tuleva anoppi

Zimba-83

ollaan mieheni kanssa kihloissa, ja meillä alle vuoden ikäinen lapsi. joten mieheni vanhempien luona kun käydään, niin aina saa kuulla sitä samaa, et voisitte käydä joka viikko, niin näkisi lasta enemmän. meillä ei ole mikään pitkä välimatka. heilläkin on oma auto, ja silti käyvät vaan pakolliset kyläilyt meillä. eli synttärit yms. tyttö kun täytti puoli vuotta, niin leivoin kakun, niin nämä tulevat käymään OVELLA. muutenkaan eivät koskaan käy, niin olisivat tulleet sisään. meillä oli silloin minun äitini kylässä. nämä "pelkäävät" niin paljon muita ihmisiä, että heille pitäisi järjestää oma kyläily aika esim. synttäreillä. ja minähän en kaikkea rupea uusiksi laittamaan, jos ei edes minun vanhempiani voi nähdä, tai hetkeä olla samassa huoneessa. aikuiset ihmiset. ollan oltu muutama vuosi yhdessä, eivätkä tiedä kun toistensa nimet. ristiäisissä tapasivat ja sanoivat moit.
olen laihiksella, ja aina kun mennään heille kylään, niin mieheni sanoo ettei laiteta mitään herkkuja pöytään, niin aina on, ja oikeen tuputetaan ja ihmetellään/pahastutaan kun ei maistu, vaikka kerron etten voi syödä.
kun olin raskaana mieheni äiti kertoi joka ikinen kerta kun siellä kävimme vähintään yhden kauhutarinan. rotta kiivennyt vauvan vaunuihin, tai raskaana ollut kuollut omaan sänkyynsä verenvuodon takia. arvatkaa tuliko paha mieli joka ikinen kerta!
mieheneni äiti on lastenhoitaja, ja he ostelevat aika paljon kaikkea näille hoitolapsille. meidän lapselle ostetaan pakolliset lahjat (joulu ja synttäri). oma äitini tuo melkein harvase kerta lapsellemme jotain kun käy (joka viikko). tämä ei muuten ärsyttäisi, mutta miksi he ostavat sitten hoitolapsille tavaraa..
näitä ärsykkeitä nyt on vaikka miten paljon. joka kerta löydän jotain uutta joka ärsyttää, ja sitten mietin sitä kotona, ja kuvitelmissani sanon anopilleni suorat sanat.
nämä ihmiset ovat todella ihania ja sydämmellisiä, mutta joku minua varsinkin tulevassa anopissani ärsyttää. en ole aina ajatellut näin. en tiedä miksi se on muuttunut. haluaisin olla ajattelematta heistä pahaa.

1

744

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisin päin

Meillä anoppi tulee sisään vaikka lukitusta ikkunasta...ei jätä rauhaan, en ole vuosiin käynyt heillä kylässä, miksi olisinkaan kun joka viikonloppu ja myös arkipäivisin anoppi istuu minun sohvallani... mulla on palanut NIIN monta kertaa käämit tämän ihmisen kanssa, sanonut kauniisti (ja rumasti) etten joka päivä halua vieraita ihmisiä kotiini...mutta EI...ei ei..tämä ei tule loppumaan koskaan, lukitsen siis ovet, käsken lasten olla hiljaa ja laitan puhelin vastaajaan viestin "olemme matkoilla" =) Mukava ihminen on anoppi...ei siinä mitään...mutta voisi olla joskus ilmankin häntä...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      110
      2719
    2. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      62
      1724
    3. SDP esti Suomen luisumisen kohti 1984 Orwell -yhteiskuntaa

Äärioikeistohallitus olisi halunnut Stasin tapaan mikrofonit jokaisen kansalaisen kotiin, mutta SDP esti tuon siirtymän
      Maailman menoa
      16
      1718
    4. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      267
      1606
    5. Wille Rydman (ps) osoitti olevansa kommunisti

Hän toistaa Neuvostoliiton virhettä. Haluaa pitää palveula yllä maksoi mitä maksoi, vaikkei ole maksavia asiakkaita. --
      Maailman menoa
      10
      1557
    6. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      27
      1268
    7. Ainoastaan 10 aloitusta ekasivulla yhdeltä henkilöltä

Kovasti on vaivaa, ei oo muuta tekemistä tällä henkilöllä päivisin ja öisin... Taas märehtimistä ja samaa jankutusta.
      Joensuu
      26
      1135
    8. Kiinteistökauppoja

Onko totta ettö haapaveden kaupunki on ostanut vanhan kesoilin kiinteistön? Kuulemma siihen muuttaa autokorjaamo vanhan
      Haapavesi
      41
      1062
    9. RAAMATULLINEN KASTE ON SAPATTI-LAUANTAI, EI SUNNUNTAI

Aihe, josta ehkä on eniten kiistaa kristillisten seurakuntien piirissä, on kysymys oikeasta raamatullisesta pyhäpäivästä
      Kaste
      404
      1022
    10. Menettämisestä

Ajatteletko, että olet menettänyt mahdollisuutesi häneen? Osaatko sanoa miksi niin tapahtui?
      Ikävä
      81
      1015
    Aihe