Moi vaan kaikille. olen 35 mies ja teen paljon reissuhommia eli olen viikossa 4 yötä pois ja 3 kotona, joten aika paljon pois kotoa.
Olimme vaimon kanssa olleet pikkasen suuttuneita toisilleen ei seksiä 5 viikkoon ja ei haleja eikä pusuja siis ollenkaan, ja läksin tietysti reissuun Maananantaina ja olin Vantaalla hotellissa yötä ja menin vain Yhdelle ilta oluelle kun viereeni tuli Baari tiskille Todella muodokas Blondi ja siinä juteltuanne niitä näitä lähdimme kävelemään pikasen ulos siis ilta lenkille kun hän ehdotti et hänen luonaan saisin ilta kahvitkin jos uskallan siis illan aika ei ollut puhettakaan seksistä.
No hänen luokseen päästyämme hän meni makuuhuoneeseensa ja laittoin tosi seksikkäät alusvaatteet päälle ja tuli keittiöön jossa istuskelin ja kattelin tv:tä.
Tuli mun eteen ja ehdotti suoraan et rakastellaan
no olipahan kiva päästä sen viikon jälkeen kotia kun olin saanut siltä suuseksiä rintoihin väliin panoa ja rakastella koko yön.
Siis olin hölmö mutta minkäs teet kun olet kusi pää niin olen siis ei ikinä sydämmeeni jäi helevetinmoinen jälki jälkeen päin vaikka seksi olikin ihan helvetin mukavaa kun kotona en ole saanut suu taikka rintoihin väliin ikinä mennäkkään niin olen miettinyt paljon sitä juttua ja kerron sen kohta kyllä vaimolleni koska en voi elää valheessa meillä 3 ihanaa lasta ja minä hölmö pilkasin sen.
vain 1 yö
12
4045
Vastaukset
- omana
titonas ja ota pikseks,siellä se blondi imee jo seuraavaa yök et kai haluais vaihtaa tollaseen
- #####
mikkihiiri?
Kärsi nyt vain omassa liemessäsi!
Pitääkö sinun aiheuttaa omalle vaimollesi itkua ja tuskaa ja pahaa oloa vain sen takia, että sun täytyy oman pahan olosi takia kertoa tekemisesi hänelle ja siten myös aiheuttaa hänelle tuskan? Ja vain sen takia, että sinun ei tarvitsis YKSIN sitä pahaa oloa kantaa vaikka itse SINÄ olet toisen naisen kanssa tekosi tehnyt?
Olet tosi REPPANA jos sinä et pysty taakkaasi itse kantamaan.- 555
Älä helvetissä kerro. Mieti kertosko eukko jos olis tehny niin. ei kertos se on varma.
- n 29
kusipää kirjoitetaan yhteen
- Se mitä ei tiedä ei voi sat...
Jos kadut niin ota opiksesi. Jos haluat säilyttää avioliittosi ja perheesi niin älä ihmeessä kerro.
Se mitä ei tiedä se ei voi myöskään satuttaa.
Olet ihanan rehellinen, mutta pidä suusi kuitenkin kiinni vaimosi ja lastesi takia.
Vastuun kantaminen omista teoista ei aina ole sitä, että suoraselkäisesti ja rehellisesti kertoo aina kaiken, myös sen mitä ei pitäisi missään nimessä kertoa.
Jos nyt olet rehellinen vaimollesi ja kerrot niin sillä on vain pahemmat seuraukset kuin kertomatta jättämisellä.
Pidä suusi kiinni, ota opiksesi, selvitä itse oma morkkiksesi, siirry eteenpäin elämässäsi ja unohda. - sanon näin
älä pilaa lapsilta joulua ja tulevaisuutta kertomalla. Älä tuota vaimollesi tuskaa, kanna se itse. Ja älä ikinä enää toista tuota..mokaasi.
- Eihän se akkas muuten
Mitään opi.
Jos ottas opkseen ja saisit joskus akaltasikin kunnon panon.
Eihän ne lapset sun ole kuitenkaan , kuka mahtaakan isä olla niille.
- vihastunut
Jestas, mikä tyhmä mies!
Ajattelepas miltä sinusta sitten tuntuisi jos vaimosi tekisi samaa -> nussisi komeaa ja lihaksikasta miestä, päättäisi ettei kertoisi sinulle mitään ja olisi kuin mitään ei olisi tapahtunut?
Tuskin vaimosi ei halua että häntä pidetään ihan hölmönä kun ei tiedä mitään. Mieti vähän perhana.- vihastunut
Se muodokas blondi kuulostaa ihan huora. Tiesikö se että olet naimisissa? Jos tiesi, niin näyttää siltä että muodokas blondihoro piti vaimoasi pilkkanaan. Jos ei tiennyt, niin SÄ sitten pidit vaimokultaasi pilkkana!
- vihastunut
vihastunut kirjoitti:
Se muodokas blondi kuulostaa ihan huora. Tiesikö se että olet naimisissa? Jos tiesi, niin näyttää siltä että muodokas blondihoro piti vaimoasi pilkkanaan. Jos ei tiennyt, niin SÄ sitten pidit vaimokultaasi pilkkana!
siis piti kuulostaa ihan huoralta.
- neuvo
Älä vaan kerro!! Pidä omana tietonasi. Kadu, jos kadut, mutta älä kerro !
- oletko
se juuri muodokas blondi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h52732Jos vedetään mutkat suoraksi?
Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar1062571Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv92259Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia
Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.441865- 321443
Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska141433- 1761155
Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1011144Persu ajoi autoa
Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1201053Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?81938