Karaoketapahtumat joissa valitaan illan parhaat ovat olleet mukavia, tosin laulajamäärä ei voi olla useita kymmeniä.
Mutta se biisien kirjo jonka voi päästä laulamaan on se juttu. Voit esittää (tai yrittää) "kisan" aikana useiden eri artistien kappaleita,tanssittaa yleisöä,repäistä rokkia tai tulkita sydäntä särkeviä balladeja.
Yhden ja kahden biisin kisoissa monipuolisuudella ei ole mitään arvoa. Ei riitä että olet hionut kaksi varmaa laulua kisakuntoon, vaan ensimmäisen kappaleen tulee myös olla kaikkien mieleen.
Kauniskaan biisi ei tavoita ihmistä jonka musiikkimaku on totaalisesti erilainen, en minäkään välttämättä valitsisi jotain pää punaisena huutavaa raspirokkaria ykköseksi koska se ei ole minun makuuni.Vaikka kisoissa ei ehkä pitäisi tuijottaa genreen vai mikä se hieno sana nyt onkaan, vaan lauluun ja sen tulkintaan, niin sille ei mitään mahda jos alitajuntaisesti mieli jo tyrmää esitettävän biisin koska se ei ole mieleinen.
Koko illan kisa paras kisa
Karaokeka
0
275
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m724374Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1003810Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363489- 513090
- 402588
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182499Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222282- 231946
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami151712Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?331672