olen onnekas, ihanat ekat treffit ja seksiä .kummallakaan ei kuitenkaan ole huumantunnetta...pitäiskö olla? olen kuitenkin utelias näkemään mihin kaikki johtaa, silti en haluaisi satuttaa itseäni. Hän haluaa tavata uudestaan. Minkälaisista merkeistä, lauseista sitten tietää, jos toinen ei ole kuitenkaan kiinnostunut riittävästi... Se, että on kivaa ei riitä...itse uskon hitaaseen syttymiseen. Huumantunne kuitenkin haihtuu aikanaan.Vinkkejä, ajatuksia kaipaan...
loistavat treffit
5
3535
Vastaukset
- ,-,-,-,-,-,-
ihan oikeesti, eikö yhtään pihtaillu ???
- nainen69
HuHuh mä olisin tosi huolissani itestäni
jos ei huumantunnetta ees ole ja sextaa eka treffeillä,,Ja vaikka olisikin.
Et kovin hidas kyllä kuule ole syttyyn syttysithän eka näkemältä?
Paha juttu kertoo ihmisen välinpitämättömyydestä
todella paljon!Ikä oli?*huokaa*- hieman huolestunut
ihan ollaan 70 luvulla syntyneitä ;-) ..onhan moni hyvä juttu alkanut seksistä
- enemmän huolissaan
Jos olette seksiin asti päätyneet, eikä mitään huumaa ole ollut, niin tuskinpa tuosta mitään sen suurempaa on luvassa. Kuten sanoit, niin se ei todellakaan riitä, että on kivaa... Mies haluaa luultavasti tavata juuri siksi, että oli "kivaa". Silloin seuraavalla tapaamisellakin voi olla sitä "kivaa" tiedossa.
Eikö hidas syttyminen olisi sitä, että tapailtaisiin hetken aikaa eikä heti hypättäisi sänkyyn? Huuma todellakin haihtuu aikanaan, mutta jos sitä ei malta edes hetkeä odottaa eikä sitä ole aluksi ollenkaan, niin aika epätoivoiselta näyttää ainakin omissa silmissäni. - seuraavalla
eli olen ollut kans 2 kertaa treffeillä ja molemmilla kerroilla erittäin hyvää sexiä!! No siinähän kävi ihan niinkuin odotinkin, minä ihastuin kovasti ja kundi ilmoitti että pelataan vapailla säännöillä..tulos: ilmoittelee itsestään vain kun hänelle taas maistuisi.. joten no thank you!! se siitä huuman puutteesta.. sääli.. oli se kyllä aika hyvä, noin niinkuin fyysisesti;) se kun ei vaan mulle pidemmän päälle riitä.
Nainen 30->
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa1112732Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava621734SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän181728Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2691612Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --111564Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue271268Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä
Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.271139Kiinteistökauppoja
Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan411072Menettämisestä
Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?881048RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI
Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä4041022