Kymysys Kohotuksesta.

Kuun Vetovoima

Kysyisin niiltä jotka tietävät kasvojenkohotuksesta.
Kuinka hyvin tulos pysyy kun tiukennetaan kasvojen ihoa?Onko tulos epänormaalin ja kohotetun näköinen vaiko ihan luonnollinen.
Mihin kohtaan arvet tulevat ja ajetaanko leikkauksessa hiuksia otsalta ja ohimoilta??
Onko alettava säästämään uusintaleikkaukseen?
Olen menossa kasvojenkohotukseen ensi keväänä, en ole vielä käynyt konsultaatiossa mutta ajattelen vain, että kyllähän se maan vetovoima on olemassa vielä kohotuksen jälkeenkin.
Olen säästänyt kasvojenkohotusleikkaukseen nyt viisi vuotta ja vihdoin raha on kasassa.
olen nyt 51v. 7 lasta 3 lastenlasta.

12

1801

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kohotettu

Minulle tehtiin vajaa vuosi sitten facelift eli kasvojen kohotus. Lopputulos omasta mielestäni loistava: kasvot näyttävät aivan luonnollisilta, mutta huomattavasti nuoremmilta kuin ennen leikkausta, poskipussit ovat hävinneet, samoin ylimääräinen rasvapussi leuan alta.

Varsinaiset arvet löydän vain, jos pöyhin tukkaa niskasta korvien takaa. Siellä on ihan oikeat arpimaiset arvet, mutta ne jäävät tukan sekaan, eivätkä näy.
      Korvien edessä (sisällä) ja ympärillä olevat arvet ovat häipyneet lähes kokonaan. En usko, että niitä enää tunnistaisi leikkausarviksi kuin korkeintaan kirurgit.

Tukkaa leikkauksen ajaksi ajettiin muutama neliösentti ohimoilta.

Tuloksen pysymisestä en tiedä muuta kuin mitä minut leikannut kirurgi (Nordström) kertoi. Kuulemma ns. "oikea" syviin kudoksiin kohdistuva kasvojenkohotus, joka siis minulle tehtiin, on käytännössä pysyvä, eli uusintaleikkausta voisi ajatella 10 -15 vuoden kuluttua, jos enää silloin katsoo siihen olevan tarvetta. Sensijaan halvat ns. "minikohotukset", joissa ainoastaan ihoa kiristetään, pitäisi uusia muutaman vuoden välein.

Piilotella piti n. kaksi viikkoa. Senkin jälkeen lievää turvotusta oli hieman vielä toiset kaksi viikkoa, mutta sitä ei näköjään kukaan huomannut. Mustelmia minulle ei tullut juuri lainkaan. On kuulemma hyvin yksilöllistä.
      Kallista oli, pirun kallista, mutta kannatti ehdottomasti. Olen enemmän kuin tyytyväinen.

• pintaverisuonten

purkaumia, pysyviä punottavia poskipäihin tai muualle kasvoihin?

Itselläni on hieman "couperosea", ja nyt huolestuttaakin kuinka se leviää käsittelyn seurauksena?

En ole alkuperäisen kysymyksen tekijä.

Voisinko saada tietää kuinka paljon tuollainen ns. syvempi käsittely maksoi? Kiitos :)

• Kuun Vetovoima

Juuri tuohon sinun kuvailemaasi leikkaukseen aion mennä, kiva kun tuli asiallinen vastaus.
        Meinaan suunnitella niin, että otan mökin vuokralle jossa saan rauhassa"nuolla" haavojani ja laittaa itseni kuntoon.
        Vielä pitäisi löytää se oikea kirurgi jostain.
        Mitä sinä maksoit kohotuksestasi?
        Ja saako vielä udella, että minkä ikäinen olet?

Oikein Hyvää Joulunalusaikaa Sinulle!

• kohotettu
        Kuun Vetovoima kirjoitti:

Juuri tuohon sinun kuvailemaasi leikkaukseen aion mennä, kiva kun tuli asiallinen vastaus.
        Meinaan suunnitella niin, että otan mökin vuokralle jossa saan rauhassa"nuolla" haavojani ja laittaa itseni kuntoon.
        Vielä pitäisi löytää se oikea kirurgi jostain.
        Mitä sinä maksoit kohotuksestasi?
        Ja saako vielä udella, että minkä ikäinen olet?

Oikein Hyvää Joulunalusaikaa Sinulle!

Se maksoi musitaakseni jotain 12 -13 tuhatta. Aika kallista siis. Olen 54 v. Valitsin tämän kuuluisan herra N:n kirurgiksi, koska hän nyt sattuu olemaan tunnetuin. En tiedä onko paras, mutta olen sitä mieltä, että tuollainen operaatio on viisainta teetättää siellä, mistä ainakaan ei ole kuulunut kovin pahoista eponnistumisista. Raha ei siis mielestäni voi olla kriteeri, jos lähtee omalta kannalta noinkin tärkeään operaatioon. Viroon en olisi uskaltanut lähteä, vaikka olisi ilmaista.

Tuossa edellä joku kysyi, että tuliko jotakin pintaverisuonijuttuja tai muuta näkyvää. Minulla ainakaan ei ole ilmennyt mitään sellaista. Naama vain on sopivasti tiukempi korvien edestä, leuan seutuvilta ja kaulan yläosasta.

Hyvää Joulua!

• euroa?
        kohotettu kirjoitti:

Se maksoi musitaakseni jotain 12 -13 tuhatta. Aika kallista siis. Olen 54 v. Valitsin tämän kuuluisan herra N:n kirurgiksi, koska hän nyt sattuu olemaan tunnetuin. En tiedä onko paras, mutta olen sitä mieltä, että tuollainen operaatio on viisainta teetättää siellä, mistä ainakaan ei ole kuulunut kovin pahoista eponnistumisista. Raha ei siis mielestäni voi olla kriteeri, jos lähtee omalta kannalta noinkin tärkeään operaatioon. Viroon en olisi uskaltanut lähteä, vaikka olisi ilmaista.

Tuossa edellä joku kysyi, että tuliko jotakin pintaverisuonijuttuja tai muuta näkyvää. Minulla ainakaan ei ole ilmennyt mitään sellaista. Naama vain on sopivasti tiukempi korvien edestä, leuan seutuvilta ja kaulan yläosasta.

Hyvää Joulua!

maksoiko se tosiaan 13.000€

• kohotettu
        euroa? kirjoitti:

maksoiko se tosiaan 13.000€

Euroista puhuin, en markoista. Saattoi olla 12 000 euroakin. Olen taloudellisesti siinä onnellisessa asemassa, että tuollaisessa operaatiossa minulle tärkeintä on lopputulos, ei hinta.

• Gise
        kohotettu kirjoitti:

Euroista puhuin, en markoista. Saattoi olla 12 000 euroakin. Olen taloudellisesti siinä onnellisessa asemassa, että tuollaisessa operaatiossa minulle tärkeintä on lopputulos, ei hinta.

Nortsi osaa kyllä rahastaa. Saman leikkauksen saa myös paljon halvemmalla Suomessa.

• silmät päässä
        Gise kirjoitti:

Nortsi osaa kyllä rahastaa. Saman leikkauksen saa myös paljon halvemmalla Suomessa.

Miksei se Nordström muuta omaa naamaansa, jotain sille on kyllä tehty kun siinä sen pärstässä on kumman epäluonnollinen yleisilme.
        Antaisi ammattikirurgien leikata itsensä ihan uuteen muotoon eikä partapeilin edessä yrittäisi itse huseerata.
        Eikö?

• kohtuus
        silmät päässä kirjoitti:

Miksei se Nordström muuta omaa naamaansa, jotain sille on kyllä tehty kun siinä sen pärstässä on kumman epäluonnollinen yleisilme.
        Antaisi ammattikirurgien leikata itsensä ihan uuteen muotoon eikä partapeilin edessä yrittäisi itse huseerata.
        Eikö?

Olisipa mukava nähdä kuva myös sinun pällistäsi. Ihan vaikkapa siitä syystä, että miltä näyttää naama, jonka takaa pystyy kanssaihmisiä noin arvostelemman ulkonäön perusteella. Minusta Nordström on ikäisekseen hyvännäköinen mies. Itse asiassa todella hyvännäköinen.

• Lorelei
        kohtuus kirjoitti:

Olisipa mukava nähdä kuva myös sinun pällistäsi. Ihan vaikkapa siitä syystä, että miltä näyttää naama, jonka takaa pystyy kanssaihmisiä noin arvostelemman ulkonäön perusteella. Minusta Nordström on ikäisekseen hyvännäköinen mies. Itse asiassa todella hyvännäköinen.

Ihmetyttää, kun tohtori N. saa näillä palstoilla
        niin paljon lokaa niskaansa. Täysin kohtuutonta.
        Suomalainen kateus lienee ilmiön taustalla. Itse en em. herraa tunne, mutta luulenpa, että jos vaativammasta operaatiosta olisi kyse, päätyisin ehkä juuri hänen asiakkaakseen. Pari pientä juttua minullekin on tehty, mutta eipä näistä tee mieli huudella, kun tietää suomalaisten ahdasmielisyyden. Mehän ollaan vielä peräkylän juntteja.
        Todella typerää on mielestäni arvostella kenenkään ulkonäköä, olipa kyse tohtori N:sta tai kenestä tahansa.

• rahastusta
        kohotettu kirjoitti:

Hyvää Joulua!

Tuolla rahamäärällä löytynee huippuosaajia jo maailmaltakin.

• Lorelei
        rahastusta kirjoitti:

Tuolla rahamäärällä löytynee huippuosaajia jo maailmaltakin.

On kuitenkin monin tavoin vaivattomampaa hoidattaa nuo jutut Suomessa. Ajatellaanpa nyt vaikka jälkitarkastusta. Sen vuoksikin sitten pitäisi taas matkustaa jonnekin Huitsin Nevadaan. Neuvottelu omalla äidinkielellä on aina myös helpompaa, kuin vieraalla kielellä eli "saa, mitä tilaa."

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      144
      7228
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      126
      5035
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      69
      4472
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      15
      3533
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      724
      2341
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      341
      1920
    7. Mistä se kertoo

Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä
      Ikävä
      24
      1826
    8. Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki

Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o
      Maailman menoa
      9
      1639
    9. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      68
      1517
    10. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      58
      1468
    Aihe