Bikinit

tsaippa

Ette kuulkaa usko, miten vaikeaa on löytää Helsingistä bikineitä talviaikaan. Ensin suunnittelin jopa turkoosia ostavani, vaan lopuksi oisin ostanut jo mitä vaan ja maksanutkin mitä vaan. Kokoni on 85 D, aika rintava siis. Muutamia kolmiolappubikineitä tarjolla koossa 70-75 A/B ja siinäpä ne sitten olivatkin. Luulisi kauppojen ymmärtävän, että ihmiset matkustelee aika paljon myös talviaikaan. En todellakaan olisi heittänyt jo täysin löpsähtäneitä bikineitäni roskiin kesän päätyttyä. Niille olisi nyt käyttöä. Kyllä meinaa hermot mennä, ja lähtö biitsille olisi torstaina. Arghh!

6

1712

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bulevardilla?

Hei! Bulevardilla on joku alusvaatekauppa, jossa ymmärtääkseni myydään kokoasi olevia, hyvälaatuisia alus- ja uima-asuja. En nyt muista nimeä, mutta k.o. kauppa sijaitsee parikymmentä metriä Fredalta länteen, kadun eteläpuolella. Ikkuna on ihan matalalla katutasossa, näet sen kyllä jos kuljet siitä ohi. Veikkaisin että sieltä löytyy uikkareita nytkin.

• isotyttö.

Alkusyksystä kun kävin tuolla Kampin Lorellassa, siellä oli runsaasti uima-asuja. En ole juuri nyt käynyt että olisivatko siivonneet pois näkyviltä talven ajaksi.

• tsaippa

Kiitos paljon vinkistä. Kävin siellä ja löytyihän sieltä minulle bikinien yläosa vaan ei alaosaa :-)) Onnekseni olin säästänyt yhdet vanhat alaosast joita voin käyttää noiden kanssa. Siellä oli muuten tosi makee 2 osainen uikkari. Siis pöksyt ja toppi. Ihanaa leopardi-kukka kuosia (98 e). Vaan en tykkää sellaisista, joissa rinnat litistetään "toppauksen" alle. Kaarituet ne olla pitää ja rinnat nätisti esiin. Kokoja oli muuten paljon tarjolla, jos jotakin kiinnostaa. Ja kiitos muillekin auttajille. Nettikauppa vinkit vaan olivat tällä kertaa myöhässä.
        Ja huomenna sitten biitsille pötköttään uusilla bikineillä, 33 astetta näytti ennustus :-).

• auttavainen pullero

Netistä löytyy ainakin http://www.catalog.fi/ sivuilta bikineitä kokoon 100 DD asti, mutta tämä ei taida sua paljon auttaa, kun jo torstaina tarvitset.

Ehkä voisit ostaa siellä paikan päällä ne bikinit tai tyytyä uimapukuun.

• _Sandy_
        toinen auttavainen kirjoitti:

http://www.josefssons.fi/DetailPages/DetailPage.aspx?productId=81778&articleId=125822

Minäkin kaipailisin bikinejä. Minulle niiden löytäminen on vieläkin hankalampaa, koska olen kokoa 70-75E.

Tietääkö kukaan mistä niitä löytää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      313
      6116
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      48
      3606
    3. Sofia Virta: bänet!

Matkailuautoilija metsänomistaja puoliso on nyt entisen teeren poikia, ja Sofia tekee comebackin vapaille markkinoille.
      Maailman menoa
      146
      2790
    4. "Suomi voisi ottaa taloudessa oppia Espanjasta"

"Espanjassa talouspolitiikka on löysempää, mutta velka-aste on kääntynyt jopa laskuun.", pohdiskelee Suomen seuraava pää
      Maailman menoa
      225
      2167
    5. Kokoomus: SDP johtaa kansalaisia harhaan

(Umpityhmät palstademarit ovat taas uskoneet Lindtmanin höpötykset Espanjasta.) SDP harhaanjohtaa kansalaisia talouspol
      Maailman menoa
      100
      1728
    6. Otan vielä joskus yhteyttä

Ja jos et vastaa, niin tulen sinne. Pakko puhua.
      Ikävä
      67
      1182
    7. Niin että miten

Haluatko oikeasti olla minun kanssa oikeassa elämässä, vai onko tämä vain kirjoittelua
      Ikävä
      81
      1045
    8. Nuoriso on tyhmää tutkijat ovat todenneet

Nyt se on todettu ääneen mitä kaikki ovat jo pitkään epäilleet. Nuoriso on tyhmentynyt tasaiseen tahtiin. Kohta pitää ni
      Sinkut
      144
      958
    9. Ikävä tilanne rikoksen vuoksi Espanjassa - Jari Sillanpää pistää uutta matoa koukkuun

Jari Sillanpää on ehkä yksi suosituimmista tangokuninkaallisista. Ex-tangokuningas juhli viime syksynä 30 vuotista uraan
      Suomalaiset julkkikset
      10
      928
    10. Tätä ei tv:ssä: Farmi-tippuja Amski rehellisenä ongelmista kuvauksissa

Ennakkosuosikki Amskidabamski Anne-Mari Tarkkio joutui ulos Farmi Suomi -realitystä. Voimatehtävässä vastakkain asettui
      Tv-sarjat
      11
      884
    Aihe