Omituinen

mies..

Mies tykkää tehdä palveluksia ilman vastapalvelusten vaatimuksia.

Mies kertoo olevansa ihastunut, mutta ei halua kuitenkaan mitään.

Mies kertoo pitävänsä minusta ihmisenä ja haluaa olla ystäväni.

Mies sanoo, että pitää minusta enempi henkisessä mielessä, ei niinkään fyysisessä, vaikka pitääkin minua viehättävänä. Tämän kumoaa kyllä se seikka, että miehellä seisoo kun hän suutelee minua. Kyllä, halusin testata tuon hänen väitteensä paikkaansapitävyyttä ja suutelin häntä.

Miehellä on tyttöystävä, jonka kanssa hän ei kertomansa mukaan siis oikeasti seurustele, vaan pitää tätä pystyssä, koska nainen romahtaisi jos mies jättäisi hänet.

Mies haluaa kertoa minulle suhteestaan tuohon naiseen ja sen, että on ihastunut minuun, mutta ei kuitenkaan halua mitään. Mitä hän kuvittelee tuolla hyötyvänsä?

Mikä tuota miestä vaivaa? Olen sanonut hänelle, että en ala suhteeseen varatun miehen kanssa ja että haluan oikean suhteen kunnollisen miehen kanssa. Mies sanoo tietävänsä ja ymmärtävänsä tämän, mutta silti jatkaa samaa rataa. On kuin ufolle puhuisi. Kaverina hän on kuitenkin ok.

14

1126

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voi voi kaikkia selkärangattomia miehiä ja naisia, jotka eivät muka kiltteyttään jätä seurustelukumppaniaan.

Kysymys ei oikeastaan ole, mitä mies haluaa vaan mitä sinä itse haluat? Haluatko sinä noin saamattoman luuserin ja pettäjän? Vai onko yhteydenpito selän takana, flirtti, suutelu ja aisan seisottaminen oivallisia platonisen ystävyyden osoituksia?

Minäpä kerron. Mies pönkittää onnetonta egoaan sinulta saamallaan kiinnostuksella. Sekö sinulle riittää vai oletko sinäkin niitä haasteita kaipaavia ja hoivavietin riivaamia naisia?

• toinen nainen (ei ap)

Joskus sitä yrittää ajatella. Useimmiten olla ajattelematta. Toivoisi, että joku sanoisi suorat sanat. Toivoisi, että ymmärtäisi kuunnella. Ja ymmärtäisi kuulemansa. En todellakaan tiedä mitä haluan. Mutta kiitos mielipiteestäsi.

• ap..

halua selkärangatonta miestä, eivätkä hänen selityksensä mene läpi. Jotenkin lapanen koko mies ja ihan muiden ohjailtavissa, mutta sitten pitää kai itsensä omasta mielestään "miehenä" pettämällä ja kieroilemalla ja vielä kääntää kaiken omaksi parhaakseen.

Voiko ystävyys tuon miehen kanssa olla mahdollista, se tässä on nyt se kysymys. On hänessä nimittäin hyviäkin puolia, enkä nyt tarkoita ainoastaan sitä, että hän haluaa tehdä asioita hyväkseni.

Tuota olen itsekin ajatellut, että miehellä on heikko itsetunto, jota sitten naisten avulla pönkittää. Vastauksesi selventää ajatuksiani, joten kiitos siitä sinulle.

• hihii.

Kappas...vesimies-mies...koita kestää...;)

• vesimiehiä

...

• oliskin niin

yksinkertaista...horoskooppikirja esiin ja sieltä katsoisi sopivan puolison ja päivittäin katsoisi mitähän hän sitten miettii...

• aikojen...

käyttäneet yksinkertaisia naisia hyväksi

• ap..

mies on ehdottomasti se yksinkertaisempi otus. :)

• ja omituista

Mitä ovat pienet palvelukset?
      Suuteleeko ystävät??
      Miksi tyttöystävää pitää pitää kertomansa mukaan pystyssä??
      Mitä kertoo sinusta haluavansa??
      Mitä itse koet hänenstä hyötyväsi??
      Tiedätkö ko. miehen taustaa tuon enempää??

Asuvatko tyttöystävänsä kanssa yhdessä??
      Minkäköhän ikäisiä sitä ollaan???

• etrujnytt

hyi mikä 'dandy! heitä se pellolle jo!

• ap..

Kodin pikku "miestenhommat", kuljetuspalvelu, hortonominhommat etc.

Suuteleeko ystävät??
        Ei tosiaankaan, mutta ehkä dandy suutelee.

Mies on yrittänyt jättää tyttöystävänsä, joka on riippuvainen ja luhistuu jos mies hänet jättää.

Haluaa tuntea minut ja olla ystävä. Olisi luultavasti halunut vaihtaa exänsä minuun, mutta taisi muuttaa mielensä sen jälkeen, kun kerroin mitä mieltä olen hänen naissuhteistaan.

Ehkä tuo kuljetuspalvelu on se, mikä minua hyödyttää jonkin verran. Olen tarjonnut siitä rahaa vastineeksi, mutta eipä ole kelvannut. Muuten voisi sanoa, että enempi ahdistaa kuin hyödyttää.

Jonkin verran tiedän, en paljoa.

Eivät asu. Mies ei ole sitoutuvaa tyyppiä.

Liian vanhoja tällaisiin peleihin.

• Tyttis79
        ap.. kirjoitti:

Kodin pikku "miestenhommat", kuljetuspalvelu, hortonominhommat etc.

Suuteleeko ystävät??
        Ei tosiaankaan, mutta ehkä dandy suutelee.

Mies on yrittänyt jättää tyttöystävänsä, joka on riippuvainen ja luhistuu jos mies hänet jättää.

Haluaa tuntea minut ja olla ystävä. Olisi luultavasti halunut vaihtaa exänsä minuun, mutta taisi muuttaa mielensä sen jälkeen, kun kerroin mitä mieltä olen hänen naissuhteistaan.

Ehkä tuo kuljetuspalvelu on se, mikä minua hyödyttää jonkin verran. Olen tarjonnut siitä rahaa vastineeksi, mutta eipä ole kelvannut. Muuten voisi sanoa, että enempi ahdistaa kuin hyödyttää.

Jonkin verran tiedän, en paljoa.

Eivät asu. Mies ei ole sitoutuvaa tyyppiä.

Liian vanhoja tällaisiin peleihin.

nyt havaittavissa se perinteinen kolmiodraaman kaava...Mies ei jostain kertomastaan syystä voi jättää omaa naistaan (eli käytännössä ei vaan halua, uskalla, viitsi jättää sitä). Sitten jollain ilveellähän se haluttu toinen nainen pitää saada nalkkiin eli vaikka lupailut muka yhteenmenemisestä, tyttöystävän lemppaamisesta jne. Ja sit jos toisella naisella on salaa vielä motiivina se, että saisi koko miehen itselleen, niin siitä syystä nainen pitää omasta puolestaan kolmiodraamaa pystyssä.

• ap..
        Tyttis79 kirjoitti:

nyt havaittavissa se perinteinen kolmiodraaman kaava...Mies ei jostain kertomastaan syystä voi jättää omaa naistaan (eli käytännössä ei vaan halua, uskalla, viitsi jättää sitä). Sitten jollain ilveellähän se haluttu toinen nainen pitää saada nalkkiin eli vaikka lupailut muka yhteenmenemisestä, tyttöystävän lemppaamisesta jne. Ja sit jos toisella naisella on salaa vielä motiivina se, että saisi koko miehen itselleen, niin siitä syystä nainen pitää omasta puolestaan kolmiodraamaa pystyssä.

En halua tuota miestä itselleni. Alussa, ennen kuin kuulin hänen olevan varattu, olin jonkin verran kiinnostunut hänestä, ehkä vähän ihastunutkin, mutta en enää. Silti pidän hänestä ystävänä, koska hänen kanssaan on helppoa kommunikoida ja hän on mukava ihminen. Selkärangattomuudestaan huolimatta hän ei ole paha ihminen, mutta tuollaisesta miehestä ei tietenkään kannata ottaa itselleen miestä.

Ei ole mies lupaillut minulle mitään tyttöystävänsä jättämisestä, vaan päinvastoin ei aio jättää häntä - toistaiseksi. Mitä tuo sitten tarkoittaakaan, ei oikeastaan kiinnosta minua laisinkaan. Kolmiodraamasta tässä ei sentään ole kyse, koska minulla ei ole todellista suhdetta mieheen. En tiedä, tuntuu jotenkin typerältä katkaista välit kokonaan, koska ystävyys voisi toimia ja muutenkin näemme säännöllisesti haluamattammekin.

Ainoa asia, mitä tässä ihmettelen on se, että miksi mies kertoo olevansa ihastunut minuun, mutta haluaa olla ystävä kanssani, koska ei voi jättää tyttöystäväänsä sillä ei halua loukata ketään. Eihän ihastuksenkohteiden kanssa yleensä haluta olla vain ystäviä. Itse olen sanonut suoraan sen, etten ole häneen ihastunut, enkä muutenkaan sekaantuisi varattuun. Mitä hän siis hakee? Sitäkö, että ihastun häneen ja sitten hän saa olla kahden naisen kanssa.. tuohan loukkaisi minua ja tyttöystävää.

Eiköhän se ole niin kuin tuo Ratikkakuski sanoi, että mies pönkittää egoansa naisilta saamallaan huomiolla.

• been there

pitää tyttöystävästään enemmän kuin sinulle myöntää ja sinusta saa vähän jännitystä elämäänsä, pitää sinustakin toki.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      57
      3585
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3396
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2791
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1619
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      20
      1338
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1241
    Aihe