Galluppi

kysely

Moniko tämän palstan lukijoista EI ole pettänyt kumppaniaan?Pettämisestä tietysti eri käsitykset,mutta jos sanotaan että suudellut tai oltu vällyjen välissä "vieraan" kanssa.

11

859

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Satunnainen ohikulkija

Juu, en ole.

• useamman kanssa

Olen pettänyt kaikkia kumppaneitani, ja jokaista heistä useamman naisen kanssa.

Minä en laske pettämiseksi muuta kuin orgasmiin tähtävän suuseksin tai yhdynnän.

• takinkääntäjä

Olen pettanyt ja elänyt uskottomasti edellisessä suhteessani. Nykyisessä noin 4v. kestäneessä suhteessa en ole pettänyt enkä kertaakaan hairahtunut.

• Nainen vain

...pettänyt yhdessäkään suhteessani.
      Mutta tullut petetyksi :(

• pettänyt enkä

tule pettämään.

• pettänyt

enkä tule koskaan pettämään. Suhde kestänyt 29 vuotta.

• Zxx :::jaaha

Olen pettänyt ja tajunnut pitää suuni kiinni.
      Puolisoni taas petettyään ei tajunnut pitää suutaa kinni vaan sai mahdottoman vyöryn aikaan.
      Ehkä hällä oli tunteet pelissä, itsellenä ei ole koskaan ollut.

• ei koskaan

Ihnmisellä on aivot, vai onko..

Olen itse nainen enkä koskaan ole nk. pettänyt enkä petä...

Olen nimittäin sitä mieltä, että miehet ovat kaikki sammaa p........ vain kuori vaihtelee..

• rätty sepo

itse en ole koskaan pettänyt. useasti pitkässä parisuhteessa on nainen pettänyt minua. taitaa se kuori vaan vaihtua vai?

• Naiselta

ketään koskaan.

• nainen---------------

32 ja koskaan en ole pettänyt enkä petä ja jos mua petetään,niin se on kamat pihalle just!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      402
      6974
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      53
      4083
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      26
      2402
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      61
      1634
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      98
      1554
    6. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      3
      1549
    7. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      6
      1427
    8. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      261
      1418
    9. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      102
      1189
    10. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      23
      1117
    Aihe