Oli ihanaa ja samalla raastavaa kuulla tunteistasi pikkujouluissa.
Olen ollut ihastunut sinuun vuosia sitten. En koskaan kertonut kenellekään. Nyt kerrot minulle ihastuksestasi. Voi miksi vasta nyt?
Nyt olemme molemmat tahoillamme parisuhteessa. Ei sitä kaikkea voi rikkoa, vai voiko? Olisin halunnut nähdä mitä onni kanssasi voi olla, mutta tuntuu ettei enää ole aikaa kokeilla. Sinä olet löytänyt elämääsi rakkauden ja minä myös. On liian paljon rikottavaa.
Vaalitaan nykyistä onneamme tahoillamme ja pysytään ystävinä. Niin on kai paras. Ja niinhän sitä sanotaan, että suhteita tulee ja menee, mutta ystävyys säilyy. Toivon niin.
Miksi kerroit tunteesi vasta nyt?
8
1964
Vastaukset
- ???
...mutta ei taida silti osua, pikkujouluista jo melkein pari viikkoa. Vaikeaahan tuo on, mutta tehtyjä valintoja ei kai voi suin päin pois pyyhkiä.
- kuka kirjoittaa
Oletko m vai n? Ja miltä alueelta? Tämä kuvaus sopisi itseeni (n)...
- pikkujouluissa
Sori, ei siis täsmää...
- olen mies
pikkujouluissa kirjoitti:
Sori, ei siis täsmää...
joka muistelee naista pikkujouluissa ja muuallakin
- pikkujouluissa
olen mies kirjoitti:
joka muistelee naista pikkujouluissa ja muuallakin
Oletko kertonut muistelujen kohteelle tunteistasi?
- olen mies
Oletko kertonut muistelujen kohteelle tunteistasi?
kertonut
- pikkujouluissa
olen mies kirjoitti:
kertonut
... kun kerroit tunteistasi?
- olen mies
... kun kerroit tunteistasi?
oli sama kuin minulla oli ajatusten keskellä... aika on väärä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial11566Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras921485Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221041Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva199940- 123842
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt2787Pirkanlinna yleisötapahtuma
Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks42751Kuka omistaa keltaisen vanhan aravan?
Pitäs saada rakennuksen omistajaan yhteys, rappukäytävät on siivottomassa kunnossa. Hiekkaa ja roskia rappusissa, lisäks29750- 7714
- 60693