Haluatko vähemmistömiehen?

Crystal

Mun syynä pitkään jatkuneeseen sinkkuuteen on omasta mielestäni poikkeukselliset edellytykset naiselle: haluan naisen, joka keskittyy muhun yhtä täydellisesti, kuin minäkin häneen. Haluan hänen huomioivan minut niin, että tunnen olevani haluttu ja rakastettu. Lyhyesti sanottuna minulla on kumppanin suhteen samat vaatimukset, kuin naisilla yleensä on miehistä. Tällaisia vaatimuksia harvat naiset ovat valmiita täyttämään. En vaadi naiselta muuta, kuin että hän palvoo ja rakastaa minua. Samoin minä palvon ja rakastan häntä. Minulle ei riitä suhde, jossa minä palvon naista ja nainen antaa kaiken vain puoliksi takaisin.

Kävin armeijan pelkästään sosiaalisen paineen vuoksi. Vihasin koko paikkaa ja vihaan yleensäkin kaikkea armeijaan, tappamiseen ja väkivallalla puolustamiseen liittyvää. Armeijan koko idea on vastenmielinen. Minulla ei ole minkäänlaista halua puolustaa Suomea asein, enkä missään nimessä halua vaarantaa terveyttäni tai uhrata henkeäni kotimaani vuoksi. Onneksi ei ole enää olemassa realistista uhkakuvaa Suomeen tehtävästä laajasta maahyökkäyksestä. Jos sota kuitenkin syttyisi, hakisin turvapaikkaa jostakin valtiosta, joka suostuisi minut ottamaan. Kanada voisi olla yksi vaihtoehto. Arkielämässä kävelen uhkaavista tilanteista aina pois tai jos se ei onnistu, yritän puhua itseni ulos tilanteesta. Tappelijaa minusta ei saa millään, enkä edes osaa tapella, miksi pitäisi?

Onko naisia, jotka hakevat vain ja ainoastaan kaltaistani miestä? Todennäköisesti teillä on myös samanlaiset arvotkin mun kanssa, mutta kuinka paljon teitä on? Tulihan se todistettua muutaman vuoden takaisessa kyselyssäkin, että ylivoimainen enemmistö suomalaisnaisista odottaa miesten tarttuvan aseeseen sodan syttyessä, mutta vain pieni osa oli itse valmis samaan. Tämän voi siis kääntää toisinkinpäin, eli enemmistö naisista ei hyväksy väkivallasta kieltäytyvää miestä.

5

619

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • :::::::::::

Tiedän, että meille rauhallisille, mukaville ja fiksuille tyypeille on olemassa naiset tuolla jossain.
      Onko sinuun kukaan nainen rakastunut ikinä todella palavasti, mutta et ole tuntenut häneen samalla tavoin? Uskon, että tällainen on yleistä meidän keskuudessamme. Itselleni on ja kadun että en yrittänyt heidän suhteensa "kovemmin". He rakastivat minua monta vuotta ja sitten vasta siirtyivät eteenpäin.

• pajupensas

Olet vahvempi ja mielenkiintoisempi kuin keskiverto käskyjonossa kävijä.
      Oletko ajatellut, että 'keskittyminen' naiseesi saattaisi hukuttaa tämän kokonaan. Haluttava, himoittava ja rakastettu voi olla ilman huomion kipeyttäkin. Itse asiassa vapaa ja välitön ilmapiiri lisäävät positiivisia tunteita, koska siihen liittyy luottamus ilman jatkuvaa painetta todistaa sitä.

Aseisiin tarttuminen on suoranaista typeryyttä, pyssyillä leikkiminen turhaa machoilua, ja on osoitus pelokkuudesta. Konfliktit voi välttää älyllä, hyvällä itsetunnolla ja diplomatialla etukäteen. Älykäs ja hyvän tilannetajun omaava ei aseita tarvitse.

• paitsi rentut

paitsi rentut.

• Super-Woman.

...kunnon nöhverö sit...

• ray-woman

Haluan miehen, joka on käynyt armeijan ja siellä ainakin sen AUK:n, mieluiten RUK:n. Lisäksi miehen tulee osata (ja haluta) tapella tarvittaessa, se on seksikästä. Miehen pitää olla vähintään 180cm pitkä ja lihaksikas. Mikään nörtti tai gootti ei saa olla, pitää olla suomalainen MIES, äijä. Haluan että mies määrää ja minä vikisen. Lisäksi maatila ei ole pahitteeksi. Miehestä tekee haluttavan, jos sillä on maaata ja mammonaa. En tiedä parempaa kuin hallissa traktoria korjaava mies, joka haisee hieman naftalle ja sianpaskalle.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      45
      5020
    2. Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?

Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?
      Maailman menoa
      112
      1580
    3. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      48
      1159
    4. Aleksi Rytilä

Räppäri saa haluamaansa julkisuutta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      13
      1073
    5. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      10
      1069
    6. 81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."

Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome
      Suomalaiset julkkikset
      17
      997
    7. Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan

Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy
      Maailman menoa
      76
      959
    8. Kulukusuunnat

Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v
      Kuhmo
      2
      862
    9. Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti

Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah
      Ähtäri
      57
      759
    10. Junan alle

Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?
      Kajaani
      27
      723
    Aihe