnyt samasta yrityksestä yritys esittelyn.
- Audiolo
Iittala
1. Miten markkinointiorganisaatiota kehitetään?
2. Onko tarvetta lisätä henkilöstömäärää vai joudutaanko henkilöstöä supistamaan?
3. Miten henkilöstön hankinta hoidetaan?
4. Miten markkinointihenkilöstö perehdytetään tehtäviinsä?
5. Millaisia ominaisuuksia henkilöstöltä, esimerkiksi myyjiltä edellytetään?
6. Miten koulutus tapahtuu?
7. Millaisia motivointimenetelmiä käytetään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h573545- 413330
Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062781Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv452527Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.541963Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska151609- 321493
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1061307Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p201268- 1801241