Heippa! www.howcool.com sisältää aika edullisia kenkiä ja vaatteita. Ei mennä nyt siihen, miltä osa näyttää, vaan tahtoisin kuulla kokemuksianne teiltä, jotka olette tuolta tilanneet. Kauanko kesti toimitus? Paljonko toimituskulut olivat? Miten maksoitte? Olivatko tuotteet kuvan mukaisia (tuotekuvauksethan ovat osassa puutteelliset)? Oliko mitään ongelmia? Oliko tulli ongelmana (paljollako tilasit?)
Kiitos kaikille, jotka viitsivät auttaa =)
howcool.com - kysymyksiä
9
1280
Vastaukset
- ¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨¨
mutta noin yleisesti, mitä tahansa olen USAsta tilannut, niin tulli on aina räpsähtänyt päälle.
Siis ellei nyt ihan yhtä paitaa lähde tilaamaan, mikä ei tietysti kannattavaa olekaan.- Aloittaja
Ei kuulosta hyvältä.
Se rajahan on jotain 50e? Millaisilla summilla olet tilannut? Paljonko jouduit sitten maksamaan? Mistä paketti piti hakea?
Onko tässä asiassa paikkakunnalla mitään merkitystä? Asun aika pienessä kaupungissa.
Kiitos vastauksesta, monta x """"""" =D (kiva nikki) - ja postikuluistakin
Aloittaja kirjoitti:
Ei kuulosta hyvältä.
Se rajahan on jotain 50e? Millaisilla summilla olet tilannut? Paljonko jouduit sitten maksamaan? Mistä paketti piti hakea?
Onko tässä asiassa paikkakunnalla mitään merkitystä? Asun aika pienessä kaupungissa.
Kiitos vastauksesta, monta x """"""" =D (kiva nikki)aina tullin joutuu maksamaan. Joten jos postitus on esim. 10 euroa niin sun lopputilaus saa maksaa vain vajaat 20 euroa jottei tulleja tule.
Ulkomailta (EU:n ulkopuolelta siis) kannattaakin tilata yleensä valmiiksi jo huikean edullisia ja erikoisia tuotteita, muuten hinnaksi tulee sama kuin Suomessa tai joskus enemmänkin.
Tuosta ko. liikkeestä mulla ei ole kokemusta, mutta tämä Suomen vir. tullauslaista. - Aloittaja
ja postikuluistakin kirjoitti:
aina tullin joutuu maksamaan. Joten jos postitus on esim. 10 euroa niin sun lopputilaus saa maksaa vain vajaat 20 euroa jottei tulleja tule.
Ulkomailta (EU:n ulkopuolelta siis) kannattaakin tilata yleensä valmiiksi jo huikean edullisia ja erikoisia tuotteita, muuten hinnaksi tulee sama kuin Suomessa tai joskus enemmänkin.
Tuosta ko. liikkeestä mulla ei ole kokemusta, mutta tämä Suomen vir. tullauslaista.Kiitos vastauksesta. Onpas vittumaisia sääntöjä.
Mistä mä löydän eurooppalaisen nettifirman, joka myy punkahtavia kenkiä ja muutakin vaatetta edullisesti? Joku xtrax:kin on niin kallis kuiteski, siis ainakin howcooliin verraten. - -maikki-
ja postikuluistakin kirjoitti:
aina tullin joutuu maksamaan. Joten jos postitus on esim. 10 euroa niin sun lopputilaus saa maksaa vain vajaat 20 euroa jottei tulleja tule.
Tuosta ko. liikkeestä mulla ei ole kokemusta, mutta tämä Suomen vir. tullauslaista.Raja postikuluineen on 60 euroa. Olen asioinut tullin kanssa tilatessani jenkeistä vaatteita.
- dkghiuttr
-maikki- kirjoitti:
Raja postikuluineen on 60 euroa. Olen asioinut tullin kanssa tilatessani jenkeistä vaatteita.
Jenkkilästä ovat helpostikin 20-30 dollaria, joten sen tavaran arvo saa olla hyvin vähän, että ilman tulleja selviää...
- fagfdfdg
Ei How coolin kamaa kannata jenkeistä asti tilata. Niillä on myös Tanskassa toimipaikka ja osoitehan on siis www.howcool.dk
- Kiemuralla
Ei kai Howcool.dk:lla ole mitään tekemistä howcool.comin kanssa... muuta kuin se että tämä tanskalainen yritys yrittää ratsastaa alkuperäisen nimellä ja heillä on joidenkin samojen valmistajien tuotteita myynnissä...
Howcool.dk:llahan on huomattavasti vähemmän valikoimaa ja hinnat ihan eri sfääreissä! Siis todella kallista tavaraa!!
Suomestakin saa joitain noita tuotteita
huomattavasti halvemmalla kuin howcool.dk:sta.
Ei kannata tulla viilatuksi linssiin! - hienoja on
Kauniita vaatteita mutta ei näillä raskausarvilla =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 996003
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h804772Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv963025Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p262810Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska262095Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191506Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3351057Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?851028Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚125960- 48764