onko tämä

bueno2

ovatko tuntemattomat nais/mies ystävät sallittuja mielestänne parisuhteessa?

10

1082

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aviomies

ainakin meidän suhteessa on. tosin kun nyt ajattelen taitaa vaimo "tuntea" kaikki nais/mies kaverini kuitenkin....

mutta saan tavata heitä ilman "lupaakin"....

• Rouva67

Mulla ei ole yhtään tuntematonta miesystävää vai lasketaanko työkaverit sellaisiksi? Mutta enpä usko, että mieheni olisi ajatuksesta kovin tyytyväinen, jos sanoisin, että "lähdenpä nyt leffaan erään Maken kanssa, jää kotiin, et häntä kuitenkaan tunne" tai sama toisinpäin.
      Ehkä ne joissain parisuhteissa ovat ihan ok, mutta eivät meillä :)

• eikä herätä

luottamusta !
      Olemme esitelleet toisillemme kaikki ystävämme ja tuttumme, istuneet ainakin kerran iltaa yhdessä, että kun toinen sanoo,
      Maija tai Matti haluaa tavata minut/meidät, molemmat tietävät, kenestä on kysymys. Voimme mennä yksin tai yhdessä tapaamiseen. Jos Maija/Matti on toisen vanha frendi, ei toinen yleensä tunne edes tarveta "tuppautua" mukaan, mutta voi aivan hyvin lähteäkin, koska ystävämme ovat yhteisiä.
      Ei vetele puolin eikä toisin, että nyt lähden tapaamaan Maijaa/Mattia, mutta "sä et tunne sitä"...etkä voi tulla mukaan.

• sen pitää olla

aika avoin ja rehellinen.
        En pystyisi olemaan nniin loukkaava partneriani kohtaan, että kertoisin hänelle, että nyt lähden tapaamaan ihimistä, jota sitä et tunne (= ei kuulu sinulle !)

• toimii kyllä
        sen pitää olla kirjoitti:

aika avoin ja rehellinen.
        En pystyisi olemaan nniin loukkaava partneriani kohtaan, että kertoisin hänelle, että nyt lähden tapaamaan ihimistä, jota sitä et tunne (= ei kuulu sinulle !)

ja on avoin ja rehellinen vaikka toisella olisikin ystäviä joita itse en tunne.
        Miehelläni on esim. työnsä puolesta paljonkin tapaamisia ihmisten kanssa joita en tunne ja jos alkaisin häntä tilille vaatia siitä mitä he puhuvat ja tekevät niin enpä taitais kovinkaan kauan olla tässä hänen vaimonaan.
        Hän tapaa viikottain minulle tuntemattomia ihmisiä, niin naisia kuin miehiäkin ja soittelee heille ja he hänelle.
        Ei tulisi pieneen mieleenikään rueta tivaamaan että ketä ja mitä ja miksi.....

• Nimetön

että on vain yhteisiä kavereita. Mielestäni on todella ihanaa lähteä istumaan iltaa ilman rakasta puolisoani jonkun "oman" ystäväni luokse, olipa sitten nais- tai miespuolinen.

Ei ole kysymys siitä etteikö mieheni saisi häntä tavata, tottakai saa mutta meillä on ainakin omat kaverimme ja kaveripiirimme. Olemme joskus toki yhdessäkin jomman kumman kaverin/kavereiden/tuttavapariskunnan kanssa iltaa viettämässä mutta enimmäkseen erikseen.

Luottamus nimenomaan on sitä että luottaa siihen toiseen ilman että häntä täytyisi "valvoa" että mitähän hän tekeekän nyt sen Matin tai Maijan kanssa lähtemällä itse mukaan. Me vietämme kahdestaan paljon aikaa ja hoidamme parisuhdettamme, mutta välillä on täysin normaalia nähdä muitakin ihmisiä ilman puolisoa.

Hyvään suhteeseen kuuluu luottamus siihen omaan kumppaniin ja se ilmenee mm. siinä hyväksyykö toisella eri sukupuolta edustavia kavereita. Minä hyväksyn!

• mahdotonta...

että tuntematon ihminen voisi olla ystävä olipa se sitten nainen tai mies !

• Tristar

Miehelläni on ystäviä joita en ole tavannut, ovat ystäviä ajalta ennen suhdettamme eikä välimatkan vuoksi tms. ole tullut tavattua.

Samoin minulla on ystäviä joita mieheni on tavannut vain ohimennen tai ei lainkaan. En ole marssittanut ystäviäni rivissä esittäytymässä, ne hän on tavannut jotka ovat tulleet käymään tai joita on muuten yhdessä tavattu.

Kyllä meillä ihan omat elämät on, ja toiselle tuntemattoman ihmisen kanssa kaveeraaminen ei ole mitenkään "kiellettyä". Hassu ajatuskin :D luonnollisesti koska vapaa-aiakmme vietämme pääosin yhdessä, tulevat ne ystävät joita kovasti tavataan, hyvinkin tutuiksi kummallekin.

• olisi?

Itse ainakin tutustun kumpaankin sukupuoleen, jos ihminen vaikuttaa hyvältä tyypiltä. Joku on saattanut joskus olla muussakin mielessä kiinnostava, mutta useimmiten ei, jos olen ollut sillä hetkellä parisuhteessa. Sitä kuitenkin loppujen lopuksi ajattelee, että oma on parempi, vaikka hiukan ihastunut jonhonkin uuteen tuttavuuteen olisikin. Ystäviä ja kavereita voi olla siitäkin huolimatta ja ihastuminen menee ohi aika nopeasti, jos puoliso on oikea ja suhde kunnossa.
      Itselläni on enemmän miespuolisia kavereita kuin naisia, ehkä johtuen siitä, että ikäisistäni naisista suurin osa on perheellisiä ja viettävät paljon aikaa lastensa kanssa. Minulla ei lapsia ole, joten elmäni rakentuu toisenlaisista sisällöistä.
      Kaverista/ystävästä, joka on vastakkaista sukupuolta, saattaa olla parisuhteeseen jopa apuakin, kun voi jutella aroistakin asioista nostamatta niitä parisuhteessa esille. Varsinkin, jos asia on sellainen, ettei siitä viitsisi tehdä numeroa, jos on itse mahdollisesti ymmärtänyt jotakin väärin. Itse olen törmännyt miestuttavieni kohdalla siihen, että kun vaimon kanssa tulee kotona riita, niin jo riennän hätiin, että äläpäs nyt ylireagoi tms se naisesi kanssa, niin sinulla on vielä huomennakin ihminen, jota rakastat.
      Nämä suhteet ovat itsellenikin kullan arvoisia ja olen saanut vastaavanlaisia neuvoja heidän taholtaan. Kiitos niistä neuvoista ja ajatuksista heille!
      Näin minä. En tiedä mitä muut ajattelevat, mutta jos minun pitäisi valita uuden parisuhteen ja vastakkaista sukupuolta olevien ystävien välillä, niin valitsisin ystävät ja odottaisin, josko jostakin löytyisi mies joka ymmärtää parisuhteessa tarvittavan myös ystäviä. Yhteisiä ja "omia". Tämä oma taas tarkoittaa sitä, että kaikki eivät tule kaikkien kanssa toimeen ja se on vain hyväksyttävä. Ovatko ystävät tuntemattomia? Ainakin aluksi ehkäpä ja saattaa olla, että ne sellaisiksi jäävätkin juuri tuon edellä mainitsemani toimeen tulemisen takia.
      -Nainen 36v.

• kitti

olisi varmasti molemmille suotavaa että tutustuisitte molempien "tuntemattomiin" kavereihin. voisitte silloin varmasti luottaa toisiinne paremmin kun tiedät missä seurassa kumppanisi liikkuu

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      58
      3611
    2. Kuka paiskasi vauvan betoniin Oulussa?

Nimi esiin.....
      Oulu
      41
      3486
    3. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2801
    4. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      46
      2536
    5. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      54
      1973
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      15
      1629
    7. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1493
    8. Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p
      Maailman menoa
      21
      1409
    9. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      106
      1307
    10. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      180
      1251
    Aihe