Kestävä Mp3-soitin?

väh. 30GB

Mikäköhän olisi kestävä Mp3-soitin, jossa tallennustilaa vähintään 30GB:ä. Aluksi minulla oli Creativen Zen (niitä ensimmäisiä) ja sitten tuli iPod (kerran vaihdettu takuuseen uuteen ja nyt hajosi tämä uusikin). Aina on ollut sama kilahtamisen syy: kovalevy simahtanut.

Vai onko niin, että on siirryttävä noihin Flash-muistillisiin vehkeisiin ja tyydyttävä pienempään määrään mukana kulkevaa musiikkia.

7

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jason-blue

Pahoittelen kornia otsikkoa :(

Mä kaaduin kerran pyörällä (ei pikkuvauhdeista) ja mun Shuffle jäi mun alle, soittimessa oli yks naarmu ja mun kyynärpäissä jäljet näky muutaman kuukauden kuluttua edelleen...

Ei 8Gt oo niin kauheen vähää, mutta kaikki on suhteellista.

Ethän sä juokse tai kulje pakkasessa noitten kovalevyllisten kanssa? Saattais antaa suuntaa, mut muussa tapauksessa sulla on ollu vaan huono säkä.

• väh. 30GB

Ja sitten se on veneessä mukana jolloin se saa kyllä välillä kolahduksia. Kai se on vaan sitten uskottava, jotta soittimen on oltava ilman liikkuvia osia, vaikka tallennuskapasiteetti kärsiikin aika pahasti.

• jason-blue
        väh. 30GB kirjoitti:

Ja sitten se on veneessä mukana jolloin se saa kyllä välillä kolahduksia. Kai se on vaan sitten uskottava, jotta soittimen on oltava ilman liikkuvia osia, vaikka tallennuskapasiteetti kärsiikin aika pahasti.

Juostessa on aina se riski että kovalevyltä lähdetään lukemaan kun tärähtää. Ei se puskurimuisti ikuisuuksia kestä.

Veneessä ei ole niin suurta riskiä, juostessa taas soitin on koko ajan tärinässä, jolloin riski kasvaa.

• riverrr

Mulla on ollut käytössä iRiverin H10 20 Gb soitin ja hyvin se on kestänyt menossa mukana. Jonkun kerran on tipahtanut lattialle, mutta silti pelittää. Ilmeisesti valmistaja on ottanut huomioon että soitin joskus vain tipahtaa ja sen on kestettävä mahdollisimman hyvin. Valitettavaa ettei halvemmat soittimet kestä ja niitä joutuu vaihtamaan.

Luonnollisesti luulisi Flash soittimien olevan vähintään yhtä kestäviä. Toki moni muukin asia vaikuttaa soittimen kestoon kuin kovalevy/flash.

• bull hull

Itsellä ollut 2 iRiveriä ja kummatkin hajonneet "omia aikojaan" Nyt iPod 8 GB nano ja toimii täydellisesti. Pelastettu jopa bulldogin suusta.

• lhökjh
        bull hull kirjoitti:

Itsellä ollut 2 iRiveriä ja kummatkin hajonneet "omia aikojaan" Nyt iPod 8 GB nano ja toimii täydellisesti. Pelastettu jopa bulldogin suusta.

No lakkaa keksimästä noita höpö höpö juttujasi.

• ml3

Lueppa kuule ml3:n kirjoitus. Greativella voi vaikka heitellä sorsia

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka: 3 euron bensa, Ruotsi: bensavero jopa alle EU-minimin

Eipä vaan suomalainen autoilija saa kaikkien rakastamalta Riikalta sympatiaa. Ruotsissa on eri meininki, siellä diskutee
      Maailman menoa
      63
      2112
    2. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      5
      1775
    3. Miten kestätte tyhmiä?

Miten usein turhaudutte tai suututte ihmisiin, joilla on matala älykkyys? Minulla tätä tapahtuu useita kertoja viikossa
      Sinkut
      233
      1260
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      940
    5. Lahkojen uudestikasteille ei pitä mennä

Sananl. 22:3 Mielevä näkee vaaran ja kätkeytyy, mutta yksinkertaiset käyvät kohti ja saavat vahingon.
      Kaste
      87
      925
    6. Minkä arvosanan 4-10 annat Susanna Laineelle Farmi-juontajana?

Susanna Laine vetää Farmi Suomi -realityä. Minkä arvosanan 4-10 annat Suskille juontohommista? Suosikkijuontaja teki
      Tv-sarjat
      20
      842
    7. Miksi naisen pitäisi maksaa 50/50

Vuokrasta miehelle? Eikö se ole miehelle lahja, ja aarre, jos nainen suostuu muuttamaan kanssasi asumaan?
      Ikävä
      111
      751
    8. Onko se liikaa pyydetty

Voisitko sinä mies kerätä rohkeutta ja ottaa yhteyttä? Minä en jaksa tätä enää. On niin ikävä sinua. Minä niin haluaisin
      Ikävä
      38
      698
    9. Kaatopaikka Inhassa

Kuka omistaa kyseisen kaatopaikan? Näkymä tielle kammottava!
      Ähtäri
      19
      696
    10. Jos joku kertoisi ihastuneensa sinuun

mutta sinua ei voisi vähempää kiinnostaa, niin vastaisitko silti ystävällisesti?
      Sinkut
      93
      679
    Aihe