Minulla olisi muutama kysymys solariumista, jos tälle olisi jossain parempi paikka niin kertokaa :)
Eli ajattelimme kaverin kanssa käydä solariumissa, mutta emme tiedä siitä mitään. Paljon maksaa suunnilleen, kuinka kauana saa olla kerralla, kuinka usein, milloin tulokset näkyvät? Kiitos :)
Solariumista
2
279
Vastaukset
- jotakin vinkkejä:)
Yleensä kertamaksu on. n.4-5 euroa tai ainakin pääkaupunkiseudulla, riippuu paikasta. Useista paikoista voi ostaa esim.10 kerran lipun joka on n.40 e.
Enimmäisaika solkussa on n. 20 minuuttia. Joissakin solariumlaitteissa se on jo ohjelmoitu valmiiksi; pistät vaan poletin (jonka saat tiskiltä)koneeseen ja eikun solkkuun. On myös laitteita johon voit itse näppäillä määrätyn minuuttimäärän mutta maksimiaika on se 20 min. Henkilökunta kyllä varmasti neuvoo:)
Ja tietysti ilman meikkiä solkkuun ja ei mitään rasvaa kroppaan siis aurinkorasvaa tms. ja ihan alasti>sanon sen takia ton koska yks kaveri kerran meni ihan ekaa kertaa solkkuun ja hän oli ollu alusvaatteissa siellä:Dkun oli luullu, että pitää olla:D
Yleensä suositus on, että solariumissa kävisi korkeintaan 10 krt/vuodessa mutta itsehän päätät montako kertaa käyt paitsi riski ihosyövälle kasvaa.
Tulokset on ihan yksilökohtaisia; jotkut saa jo rusketusta parin-kolmen kerran jälkeen ja jotkut ei tunnu saavan millään. Jos rusketut helposti muutenkin auringossa(?)saat aika varmasti solkussa myös nopeasti tuloksia. Se on se pigmentin määrä mikä ratkasee:)
Solariumrusketushan ei ole ns.yhtä syvä kuin aidosta auringosta saatu eli aika nopeasti se haalenee jos ei jatka käymistä.
Kannattaa kanssa kysyä koska solariumputket on viimeksi vaihdettu; joissain paikoissa putket on ties kuinka kauan samat eli teho on olematonta rusketuksen kannalta. - vinkki...
Suosittelen kyllä että suojaisit rintasi ihan terveyden kannalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %
Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o3506431Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä
Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki483816- 971015
- 52890
Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!
Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava0880- 56856
Naiset ei halua kilttejä miehiä
Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,137833- 41830
- 68820
Tämä kikka tekee lihapullista entistä maukkaampia - Tämä "ihmeaine" löytyy keittiön kaapista
Lihapullat ja ruskea kastike on arkiruokien kunkku! Paistatko itse lihapullat pannulla vai uunissa? Näin saat ruoasta v8813