Moniko tämän palstan lukijoista EI ole pettänyt kumppaniaan?Pettämisestä tietysti eri käsitykset,mutta jos sanotaan että suudellut tai oltu vällyjen välissä "vieraan" kanssa.
Galluppi
11
859
Vastaukset
- Satunnainen ohikulkija
Juu, en ole.
- useamman kanssa
Olen pettänyt kaikkia kumppaneitani, ja jokaista heistä useamman naisen kanssa.
Minä en laske pettämiseksi muuta kuin orgasmiin tähtävän suuseksin tai yhdynnän. - takinkääntäjä
Olen pettanyt ja elänyt uskottomasti edellisessä suhteessani. Nykyisessä noin 4v. kestäneessä suhteessa en ole pettänyt enkä kertaakaan hairahtunut.
- Nainen vain
...pettänyt yhdessäkään suhteessani.
Mutta tullut petetyksi :( - pettänyt enkä
tule pettämään.
- pettänyt
enkä tule koskaan pettämään. Suhde kestänyt 29 vuotta.
- Zxx :::jaaha
Olen pettänyt ja tajunnut pitää suuni kiinni.
Puolisoni taas petettyään ei tajunnut pitää suutaa kinni vaan sai mahdottoman vyöryn aikaan.
Ehkä hällä oli tunteet pelissä, itsellenä ei ole koskaan ollut. - ei koskaan
Ihnmisellä on aivot, vai onko..
Olen itse nainen enkä koskaan ole nk. pettänyt enkä petä...
Olen nimittäin sitä mieltä, että miehet ovat kaikki sammaa p........ vain kuori vaihtelee..- rätty sepo
itse en ole koskaan pettänyt. useasti pitkässä parisuhteessa on nainen pettänyt minua. taitaa se kuori vaan vaihtua vai?
- Naiselta
ketään koskaan.
- nainen---------------
32 ja koskaan en ole pettänyt enkä petä ja jos mua petetään,niin se on kamat pihalle just!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o4026974Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki534083Eroa Orpo! Orpo eroa!
Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa262402Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava611634Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä
Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t981554SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa
Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän31549Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti
Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --61427Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,2611418- 1021189
Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat
Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue231117