Onko kellään samanlaisia kokemuksia??
Aloimme seurustella kun oltiin 15 ja oltiin sitten 6 vuotta yhdessä ja sen jälkeen minä jätin poikaystäväni koska halusin nähdä maailmaa ja hän oli mielestäni liian hiljainen ja kotona viihtyvä. Nyt olen 25 ja aikuistunut ja tajuan että sitä rauhallisuutta ja kotona oloa todella haluan!! Se olisi ollut niin täydellistä hänen kanssaan... Nyt minulla on uusi avopuoliso, ollut kohta 4 vuotta mutta tuntuu siltä että ei tämä ole sitä mitä haluan vaan se olisi ollut parempaa siinä toisessa suhteessa, mutta silloin ei tiennyt mitä elämältä todella haluaa... Mikä avuksi, unohtaa tuo "teinirakkaus" ja jatkaa elämää, niin kai. Mutta haluaisin niin mielelläni jatkaa elämääni hänen kanssaan koska nyt sitä haluan!!! tiedän tein virheen kun jätin hänet silloin ja hänelläkin on jo uusi puoliso... Onko kukaan samassa tilanteessa???
nyt vanhempana
3
1314
Vastaukset
- sinne päin
Oma pitkä suhteeni alkoi myös teinivuosina, pidin miestäni aivan liian "kotikissana" nyt kun olen kasvanut aikuisen naisen ikään niin olen tajunnut itse olevani se kotimirri, kun taas tämä ex-mieheni on muuttunut "bileprinssiksi" Harmittaa, jos hän olisi se sama kotikolli, haluaisin hänet heti ( vaik en saisikaan ) mutta nyt kehrään yksin kotona ilman miestä..
- virheeni tehnyt..
.. kun jätin miehen, joka olisi ollut ihana ja kunnollinen jne. Aikani haikailin ja pyytelin takaisin mutta elämä jatkuu ja kaikkea ei voi saada. Ikävä jää...
- samat minulle
Kuusi vuotta (20-26vee) yhdessä ja sanoi haluavansa nähdä maailmaa Lue: muita miehiä. Olin toki pari vuotta vanhempi mutta kuulemma liian kotikolli. No pari vuotta taisi sitten riittää maailmaa, nyt soittelee yhtenään.
Itsekin sinkku mutta ei anna luonto periksi, ottaa takaisin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251258
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89924- 94904
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede23847Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat286746- 93727
- 34638
- 109636
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50571Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet129550