Kokemuksia & mielipiteitä 300C Hemistä

Kantsiiko ?

Mitä mieltä kansalaiset ovat Chrysler 300C Hemi:stä ? Mielestä se on aika näyttävä peli ja suht halpa Jenkkilästä tuotuna (muuttoautona). Turha tietysti mainita etta bensaa palaa mutta jos ajoa ei tule paljon muutenkaan niin se on ihan sama jos maksaa kilsoista vähän enemmän.

7

1089

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hemilä

Näyttävä peli, mutta pensaahan tuossa palaa.

• kulutus ?

Onko jollain käytännön kokemuksia bensan kulutuksesta kaupunki/maantieajossa ?

• Pilkunviilaaja.

jos on varaa osta Hemi, löpön kulutus on yks lysti. Kaikke menee mitä tankkiin laittaa.

• kehvetti
        Pilkunviilaaja. kirjoitti:

jos on varaa osta Hemi, löpön kulutus on yks lysti. Kaikke menee mitä tankkiin laittaa.

Sillä on sitä väliä, että vaikka olisi varaa ostaa itse auto niin sitä ei välttämättä kuitenkaan ole varaa ylläpitää. Tai vaikka varaa löytyisi ylläpitoonkin niin se vaatisi jostain muusta tinkimistä, mistä ei kuitenkaan välttämättä halua tinkiä.

Painu vittuun viilaamasta sitä pilkkua ja jakelemasta noita itsestäänselvyyksiäsi tyyliin "Kaikke menee mitä tankkiin laittaa".

• bensaa
        kehvetti kirjoitti:

Sillä on sitä väliä, että vaikka olisi varaa ostaa itse auto niin sitä ei välttämättä kuitenkaan ole varaa ylläpitää. Tai vaikka varaa löytyisi ylläpitoonkin niin se vaatisi jostain muusta tinkimistä, mistä ei kuitenkaan välttämättä halua tinkiä.

Painu vittuun viilaamasta sitä pilkkua ja jakelemasta noita itsestäänselvyyksiäsi tyyliin "Kaikke menee mitä tankkiin laittaa".

Taytyyhan sen aika toope olla joka ostaa eka Hemi koneen ja sitten huomaa ettei olekaan vara ajaa. Mulla ainakin on ihan sama mita bensa maksaa, kun on ajettava niin sitten ajetaan eika itketa kalliin bensan peraan. Taalla bensa maksaa 70c/litra (Kanada) joten ihan ilolla laittaa 71L tankkiin. Sitten kun tankataan Hemia Suomessa niin paskaakos siina itket, kilsoja tulee kuiteski aika vahan joten jos nyt vuodessa menee vahan enemman bensaan rahaa niin kai sita turhemmastakin on maksettu joskus. Ma voin ottaa Kehvetin sitten kyytiin ja nayttaa sille miksi mulla menee menoveteen 2000e/vuodessa enemman kuin silla, tai mistas ma sen tiedan paljonko silla menee ?

• diileri

Niin tuo olisi minun haaveni,upea perli jollaista muilla ei ole,taattu katseenkääntäjä.

• SRT8

Huomasin eilista lehdesta etta alkaa noitakin loytyy jo kaytettyna -06, hp. 42kCAD tax eli n.31kE. Aika jytky peli 420hp.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle

Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle
      Joensuu
      14
      2029
    2. Oletko nainen alkanut kammoamaan minua

Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom
      Ikävä
      63
      1405
    3. Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä

Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise
      Maailman menoa
      102
      1379
    4. Toivoisitko Rakas vielä?

Haluaisitko vielä? Uskoisin osaavani näyttää sinulle, kuinka ainutlaatuinen nainen olet.
      Ikävä
      68
      1225
    5. Tiesitkö tätä ex-miehistä? Noriko Salo jysäytti yllätyspaljastuksen

Noriko Salo ja ex-F1 kuski Mika Salo olivat naimisissa v. 1999-2022. Kirsi Salon ex-mies puolestaan on muusikko Sammy A
      Kotimaiset julkkisjuorut
      5
      1151
    6. Ihan pieni näkeminen vaan

👋 ja minä olisin valmis jo vaikka mihin sun kanssa. Nämä on näitä.. 🤫🫣😘💥
      Ikävä
      31
      997
    7. En haluaisi kaiken kuihtuvan pois

ilman, että olemme voineet jutella rauhassa kasvotusten... Mutta mistä ihmeestä löydän sinut?
      Ikävä
      52
      996
    8. Koska tajusit silloin aikanaan

että olin ihastunut sinuun? 🤭😍 Taisin olla aika läpinäkyvä 🫣❤️
      Ikävä
      47
      981
    9. Keskustelua kasteesta

You tubessa kaksi pappia keskustelivat kasteesta ja kritisoivat raamatullista uskovien kastetta. Toinen heistä yritti
      Kaste
      334
      950
    10. Huh, huh! Sofia Belorf ei ole itse pessyt hiuksiaan kolmeen vuoteen

Sofia Belorf elää ökyelämää Dubaissa. Sofian arjessa kulta, raha ja luksus ovat vahvasti läsnä. Luksuselämään tottuneell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      917
    Aihe