Olin taannoin baarissa ja satuin juttelemaan erään naisen kanssa niitä näitä, samalla kun yritin saada tilattua juomaa. Nainen oli toki hyvännäköinen, mutta en ollut iskutuulella juuri silloin. Nainen yritti tyrkyttää itseänsä, mutta en juuri ollut kiinnostunut. Sanoin sitten että nonniin oli kiva jutella, moi. Sitten nainen suuttui tästä ja sanoi että "kuule jätkä, sulla ei ole varaa puhua mulle noin, saisit kiittää kun nainen tuli sulle yleensä juttelemaan", sitten nainen alkoi haukkua minua rumannäköiseksi ja urpoksi tms. Sanoin että ei mua kiinnosta sun juttus ja lähdin vetämään.
En ymmärrä miksi mun olis pitänyt olla kiinnostunu nätistä tytöstä, vaikka en itse mikään gigolo olekaan. Sitäpaitsi mulla on jo hyvä nainen, eikä siksikään kiinnosta. Ja kertakaikkiaan oltiin kavereiden kanssa iltaa istumassa, harvoin niitäkin näkee, ei vain kiinnostanut tuollaista vosua alkaa viihdyttämään, siksi sanoin EI.
Kysynkin onko nätille naiselle kova paikka, jos tavismies sanookin ei. Olettaako nätti nainen että helppoa munaa saa tavismieheltä aina. Ja miten muka taviksella ei ole "varaa" sanoa nätille naiselle EI. Näteillä naisilla on usein huono itsetunto. Itse en näe ulkonäöstäni paineita, siksi minulle on hyvä itsetunto enkä mieti kelle sanon ei. Sanon ei jos ei satu huvittamaan tai jos siihen on hyvä syy, mistään "varasta" se ei ole kiinni.
Hankkikaa itsetunto, ennen kuin mokaatte itsenne lopunkin.
en iskenyt...suuttui
12
1714
Vastaukset
- jonsku.
Joo, no tuollaista sattuu näemmä.
Ettet vain kuitenkin olisi sortunut tyypilliseen "varatun miehen seikkailunhalu -syndroomaan", jonka tuo nainen vaistosi?
Siis että vaikka olet varattu, sinusta on kiva heittää edes pikkuflirttiä vieraiden kaunottarien kanssa, koska se kohentaa itsetuntoa?- voama
Ei siinä mitään flirttiä ollut, nainen vain alkoi juttelemaan väen paljoudesta, johon sitten lähdin mukaan. Ehkä herne nenään menikin juuri siksi etten lähtenyt flirttiin mukaan. Olen unisex ajatusmaailman omaava, eli ei ole seksuaalista merkitystä puhunko miehelle vai naiselle.
- kaunispoika
Joo no jotkut naiset vetävät herneet nenään turhan helposti. Itse en edes flirtannut erään naisen kanssa baarissa, vaikka huomasin kyllä että hän intensiivisesti tuijotti minua. Siinä pari tuntia :)
Kun olin kavereideni kanssa lähdössä kotiin, ohitin naisen, jolloin hän sähähti minulle: "HOMO!!!".
Ai pikkasenko repesin?- :)!
Ei oo pelkästään yks tai kaks kertaa maailmassa tapahtunut, että kuulee olevansa huora tms. jos ei lähde mukaan miehen flirttailuun. Hohhoi:) Mutta meitä on moneen junaan.
- sattuuhan sitä
:)! kirjoitti:
Ei oo pelkästään yks tai kaks kertaa maailmassa tapahtunut, että kuulee olevansa huora tms. jos ei lähde mukaan miehen flirttailuun. Hohhoi:) Mutta meitä on moneen junaan.
Totta. Ei sille mitään voi. Joillekin se vaan tekee niin kipeää :D
- kunnon p..o
muistan minäkin nuorna miesnä baarissa,yksi nainen alkoi melkein tuijottaa,hui,kauhistus.Mikähän homppeli tuo avaaja mahtoi oikein olla?
- muttamutta
Sä taidat olla joku landespede!
- Eero-mies
... asuu alkukantainen ja synnynnäinen huora, joka rakastaa yli kaiken miehiltä saatua huomiota. Huoran mielestä nainen on mielenkiintoisempi ja seksikkäämpi olento, kuin mies ja että nainen menee aina kaikessa miehen edelle. Jos joku mies erehtyy tekemään jotain, joka on kielteistä naiselle, esim. antaa pakit, vaatii naiselta aktiivisuutta, ei ole pompoteltavissa naisen tahdon mukaan, niin mies saa tuntea naisen verisen ja alkukantaisen raivon. Se raivo on jotain ihan omaa luokkaansa, kun naisen naiseus saa kolauksen.
Naiset on moninkertaisesti itserakkaampia, itsekkäämpiä ja tunteettomampia, kuin miehet.- viesti tuo
Eeron viesti. Jos jotkut miehet todella ajattelevat noin, niin ei ole mikään ihme, että miehen ja naisen välinen kommunikaatio ontuu pahemman kerran. Todella järkyttävää tai sitten viesti oli täysin provo. Harvemmin kommentoin mihinkään, mutta nyt oli pakko.
- sinun isäsi
viesti tuo kirjoitti:
Eeron viesti. Jos jotkut miehet todella ajattelevat noin, niin ei ole mikään ihme, että miehen ja naisen välinen kommunikaatio ontuu pahemman kerran. Todella järkyttävää tai sitten viesti oli täysin provo. Harvemmin kommentoin mihinkään, mutta nyt oli pakko.
Kyllä. Oikein niskavillat nousivat minullakin pystyyn järkytyksestä. Sillä on aina yhtä järkyttävää havaita, että näinhän asia todellakin on. Naiset ovat jumalattoman kaksinaamaisia, petollisia, itserakkaita, lapsellisia, kiukuttelevia olentoja. Päivä päivältä menetän uskoani naisiin yhä enemmän.
Ei voi vaatia kunnioitusta, jos ei ole sen arvoinen. Naiseus itsessään ei ole mikään arvo. Kuten ei mieheyskään. - Eero-mies
viesti tuo kirjoitti:
... ei todellakaan. Ajattelen täysin niinkuin kirjoitin ja pidän itseäni sen vuoksi harvinaisen tarkkasilmäisenä ja valaistuneena. Huvittavinta tässä on se, että päällisin puolin ihmiset eivät näe asennettani naisiin. Lukemattomat naiset ovat ihastuneet minuun, koska pitävät minua rehellisenä, vilpittömänä ja empaattisena miehenä! :D
Tuohon edelliseen viestiini voisi lisätä vielä "peili-ilmiön", jonka tajusin pari vuotta sitten. Aina kun nainen näyttää miehen näkövinkkelistä flirttailevan tälle, kyseessä on todellisuudessa naisen flirttailu itsensä kanssa. Miehet ovat naisille peilejä: nainen hymyilee miehelle ja odottaa saavansa tältä hyväksyvän ja ihailevan ilmeen. Naista ei siis yhtään kiinnosta flirttailla miehelle, vaan hän käyttää miestä "peilinä" saadakseen narsistista tyydytystä saamastaan huomiosta.
Toinen juttu onkin, kun mies flirttailee naiselle. Silloin mies ihan oikeasti flirttailee naiselle, eikä hae naisen kautta huomiota itselleen.
- löytyy
On olemassa naisia, jotka olettavat, että jokainen mies on kiinnostunut heistä, jos he vain viitsivät vilauttaa vihreää valoa miehelle. Ulkonäkönsä ansiosta he olettavat, että jokainen mies kiihottuu heistä ja riittää pelkästää se, kun iskee silmää ja miehen pitäisi olla heti kiinnostunut. Se käy itsetunnon päälle, jos miekkonen sanookin ei. Eli ihminen, joka arvostaa pelkästään ulkonäköä, on peloissaan siitä, että oma ulkonäkö ei riitä 'iskemään', haluaa koko ajan vakuuttelua siitä, että on tarpeeksi hyvännäköinen saadakseen lähestulkoon jokaisen baarin miehen itselleen. Ja kun ei näin käykään, itsetunto putoaa pohjalukemiin.
Eli tapasit juuri tällaisen naisen, joka pelkää ulkonäkönsä puolesta, tarvitsee koko ajan vakuutteluja siitä, miten kaunis on ja omaa huonon itsetunnon juuri sen vuoksi, että koko oman itsensä tunteminen perustuu vain ulkonäköön.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1046724
Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa
Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h875057Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan
Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv1113309Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p323180Anteeksipyyntöni
Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska272348Sydämeni valtiaalle
En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden1191716Oletko tyytyväinen
Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?961351Mikseivät suomalaiset kuluta? istutaan vaan säästötilirahojen päällä..
...Ihan haluamalla halutaan että maa menee konkurssiin? Ihan käsittämätöntä, ennätymäärät säästöjä sekä konkursseja sam3391302Jos oikeasti haluat vielä
Tee mitä miehen täytyy tehdä ja lähesty rohkeasti 📞 laita vaikka viestiä vielä kerran 😚1311206- 48984