naiseni haluaa seksiä vähintään kahdesti-viidesti päivässä!! olen itse joskus hyvin väsynyt enkä jaksaisi noin usein!! viime viikonloppuna oltiin mökillä ja mun piti tyydyttää naiseni lähes joka paikassa, jopa vieraiden ihmisten nähden eikä sekään riittänyt!! kotona naiseni vonkasi ja sai vielä 3 kertaa, mutta halusi vielä vaan lisää!! en jaksanut enää ja naiseni jäi vonkaamaan sänkyyn!! nytkin jouduin antamaan naiselleni ja kohta hän taas mankuu lisää!! auttakaa!!!
mitä voin tehdä??
9
1102
Vastaukset
- xxxxxx
toi on kyl jo niin säälittävää, kuka uskoo hei tollasta!!!
- Ponsku
mun mielestä sairasta!
- sairasta jos
mies vonkaa koko ajan??
- mulle missä
sairasta jos kirjoitti:
mies vonkaa koko ajan??
semmoinen mies piileskelee, joka ensinnäkin kykenee noin monta kertaa päivässä. Nainen pystyy kyllä, mutta normimies tuskin. Ellei sitten ole ottanut jotain potenssikemikaalia yliannostusta.
Juorulehdestä luin kerran, että kun Antonio Banderas täräytti Melanieta kiihkeimmillään kuusi kertaa päivässä, vaimo tatuoi käsivarteensa Antonion nimen. Itse kyllä tatuoisin näkyvämpään paikkaan miehen nimen, jos saisin edes pari kertaa päivässä säännöllisesti.
- Tallullah
Vaikuttaisi siltä, että naisesi on ns. nymfomaani. Eli ihminen, joka haluaa seksiä kokoajan..ei saa siitä tarpeekseen. Siitä en tiedä kuinka yleistä se on, mutta se voi koitua vieläkin suuremmaksi ongelmaksi mitä se jo nyt on! Jos et halua suhteenne päättyvän sen takia, että sinulla ei ole hyvä olla, kannattaa puhua naisellesi ja haette hänelle apua. Tuo ei siis tarkoita että hän olisi hullu, tai sekaiskin, ei missään nimessä, mutta se on ainoa keino saada hänet "normaaliksi", eli hakekaa hänelle apua.
- Hahhahaa
Kun mies haluaa koko ajan, se on normaalia, jos nainen, se on nymfomaani, joka pitää viedä hoitoon.
Tämähän tarkoittaa nyt, että miehet turhaan valittaa ja valehtelevat, kaikki haluaa aina, mutta ei pystykään itse asiassa. - a-p-u-v-a
naiseni on kyllä muuten ihan normaali eli ei siis hullu.. hän on säännöllisessä palkkatyössä ja hoitaa meidän kotia tosi hyvin.. ja urheileekin paljon. yhteistä aikaa meillä ei paljon ole, mutta keskustellaan paljon.. en mä häntä mihinkään sairaalahoitoon halua. mitä muuten on normaalimäärä seksiä parisuhteessa?? kerran kuukaudessa, kerran kahdessa viikossa, kerran viikossa vai kuinka monesti missä ajassa??
- Sariella
a-p-u-v-a kirjoitti:
naiseni on kyllä muuten ihan normaali eli ei siis hullu.. hän on säännöllisessä palkkatyössä ja hoitaa meidän kotia tosi hyvin.. ja urheileekin paljon. yhteistä aikaa meillä ei paljon ole, mutta keskustellaan paljon.. en mä häntä mihinkään sairaalahoitoon halua. mitä muuten on normaalimäärä seksiä parisuhteessa?? kerran kuukaudessa, kerran kahdessa viikossa, kerran viikossa vai kuinka monesti missä ajassa??
.. sellainen normaali määrä on 3-4 päivänä viikossa. Näin meillä ja se on oikein hyvä määrä... Ja jos kerran hoitaa asian kunnolla kotiin, niin ei tarvitse heti mankua sitä tyydytystä.
Saako naisesi joka kerta orgasmin?
- Yhteinen asia
Ei kai kenenkään tarvitse toista väkisin tyydyttää oli sitten nainen tai mies. Molemmilla on oikeus kieltäytyä seksistä. Ehkä kannattaisi keskustella asiasta ja kysyä, että mistä naisesi aktiivisuus johtuu. Ei tuo minusta kyllä mitenkään outoa tai sairasta ole, mutta ilmeisesti miehelle seksuaalinen aktiivisuus on hyväksytympää kuin naiselle vielä tänäkin päivänä. Omassa suhteessani alkuhuuman aikoina rakastelimme ehkä keskimäärin 5 kertaa päivässä eikä siinä mielestäni ollut mitään outoa. Tosin tilanteemme oli sellainen, että näimme vain vkonloppuisin, joten meidän piti ottaa kiinni viikolla menetetty aika. =D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiko Helen laivalastillisen vieraslajeja Suomeen?
Loviisan satamaan tuotiin laivalastillinen pähkinänkuoria Norsunluurannikolta Loviisan satamaan kiinnittyi vapun al1323203Elikkä Riikka Purra ei kannusta Suomea edes euroviisuissa
Sellaista on persujen "isänmaallisuus", oma kansa viimeiseksi ja ulkomaalaiset ensimmäisiksi. https://www.iltalehti.fi/732104Koulujen kesälomien siirto
Koulujen kesälomaa voitaisiin siirtää viikon verran. Se voisi olla hyvä kompromissi. Pääsiäsiseen voitaisiin lisätä muut1371805- 1241689
Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin
Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee241687- 1381345
Victoria-tytär, 16, vertaa Martina Aitolehteä ja Esko Eerikäistä: "Iskä on enemmän..."
Martina Aitolehti ja Esko Eerikäinen ovat ex-pari ja heillä on yksi yhteinen tytär, Victoria. Eerikäinen oli Huomenta Su1021171Nainen, mistä johtuu että joskus et vain ymmärrä?
Älä sitä, älä tätä. Ei niitä varoituksia turhaan sanota. Älä laita sormeasi sirkkeliin. Älä hengaile sen murhaaja poruka1441035"UKRAINA HYÖKKÄÄ LATVIAN ÖLJYVARASTOON JA JUNAAN"!!!
"MATKUSTAJAJUNA SAI UKRAINALAISLENNOKEISTA VAKAVIA VAURIOITA"!!!471005Yhä pyörit mielessä,
ja tällä kertaa huomasin yhden asian: Sinusta välittyi sellaista lempeyttä ja välittämisen tunnetta, jota ei voi unohtaa30934