eli, lihottaako tuo 3,3 tai 7 mg iltaisin otettuna???
kokeumksia kiitos..
- mielummin uneton kuin 10 kg lisää?-
vielä remeronista
9
593
Vastaukset
- kuulemma.
Kyllä se kuulemma lihottaa ihan ...tanasti. Se lääke yleensä.
- löytyy (ikävä kyllä)
Käytin Remeronia 2kk. Sinä aikana ruokahalu kasvoi niin, että 10kg pamahti ykskaks. Eihän lääke itsessään kai lihota.
Lopetin tuon lihomisen jälkeen....10kg jäi. En ole saanut pois. - Kiloista viis
löytyy (ikävä kyllä) kirjoitti:
Käytin Remeronia 2kk. Sinä aikana ruokahalu kasvoi niin, että 10kg pamahti ykskaks. Eihän lääke itsessään kai lihota.
Lopetin tuon lihomisen jälkeen....10kg jäi. En ole saanut pois.Auttoiko sitten itse vaivaan esim. ahdistukseen, tai unettomuuteen?
Kyllä ne kilot varmaan siitä lähytee myöhemmin, pääasia, että sait avun. - on muitakin
Kiloista viis kirjoitti:
Auttoiko sitten itse vaivaan esim. ahdistukseen, tai unettomuuteen?
Kyllä ne kilot varmaan siitä lähytee myöhemmin, pääasia, että sait avun.Mielialalääkkeitä olemassa kuin Remeron!!!
Lääkkeitä, jotka eivät vaikuta ruokahaluun. - aloittaja
löytyy (ikävä kyllä) kirjoitti:
Lopetin tuon lihomisen jälkeen....10kg jäi. En ole saanut pois.siis miksi et lopettanut lääkettä jos huomasit että lihottaa noin?! ja millasilla annoksilla käytit? Unettomuuteen 3,25 siis itsellä. vai oletteko te lihonneet jo ennestään pahasti masentuneita ja tukevia?
- Hölmäke
aloittaja kirjoitti:
siis miksi et lopettanut lääkettä jos huomasit että lihottaa noin?! ja millasilla annoksilla käytit? Unettomuuteen 3,25 siis itsellä. vai oletteko te lihonneet jo ennestään pahasti masentuneita ja tukevia?
Tajusin lopettaa vasta sen 2kk:n jälkeen. Sain toisen lääkkeen mikä toimii paremmin, eikä lisää ruokahalua. Kilot jäi; se 10kg.
- alkuper.
Hölmäke kirjoitti:
Tajusin lopettaa vasta sen 2kk:n jälkeen. Sain toisen lääkkeen mikä toimii paremmin, eikä lisää ruokahalua. Kilot jäi; se 10kg.
.. ja minä tajusin lopettaa yhden yön jälkeen... en tiedä kuvittelenko vain, mutta kävin jo viime yönä kaksi kertaa jääkaapilla..
- Oma hoito kesken
alkuper. kirjoitti:
.. ja minä tajusin lopettaa yhden yön jälkeen... en tiedä kuvittelenko vain, mutta kävin jo viime yönä kaksi kertaa jääkaapilla..
nälän tunnetta ei ole mulle tuo mirtsapiini (remeronin vaikuttava aine) tuonut vaan huimaa lähes koko ajan jonkin verran. Onko muilla tällaista?
Mun mielestä 10kg painonnousu ei ole ihan normaalia. Eli lääke vaihtoon, jos sellaista!? - viisaammat!
Hölmäke kirjoitti:
Mulle poksahti kanssa 15kg painoa lisää noin 2 kk käytön aikana vaikken ruokailutottumuksia muuttanutkaan (käytin silti vuoden ko lääkettä). Nyt olen ollut kohta 6 kk ilman remeronia, mutta paino ei tunnu palautuvan entiselleen liikunnasta eikä kevyestä ruokavaliosta huolimatta. Onko mahdollista, että lääke olisi jättänyt pysyviä vaurioita? Olen kuullut monelta kohtalotoverilta vastaavia tarinoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874098Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242911No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 341321
- 10909
- 131885
- 6874
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760