eli oon siis ihastunu naapurin mieheen, oon nähnyt sitä rappukäytävässä ja moikannu jne, mut en oo jutellu sen kanssa kunnolla. jotenkin se on antanu ymmärtää olemuksellaan et olis sinkku, mutta en ole varma. katseet on kohdannu muutaman kerran ja sillee vieläpä, et on molemmat katsottu taaksemme toista:) en oo koskaan nähny sitä kenenkään naisen kanssa liikkeellä. tiedän vain missä kerroksessa mies asuu, mutten esim.postilaatikkoa enkä sitä, mikä kämppä sen on..miten mun kannattaisi lähestyä miestä, jotten nolais itteeni? kyllä hävettäis jos sen kämpässä asustaiskin nainen myös:/
miehet mielipiteenne!
11
2861
Vastaukset
- Jurpo Pöljänen
Vaklaat kylmän rauhallisesti ensin missä kämpässä juippi asuu. Sitten menet rimputtelemaan ovikelloa ja kerjäät sokeria, "kun on leipominen kesken ja kahvikupillista uupuu"??!
Samalla räpyttelet silmiä ja katsot kauniisti. Kaikkein parasta olisi, jos saisit pummattua jylpön kahvikupin lainaksi. Siitä saat hyvän tekosyyn palata hemmon ovelle. Lopuksi tottakai kiittelet kauniisti ja pyydät äijän maisteleen tuoreita lämpimäisiä!!
(tätä ennen piilotat visusti marketin pakastealtaasta löytyneen muovipakkauksen, josta kaivoit paistovalmiita pullia pellillesi)
Kyllä luonto tikanpojan puuhun ajaa tästä eteenpäin, ja jos ei aja niin jätkä on takuulla homo. - AleksiM
Seuraavan kerran kun kohtaatte, kysyt mieheltä aikooko hän koskaan tehdä mitään sinun suhteesi.
Riippuu tietenkin millainen mies hän oikein on, mutta itse veikkaisin että hän on sinkku. Näin sanoo miehen vaistoni. Kokeile ja kerro olinko väärässä :D- dayum
... :)
- mmm
Itselläni on ihan sama tilanne paitsi että olen mies ja naapuri, johon olen ihastunut, on nainen. Olen monta viikkoa mennyt rappuun jos jostakin syystä että tapaisin naapurini. Hänellä on koira ja siitä voisi jutella. Aina kun olemme tavanneet tilanne ei ole sopinut pysähtymiselle ja kunnon juttelulle. Kiinnostukseni alkoi oikeastaan herätä siitä kun tämä nainen (jota en silloin tuntenut ollenkaan) painoi minulle hissin valmiiksi omaan kerrokseeni ja sanoi että minähän asun 7 kerroksessa, johon vastasin myöntävästi.
- naapureille
Kunhan muistavat että hiljaisuus on klo 22-07. Se on jämpti.
- ainaonnistuu
Pudota käytetyt pikkupöksyt ja puhelinnumerolappu hänen postiluukusta. Jos mies pitää tuoksustasi, hän kyllä ottaa sinuun yhteyttä. Hyvää jatkoa teille!
- kipeä..
Kiitos! Auroin makeasti :DDD
- nauroin
kipeä.. kirjoitti:
Kiitos! Auroin makeasti :DDD
En osaa enää uhua
- *mmmmmmmmmm*
...Kuulet kyllä jos eukko alkaa kirkumaan ja paiskomaan tavaroita. Silloin tiedät että mies on varattu. Tai jos joku nainen alkaa tappamaan sinua katsellaan ja tarraa tukasta kii rappiksessa, niin sekin on aika melko varma merkki siitä etä mies olikin varattu...
NoJoo...
- ullak.
Poista yhdestä sulakkeesta mittaritaulussa se värikäs pieni nuppi. Sitten hississä tai missä nyt satutte tapaamaankin kysy mieheltä tietääkö hän tuleeko huoltomies näin iltaisin korjaamaan rikkoutunutta sulaketta. Mies luultavasti tarjoutuu itse hommaan. Kun olette mittarikaapilla vierekkäin katkaise vahinkossa päävirta ja ala haparoida ja valittaa, että pelkäät pimeää. Tarraudut häneen "epätoivoisesti" kiinni ja johdatat makuuhuoneeseen.
- morkkis
Niin, itse miehenä sanoisin, että voit turvautua johonkin yllämainituista tempuista, tai sitten yksinkertaisesti vaan avaat keskustelun, kun seuraavan kerran näette. Jos olette toisenne yllättäneet toisienne perään katselemasta, niin kiinnostuksen merkithän on ihan selvät. Aloita vaan keskustelu jollain arkipäiväisellä asialla, jolloin sun ei tarvi pelätä mokaavasi itseäsi. esim "etkös sinä asu kakkoskerroksessa? onkos teilläkin ollut ongelmaa patterien kanssa yms yms" Kun kysyt että teillä, niin kiinnitä huomiota vastaako mies, että meillä vai minulla... onnea vaan yritykselle ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1107133
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h955204Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1143463Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p333372Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska352504Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191846Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961481Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3411431Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311336- 481094