Haastan tässä hohhoijjaa-tyypit ja kukaan ei leiki mun kanssa-tyypit.
Tehkää yksi kunnon aloitus ja keskusteluketju, sellainen joita tämä palsta pitäisi olla tulvillaan.
Tietävät sitten muutkin tyypit, että miten täällä tulisi käyttäytyä.
Vai olenko minä oikeassa siinä, että ette osaa muuta, kuin valittaa?
Tämä kirjoitus on sitten ihan vitun varmasti provo ja asiaton, että vali vali vaikka sefulle.
Tämä ei ole hyvä kirjoitus
6
387
Vastaukset
- kersantti nappula.
Armeijassa tehdään Miehiä, sivarissa syntyy homoja.
- Tapsa-tyyppi
Onko nahkaveega ojennuksessa homo. Terv. Res.kers.
- kersantti nappula
Tapsa-tyyppi kirjoitti:
Onko nahkaveega ojennuksessa homo. Terv. Res.kers.
Sanavarastooni ei kuulu mitkään hinttari-ilmaisut. Hus takaisin sinne sivarikomppaniaan leikkimään suklaapuotia poikien kanssa.
- Tapsa-tyyppi
kersantti nappula kirjoitti:
Sanavarastooni ei kuulu mitkään hinttari-ilmaisut. Hus takaisin sinne sivarikomppaniaan leikkimään suklaapuotia poikien kanssa.
Etkö tyhmä osaa lukea? Vitun lypsyjakkara mähän sanoin, että tää kirjoitus on perseestä. Sun älyn auringon piti tehdä se parempi. Ekkö osaa? Ookko sää vähän tyhmä? Häh
- kersantti nappula
Tapsa-tyyppi kirjoitti:
Etkö tyhmä osaa lukea? Vitun lypsyjakkara mähän sanoin, että tää kirjoitus on perseestä. Sun älyn auringon piti tehdä se parempi. Ekkö osaa? Ookko sää vähän tyhmä? Häh
Se mitä teet vapaa-ajallasi on ihan sinun oma häpeäsi. Silloin kun minä olen käskyssä niin "your ass is mine"!
- Tapsa-tyyppi
Mä arvasin, että te olette vaan suuren miehen perseitä. Ei syntynyt yhtään vitun hyvää aloitusta.
Vitun tyhmä Tapsa poistuu takavasemmalle, jos toi yksi homo ei meinaa tehdä mun perseestä kaivosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3095554- 745109
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484186- 523861
- 433524
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893153Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv753031- 422207
- 492148
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098