miksi näiden naisten on niin vaikea ymmärtää miten miesten ajatusmailma toimii?
eikös se nyt ole selvä että vaimoksi otetaan hyvät geenit omaava,äidiksi soveltuva nainen,joku kenen pälätystä kestää hamaan hautaan asti.
sitten näitä vähemmän fiksuja,ulkokuoreltaan kuitenkin kauniita käytetään ylimääräisen lisääntymishalun helpottamiseen.todella varman ehkäisyn kanssa kumminkin,koska niitä naisia yleensä käyttää moni muukin mies.
se sanoo paljon naisesta millaisia mies suhteita hänellä on ollut.en tiedä yhtään miestä joka lastensa äidiksi tai elämän kumppanikseen tahtoisi naaraan kuka on jakanut itseään ukkomiehille.tai ylipäätään jakanut itseään ympäriinsä.
lapsia naisella voi olla,se ei automaattisesti tarkoita että hän olisi epäkelpo vaimoehdokas,se vaan todistaa että hänestä on äidiksi ja vaimoksi,jos siitä yksinkin selviää.
ja tähän on turha kaiken mailman vähä älyisten nais sukupuolen edustajien vastata muka miehinä,koska se on yleensä aika läpinäkyvää.
kunnon suomalainen mies kyllä tietää mistä puhun.
mikähän siinä on niin vaikeaa
9
981
Vastaukset
- Ulkoinen kauneus ja sisäine...
"En tiedä yhtään miestä, joka lastensa äidiksi tai elämän kumppanikseen tahtoisi naaraan kuka on jakanut itseään ukkomiehille."
No en minäkään tiedä! Mutta te luulette tunnistavanne sellaiset, vaikkette oikeasti tunnista. Miehille riittää, kun nainen esittää tekopyhää enkeliä. Tietäisitte, millaisia horoja jotkut kovimmat moralistit ovat. Siis naimisissa olevat, LASTEN ÄIDIT.- tosi horoja
ja sitten kotona niin kunnollista äitiä että.
- Riippuu
kaupungin koosta, kas miehillä on tapana peli illoissa, saunailloissa ym..kaljailloissa kehuskella kaadoilla, tätä eivät naiset tietääkseni tee ainakaan samassa mitassa.Joten kyllä luukuttajat tiedetään ja VARMASTI tällaisten naisten maine kulkee edellä vaikka he itse sitä eivät tajua, ihmettelevät vain kun enenevässä määrin vienti lisääntyy mutta huom:vain panohommiin ei todellisiksi vaimo ehdokkaiksi.
- on uskollinen
ja nätti vaikka ei kaunis olekkaan. Ja vain yhden miehen nainen.
- no huh huh
no huh huh
- Donitsi
Minulla on nainen, jolla on ollut parikymmentä eri seksikumppania. Ei se mielestäni hirveästi ole, vaikka omat kumppanini menee juuri yhden käden sormiin. Itse asiassa, olen hieman kiitollinen siitä, että hän on maistanut tarpeeksi eri hedelmiä, jospa sitten tästä on hyvä jatkaa? Tähän viestiin huorittelijoille voin vastata, että uskollisuus on asia erikseen petikumppanien määrästä.
- Mie vaan
Olen joskus kuullut sanonnan, että "entisestä huorasta saa parhaan vaimon" enkä yhtään epäile, etteikö se olisi totta. Mitä väliä sillä oikeesti on, kuinka monta seksikumppania on joskus ollut, kunhan vaan on nykyisessä suhteessa uskollinen. Hyvä, että olet noin fiksusti ajatteleva, olisipa kaltaisiasi enemmän.
- En usko.
Ha! Ettet vain itse olisi kakkonen ja nainen - niin läpinäkyvää glorifioida yhtä ihmisryhmää: kakkosnaisia! Lisäksi mainitset kahdesti (2) olevasi mies. Siinä jos missä on vakuuttelun makua. :D
- Bittisilmä
Mietis vielä uudestaan. Jos kirjoittaja on nainen, hän glorifioi uskollisia ihmisiä. Mutta lisäksi ykkösiä ja naisia, joilla on lapsia:
"en tiedä yhtään miestä joka lastensa äidiksi tai elämänkumppanikseen tahtoisi naaraan kuka on jakanut itseään ukkomiehille."
"lapsia naisella voi olla, se ei automaattisesti tarkoita että hän olisi epäkelpo vaimoehdokas, se vaan todistaa että hänestä on äidiksi ja vaimoksi, jos siitä yksinkin selviää."
Jos kirjoittaja on nainen, hän on luonnollisesti yh, joka ei ole jakanut itseään ukkomiehille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen
Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja2082824Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?
En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b1672501Kirje, PellePelottomalle.
Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot1061172Lapsien pakko kasteesta on luovuttava.
Eikö olisi parempi siirtää kaste rituaali rippikouluun,kun 15v.tietävät jo itse haluaavatko tulla kastetuksi juutalais-k5831015Voi teitä naisia
Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies1241002- 671000
Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait269948Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka320921Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?
Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a20899Hyvä meininki
TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap22768