Haluaisin miehen joka on n. 39 - 50 vuotias Mies saisi mielellään olla aika pitkä, siinä 178 - 188 cm, ja missään nimessä ei saisi olla ylipainoinen, mutta ei kyllä myöskään liian laiha. Polttaa ei saa missään nimessä, ja alkoholia pitäisi käyttää erittäin kohtuullisesti jos ylipäätään käyttää. Ei mikään himourhelija, vaan pitää ihan tavallisista kävelylenkeistä ja luonnossa liikkumisesta. Tykkää koti-illoista, voi toki joskus käydä ravintolassakin, mutta enemmän kotona viihtyvää tyyppiä. Matkustaminen on sinänsä ihan kivaa, mutta en välttämättä haaveile mistään kaukomatkoista, vaan ihan vaikka hotelliloma täällä Suomessa tai ristely on riittävän piristävä. Itse en pidä kovin paljon puutarhanhoidosta, niin olisi tietysti hyvä kun mies pitäisi siitä edes sen verran, että puutarha näyttäisi hyvältä. Ja yksi tärkeä, mutta varmaan paha vaatimus on, että meille ei ikinä tulisi kotielämiä, ei koiria, ei kissoja, eikä muitakaan elukoita. En ole elänrakas. Kodin siivoamisestä sen sijan pidän. Ruoanlaidosta ja leipomiseta myös, mutta välillä pitää kelvata kaupan valmiit ruoat, olen välillä laiska. Niin ja yksi hyvin tärkeä juttu on luonne, eli pitää ehdottomasti olla terve mieleltään, hyväntuulinen ja tasainen. Mielellään lapset ovat jo isoja, jos niitä ovat. (ja lapsillakaan ei ole suurempia ongelmia) En halua katsoa pienten lasten perään kovin pitkia aikoja.
Ex:ät pitää oikeasti olla menneisyyttä, toki voidaan tarpeen vaatiessa niistä puhua, mutta eivät mitenkään vaikuta nykyisyyteen. Varallisuutta/tuloja pitää löytyä sen verran, että ei minun tarvitse ruveta elättämään, en odota sitä toiseltakaan, toki pidän siitä, että minua hemmotellaan, mutta se ei tarkoita sitä että minua pitäisi elättää.
Olen yksin ja saan
2
534
Vastaukset
- saat olla
noilla vaatimuksilla.....
- fenderman
Hei
luin juttusi ja se oli sen verran kiinnostava että päätin vastata.
Olen vähän vanhempi kuin mitä halusit, mutta nuori mieletäni, olemukseltani, pituutta on 193 ja paino 94, olen pudottanut 25 kg parissa vuodessa tarkkailemalla hiilareiden GI:ä.
en ole koskaan polttanut, enkä ole ottanut tippaakaan kesän jälkeen, en silti ole mikään fundamentalisti, olen vain jättänyt turhan kaljottelun, pidän kuivista siidereistä ja punaviinista.
Olen fillaroinut työmatkat viimeiset 10 vuotta, n.15 km päivässä. Tykkään reippaista kävelyistä, luonnosta, koti-illoista, ja yllä ravintolassakin viihdyn, olen soittanut rautalankatanssibändissä koko ikäni. Olen saanut aikaisemmassa hommassani kiertää maailmaa tarpeeksi, ei ole kovaa hinkua enää. Saan kyylää puutarhan näyttämään kivalta, olejn rakentanut talon, peruskorjannut vanhan kooulun, teen kaikenlaisia remontteja vapaa-aikanani. Ei ole kotieläintä, tulen kyllä toimeen niiden kanssa. Olen kiinnostunut ravinto-opista, kokkaamisesta, ja tietenkin syömisestä, välillä syön kylmän Wilhelmin.
Ei mulla ole terveenpapereita, mutta tutkin mieltä, tunneasioita, kerään aineistoa kirjaa varten, työnimi Ahdistuksesta luovuuden kautta iloon ja mielenrauhaan...en ole uskovainen, filosofointi ja keskusteleminen kiinnostaa, etenkin naisen kanssa, tunnen miehen ajatuksenjuoksun. Olen kyllä erittäin hyvätuulinen, olen jättänyt kaikenlaiset kovat haluamiset taakseni josta voi pettyä ja katkeroitua ja hankkia itselleen kärsimystä ellei toteudu.
Lapset, kaksi mahtavaa poikaa ja ihana tyttö, ovat jo isoja.
Olen päättänyt lakata köyhtymästä käynnistämällä lähitulevaisuudessa kahta pitkään suunnittelemaani projektia.
Opiskelen yliopistossa ja aion vielä vetää tohtorishatun päähäni, nyt olen entinen insinööri, olen löytänyt sisimpäni, itseni, mitä haluan olla ja tehdä, eli olen tehnyt itsetuntoni kanssa työtä todenteolla parikin kymmentä vuotta, joten voin sanoa että luonne on tasainen ja järkkymättömän positiivinen, valtavan avoin, koska en pelkää juuri mitään muuta kuin pimeää (yksin) ja hämähäkkejä
vastaa niin rupatellaan lisää :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "944233Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293213No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452340- 351358
- 10949
- 136936
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124786- 11770