Kävin hiljattain rakennekynsikoulutuksen, haluaisin nyt kehittää itseäni ja saada mahdollisimman paljon kaikesta rakennekynsiin/kynsiin liittyvästä tietoutta. Varsinkin sinä Kauneuden paratiisi voisit vastata mistä voisi parhaiten tietoa saada, koska vaikuttaa, että tiedät paljon asioista, mistä esim. itse olet saanut tietosi? Kaikki siis kiinnostaa...koristelut, ongelmat joita voi tulla laitossa jne..aivan kaikki!
Rakennekynsistä
3
441
Vastaukset
- kyllä
kouluttajakin vastaa ja auttaa tai ainakin
meillä. Ja niinhän se kuulukin olla
koska onhan koulutuksesta maksettu huikea
summa ja kaikkea ei kerkeä selvittää itse
koulutuksen aikana. Laita vaan meiliä
koulullesi. Sieltä voivat lähettää jopa
kuvallisia ohjeita.
Mikä meni pieleen listakin on ja yleensä sen
saa kyllä koulutuksen jälkeen...
Minkä koulun sinä kävit? - Kauneuden Paratiisi
Ensisijainen on tietysti koulutus, sen jälkeen kun perusteet ovat kunnossa ja tiedät mistä puhutaan, löytyy tietoakin. Minulla on kynsiharrastusta sekä muiden teknisten käsityöalojen harrastuksia takana toistakymmentä vuotta, olen käsityömestarin takahuoneessa viettänyt lapsuuteni. Kokemusta myös muiden käsityöalojen materiaaleista sekä työvälineiden käytöstä, joka on myöskin apu, kun haluaa etsiä persoonallisia uusia nail art ideoita. Parhaiten ominaisuuksista saa tietoa kysymällä maahantuojilta, valmistajilta, rekisteröitymällä ulkomaisille tuottajien sivuille, ulkomaisia nail art keskustelufoorumeita seuraamalla ja yhteyttä pitämällä muihin nail art- harrastajiin.
Harjoitusta voi lisätä tekemällä tippejä. On olemassa harjoituskäsiä, johon tipin voi kiinnittää tai sitten edullisempi ratkaisu, liimata tippi kertakäyttöisen manikyyritikun päähän ja tukevasti siten että sitä on helppo muotoilla, koristella ja päällystää.
Erilaisista nail art lehdistä saa hyvin vinkkejä mm.
http://www.scratchmagazine.co.uk/
Erikoislehtiä voi tilata akateemisen kautta turvallisesti.
Jos rahaa haluaa käyttää niin voi käydä useamman valmistajan kursseja. Kun on yksi rakennekurssi käytynä ja perusteet kunnossa, voi varmaankin tiedustella rakennekynsikouluista lisäkoulutusta tai uuden tuotemerkin päivitys koulutusta. Yhdellä kouluttajalla tieto ja taidot on yleensä rajallisia kun toisella kouluttajalla voi olla jotain erilaista annettavaa.
Messut ovat hyvä kohde käydä tenttaamassa maahantuojia ja kynsiammattilaisia. Kun yksi kouluttaja sanoo että asia on ehdottomasti näin, niin kannattaa kuitenkin suhtautua avoimin mielin uuden kouluttajan tai ammattilaisen vinkkeihin ja muodostaa siitä lopulta oma kokonaisuus.
Kaikista parhaiten saat opettelemalla, kokeilemalla ja harjoittelemalla, harjoittelemalla ja harjoittelemalla jokaista uutta ideaa ja keksimällä ideoita itse. Kun mielessä on ajatus, niin materiaalin löytäminen sen toteuttamiseksi on vain ajan kysymys.
Ihmeitä tehdään hetkessä, mahdottomaan vie vain hieman enemmän aikaa ja sinä päivänä kun sinusta tuntuu että tiedät jo kaiken, se ei välttämättä pidä paikkaansa, vaan kyky oppia uutta on rajoittunut. - kouluttajat
järjestävät koristelukursseja varsinkin
ennen pikkujouluja niitä on tiuhaan.
Jos et saa koulultasi tukkupostia, soita
ja tiedustele asiaa. Jos eivät järjestä niin
onhan esim. nailfix yksi vaihtoehto.
Muita ei tuu nyt äkkiä mieleen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p455080Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1131604Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "481289Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella101209- 131143
81-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171027Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy76989Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v3925Tynkä Eläintarha ei ole enää visiitin väärti
Ähtärin MesiZoo on vajonnut alas. Näytillä olevien eläinten määrä on romahtanut lähemmäs -40%. Paikat ovat päässeet pah59795Junan alle
Kuka päätti tai yritti päättää päivänsä jäämällä junan alle ja aiheutti sen takia veturikuskille ja muille traumat..?27773