Tämä ei ole hyvä kirjoitus

Tapsa-tyyppi

Haastan tässä hohhoijjaa-tyypit ja kukaan ei leiki mun kanssa-tyypit.

Tehkää yksi kunnon aloitus ja keskusteluketju, sellainen joita tämä palsta pitäisi olla tulvillaan.

Tietävät sitten muutkin tyypit, että miten täällä tulisi käyttäytyä.

Vai olenko minä oikeassa siinä, että ette osaa muuta, kuin valittaa?

Tämä kirjoitus on sitten ihan vitun varmasti provo ja asiaton, että vali vali vaikka sefulle.

6

387

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kersantti nappula.

Armeijassa tehdään Miehiä, sivarissa syntyy homoja.

• Tapsa-tyyppi

Onko nahkaveega ojennuksessa homo. Terv. Res.kers.

• kersantti nappula
        Tapsa-tyyppi kirjoitti:

Onko nahkaveega ojennuksessa homo. Terv. Res.kers.

Sanavarastooni ei kuulu mitkään hinttari-ilmaisut. Hus takaisin sinne sivarikomppaniaan leikkimään suklaapuotia poikien kanssa.

• Tapsa-tyyppi
        kersantti nappula kirjoitti:

Sanavarastooni ei kuulu mitkään hinttari-ilmaisut. Hus takaisin sinne sivarikomppaniaan leikkimään suklaapuotia poikien kanssa.

Etkö tyhmä osaa lukea? Vitun lypsyjakkara mähän sanoin, että tää kirjoitus on perseestä. Sun älyn auringon piti tehdä se parempi. Ekkö osaa? Ookko sää vähän tyhmä? Häh

• kersantti nappula
        Tapsa-tyyppi kirjoitti:

Etkö tyhmä osaa lukea? Vitun lypsyjakkara mähän sanoin, että tää kirjoitus on perseestä. Sun älyn auringon piti tehdä se parempi. Ekkö osaa? Ookko sää vähän tyhmä? Häh

Se mitä teet vapaa-ajallasi on ihan sinun oma häpeäsi. Silloin kun minä olen käskyssä niin "your ass is mine"!

• Tapsa-tyyppi

Mä arvasin, että te olette vaan suuren miehen perseitä. Ei syntynyt yhtään vitun hyvää aloitusta.
      Vitun tyhmä Tapsa poistuu takavasemmalle, jos toi yksi homo ei meinaa tehdä mun perseestä kaivosta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa

Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m
      Maailman menoa
      309
      5554
    2. Kohdataanko me

Enää?
      Ikävä
      74
      5109
    3. Rakkaalle miehelle

Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest
      Ikävä
      48
      4186
    4. Eräs on taas viettänyt kokoyön täällä!!

Etkö sä nuku koskaan??
      Ikävä
      52
      3861
    5. Olipa turha tämä

Rakkaustarinamme
      Ikävä
      43
      3524
    6. SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo
      Maailman menoa
      89
      3153
    7. Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?

Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv
      Maailman menoa
      75
      3031
    8. Mitä tapahtuu

Sitten keväällä ja kesällä
      Ikävä
      42
      2207
    9. Voitko sanoa jotain

Hellää?
      Ikävä
      49
      2148
    10. UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?

Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami
      Euroviisut
      27
      2098
    Aihe