voit auttaa

tule

Tämä tunne on sietämätön se repii minut riekaleiksi. Halua sinut itselleni, edes hetkeksi. Olet jättänyt jo nyt pysyvän jäljen elämääni. En vain tiedä kuinka pystyisin lähestymään sinua nolaamatta itseäni. Olen ehkä jo yrittänytkin tehdä sen, mutta koin jo tällöin torjutuksi tulemisen tunteen. Vaikka näin et ehkä asiaa ollutkaan tarkoittanutkaan. Toivon ja odotan, että yrität asian itsekkin jotenkin järjestää jos mitään tunteita löytyy. Itse olen tämän asian edessä todella säälittävä, vaikka muissa tilanteissa osaankin toimia.

15

2787

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aarla

,,,

• Viestisi on

Mieheltä naiselle, vai naiselta miehelle?

• ota yhteys

Ehkäpä sitä on samoin "jumissa" eikä uskaltaudu ottamaan yhteyttä..syystä josta..mutta tekstiviesti, niin vastaus varma..tiedät kyllä sen..

• uskallanko

voin olla varma. Miksei toisinpäin?

• Mietipäs
        uskallanko kirjoitti:

voin olla varma. Miksei toisinpäin?

voit olla varma ... tiedät sen ...

• S (N)
        Mietipäs kirjoitti:

voit olla varma ... tiedät sen ...

koskaan olla sata varma sydämen asioissa :)

• *chokolate*

ootko sinä se henkilö, voisit olla.Haluaisin olla sinun pitempäänkin, vaikka välillä en saa selvää, ootko ees kiinnostunut oikeesti. Välitän susta, kyllä olet sen huomannut, vaikka en voi sitä aina osoittaakaan. Kun asiat järjestyisi ja saisin varmuuden...

• yirtä

sitä mieltä, että kannattaa yrittää.

• UjoN

Missä olet? oletko nainen vai mies?

• se nainen

varmastikkin

• on tätä

Saa hetkeksi,ei riitä!!On aivan sietämätön tunne se että ei tiedä mitä toinen ajattelee.Ei usko omia eikä toisen tunteita...se tekee niin,se repii riekaleiksi!!En tiedä miksi et ota yhteyttä,kai huomasit että minussa on paljon vikaa.

• vikoja?

olivat niitä vikoja? Jos voisin olla 100% varma asiasta, ottaisin yhteyttä. Olen epätoivoinen.

• *love*

riekaleina...en vaan jaksa enää, epätietoisuus kuluttaa.Haluisin halata sinua, tiedän, että sinä minua...toivottavasti joskus

• järjestää

tilanne tarvitsee

• *love*
        järjestää kirjoitti:

tilanne tarvitsee

mieltä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2491
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2229
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1145
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1124
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      928
    Aihe