Osaako kukaan antaa linkkejä sivuille, joista voisin etsiä tai kuunnella materiaalia 2000-luvun disco- tai technodiscomusiikista.
Musiikki voisi lähennellä reipasta poppia ja voisi olla vaikka espanjankielistä, italiankielistä tai vaikka ranskaa, toki englantikin käy.
2000 luvun techodiscomusa
6
1222
Vastaukset
- mikset löydä
koita nyt itsekin hakea
hakukoneet on sitä varten
mutta tässä jotain
jos kelpaa
http://www.disco80.ru/?an=videodvd&condition=czEgbGlrZSAnQy4gQy4gQ2F0Y2glJw== - 2000-2006
Juu, kiitos vinkistä, sivut olivat loistavat, mutta vieläkin olisin vailla biisiä joka on tehty 2000-luvun puolella.
Ja olen koittanut kyllä etsiä itse, mutta tuloksetta. Ainut jonka tiedän on "Kascada" ja siinä siis kaikki.
Jos siis joku ehtisi vielä antaa vinkkejä, olen kiitollinen.- EyeBall
MySpacesta löytyy paljon konemusaa tekeviä, eikä niiden biisit mitäään hullumpiakaan ole. Useiden sivuilta voi myös ladata biisejä.
- rrrrröööhhhh
se muuten on cascada, ope opetti nusasee pilkkuu koulus.
En tie sit mitä nää on:
C-Bool, Rob Mayth, Da Buzz
- hp_guru
Ti Sento
Laura Pausini - Io Canto - MoS
Käyppäs kattoo Ministry of soundin sivuilt. Sielt kyl pitäis löytyy vaik mitä :)
www.ministryofsound.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1435187Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei864478Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka504240Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti73973Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j113749Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden403643Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle313605Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.553353Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12373- 1892245