Tämän saitin yleisilmettä ei kannata uskoa. Täällä on provoa ja piikittelyä ja halventamista. Tosiasia kuitenkin on, että miehet ovat naisten puolella.
Tämä ei tarkoita mitään isällistä hymistelyä tai isoveliasennetta, vaan ihan reilua kannustusta ja auttamista naista niihin tavotteisiin joihin nainen pyrkii. Väitän siis, että nainen kuin nainen voi saada miehen kuin miehen avun sitä halutessaan ja tarvitessaan.
Mutta miten on toisinpäin? Onko naisilla auttamishaluja miehen suhteen vai pitävätkö naiset itsestäänselvänä että auttamisenvirta kulkee vain yhteen suuntaan?
Miehet ovat naisten puolella
13
756
Vastaukset
- vaya con dios
En minä ainakaan ole naisten puolella. Kuten en ole miestenkään puolella. Olen puolueeton.
- Hombre orig.
Politiikassa puolueettomuus saattaa onnistua mutta ei tässä asiassa. Mies on naisen puolella koska se on miehen geeneissä. Mies puolustaa naista ja myös lasta. Puolueettomuus tässä asiassa on mahdottomuus (tai sairaus).
- vaya con dios
Hombre orig. kirjoitti:
Politiikassa puolueettomuus saattaa onnistua mutta ei tässä asiassa. Mies on naisen puolella koska se on miehen geeneissä. Mies puolustaa naista ja myös lasta. Puolueettomuus tässä asiassa on mahdottomuus (tai sairaus).
Ehkäpä olen sairas yksilö. Ei mahdoton ajatus, kun tarkemmin mietin :)
- vajaa kontio
vaya con dios kirjoitti:
Ehkäpä olen sairas yksilö. Ei mahdoton ajatus, kun tarkemmin mietin :)
Tarkemmin ajateltuna olenkin sairaalassa.
- häntää hellikäämme
vajaa kontio kirjoitti:
Tarkemmin ajateltuna olenkin sairaalassa.
Häntä pannaan toiseen korvaan.
- aloittelijatar
häntää hellikäämme kirjoitti:
Häntä pannaan toiseen korvaan.
Kai se on yksilökohtaista, kuinka kukin toisista välittää tai auttaa, ei niinkään sukupuoleen sidottu ominaisuus.
- Jussi-Pekka
Totuus on, että kaikesta molemminpuolisesta haukkumisesta huolimatta miehet lopulta tekee kaikkensa naisten hyväksi, kun taas naisia ei vois vähempää kiinnostaa miehen auttaminen.
En ole koskaan kuullut kenenkään naisen puhuvan miehistä niin kauniisti ja runollisesti, kuin mitä miehet yleensä puhuu naisista. Naisia ei kiinnosta miehissä mikään muu, kuin oma etu, huomionsaanti ja mahdollisuus saada lapsia.
Väitän myös, että miehen rakkaus naiseen on paljon kokonaisvaltaisempaa, kuin naisen rakkaus mieheen. Jotkut varatut naiset rakastaa naispuolista ystäväänsäkin paljon enemmän, kuin senhetkistä poikaystäväänsä.
Surkeinta tässä koko jutussa on, ettei naiset halua eikä kykene edes nimettöminä netissä tunnustamaan näitä tosiasioita. Mitä se kertoo naisista, ettei pysty edes "verhon" takaa puhumaan totta, puhumattakaan siitä, kun ollaan kasvotusten.- ................
Minä välitän miehistä ja olen nainen. Välitän myös naisista yhtä paljon. Minulla ei leikisti (=anonyymisti keskustelupalstoilla) ole tarvetta herjata miehiä eikä edes oikeasti - Miksi ihmeessä olisi? Ja hienoa, että joku mies tälläisenkin viestin aloitti. Sitäpaitsi; Jos miehiä niin vihaisin niin miksi sellaisen kanssa haluan elää ja jopa syyllistynyt yhden miehen tähän maailmaan saattamiseen? ;D
- mies ja koira
Minä voin vilpittömästi 10 avioliittovuoden jälkeen sanoa rakastavani koiraani enemmän kuin miestä.
- .........
Kuulostat vähän katkeralta, eli ootko
kokenu just tällaisen yksipuolisen rakkauden vai mistä kiikastaa? Ikävää, jos olet. Mutta mun kaveripiriistäni ei ainakaan löydy yhtäkään noin sydämetöntä naista mitä äsken kuvailit, mutta muutaman miehen tunnen.. Mutta en sen takia lähde yleistämään, että kaikki miehet olisivat sydämettömiä. ;)
- Autsauts
Niinpä niin. Naisella on aina oikeus heittäytyä heikommaksi, kun apua tarvittaisiin.
- varmastikin
helpompaa kun voi heittäytyä avuttomaksi autettavaksi.
Aina näyttää löytyvän uljas ritari/hölmö ääliö
joka saadakseen tuntea itsensä urooksi rientää apuun.
Kookkaan (enkä tällä tarkoita lihavaa)
naisen joka on varustettu normaalilla älyllä
on turha apuja odotella.
- m-li
Kyllä miespuolisia ystäviä tulee useinkin autettua. Siis niitä sinkkuja / eronneita / karanneita, joilla ei ole omaa kodinhengetärtä. Oma mies suhtautuu tähän varsin hyväksyvästi. Kyse on siis tällaisista naisen silmää vaativista hommista (minkävärinen tapetti, sohva, verhot) ja pienistä kotitöiden auttamisista (housunpuntin lyhennys, verhojen asettelu sievästi ikkunaan, jonkun kalliin ja herkän vaatteen pesu). Siis naistenhommia ja sisustushommia ainakin tehdään. Puhumattakaan siitä henkisestä avusta, jota tarjotaan kun akat on paskamaisia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2611039- 428407
- 1285306
- 1443674
- 693588
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353544- 353185
- 552549
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak352051- 281806