vielä remeronista

pelkää lihoamista

eli, lihottaako tuo 3,3 tai 7 mg iltaisin otettuna???
kokeumksia kiitos..

- mielummin uneton kuin 10 kg lisää?-

9

594

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kuulemma.

Kyllä se kuulemma lihottaa ihan ...tanasti. Se lääke yleensä.

• löytyy (ikävä kyllä)

Käytin Remeronia 2kk. Sinä aikana ruokahalu kasvoi niin, että 10kg pamahti ykskaks. Eihän lääke itsessään kai lihota.

Lopetin tuon lihomisen jälkeen....10kg jäi. En ole saanut pois.

• Kiloista viis
        löytyy (ikävä kyllä) kirjoitti:

Käytin Remeronia 2kk. Sinä aikana ruokahalu kasvoi niin, että 10kg pamahti ykskaks. Eihän lääke itsessään kai lihota.

Auttoiko sitten itse vaivaan esim. ahdistukseen, tai unettomuuteen?
        Kyllä ne kilot varmaan siitä lähytee myöhemmin, pääasia, että sait avun.

• on muitakin
        Kiloista viis kirjoitti:

Auttoiko sitten itse vaivaan esim. ahdistukseen, tai unettomuuteen?
        Kyllä ne kilot varmaan siitä lähytee myöhemmin, pääasia, että sait avun.

Mielialalääkkeitä olemassa kuin Remeron!!!

Lääkkeitä, jotka eivät vaikuta ruokahaluun.

• aloittaja
        löytyy (ikävä kyllä) kirjoitti:

siis miksi et lopettanut lääkettä jos huomasit että lihottaa noin?! ja millasilla annoksilla käytit? Unettomuuteen 3,25 siis itsellä. vai oletteko te lihonneet jo ennestään pahasti masentuneita ja tukevia?

• Hölmäke
        aloittaja kirjoitti:

siis miksi et lopettanut lääkettä jos huomasit että lihottaa noin?! ja millasilla annoksilla käytit? Unettomuuteen 3,25 siis itsellä. vai oletteko te lihonneet jo ennestään pahasti masentuneita ja tukevia?

Tajusin lopettaa vasta sen 2kk:n jälkeen. Sain toisen lääkkeen mikä toimii paremmin, eikä lisää ruokahalua. Kilot jäi; se 10kg.

• alkuper.
        Hölmäke kirjoitti:

Tajusin lopettaa vasta sen 2kk:n jälkeen. Sain toisen lääkkeen mikä toimii paremmin, eikä lisää ruokahalua. Kilot jäi; se 10kg.

.. ja minä tajusin lopettaa yhden yön jälkeen... en tiedä kuvittelenko vain, mutta kävin jo viime yönä kaksi kertaa jääkaapilla..

• Oma hoito kesken
        alkuper. kirjoitti:

.. ja minä tajusin lopettaa yhden yön jälkeen... en tiedä kuvittelenko vain, mutta kävin jo viime yönä kaksi kertaa jääkaapilla..

nälän tunnetta ei ole mulle tuo mirtsapiini (remeronin vaikuttava aine) tuonut vaan huimaa lähes koko ajan jonkin verran. Onko muilla tällaista?

Mun mielestä 10kg painonnousu ei ole ihan normaalia. Eli lääke vaihtoon, jos sellaista!?

• viisaammat!
        Hölmäke kirjoitti:

Mulle poksahti kanssa 15kg painoa lisää noin 2 kk käytön aikana vaikken ruokailutottumuksia muuttanutkaan (käytin silti vuoden ko lääkettä). Nyt olen ollut kohta 6 kk ilman remeronia, mutta paino ei tunnu palautuvan entiselleen liikunnasta eikä kevyestä ruokavaliosta huolimatta. Onko mahdollista, että lääke olisi jättänyt pysyviä vaurioita? Olen kuullut monelta kohtalotoverilta vastaavia tarinoita.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      151
      2496
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      146
      2352
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      97
      999
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      871
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      60
      753
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      273
      701
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      677
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      670
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      202
      648
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      21
      637
    Aihe