Voiko

olla...

niin yksinkertaista ja varmaa?

Erosimme, mutta eron loppuaikoina mieheni vielä kertoi että rakastaa minua ja olisi halunnut aloittaa ns. alusta. Sanoin miettiväni asiaa.
Viikko tämän keskustelun jälkeen mieheni hehkutti kuinka ihanan naisen oli löytänyt ja on nyt rakastunut.
Ihmettelen vain että näinkö nopeasti hänen rakkautensa minuun kuoli?

7

1108

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • saman kokenut

ei se rakkaus mihinkään kuollut. entinen mies vain haki tältä nyk.naiselta hyväksyntää, sua hän rakastaa usko pois. kukaan ei voi hetkessä unohtaa ihmissuhdettaan, kukaan ei voi aidosti heittäytyä uuteen suhteeseen ennenkuin vanha puitu loppuun, meillä mennyt nyt kaksi ja puol vuotta ja vieläkin mieheni joka minusta otti eron,pitää yhteyttä,kaipailee minua. harmi se vaan liian myöhäistä,koska rakastan jotain muuta.ent.mieheni nykyisellään avoliitossa,mutta viikottain soittelee tekstailee jne.... tee selväksi tälle ihmiselle pelisäännöt ettei sun tunteilla leikitä. tsemppiä, jokainen ero vaatii voimia ja aikaa.

• Prinsessa*

Kyllä se miehen mieli muuttuu viikossa, olen myös kokenut sen...

• mieli....

mutta entä rakkaus. Sitä ei sit varmaan ollukkaan?!

• varalla

Mies vaan halusi näillä "rakkaudentunnustuksillaan" jotenkin pitää sua varalla siihen saakka kunnes uuden löytäisi...

• sitäkin

miettinyt olen ja tullut siihen tulokseen et varalla olin ja käytti hyväkseen.
        Mutta eipä tässä mitään nyt on oma elämä ja omat jutut. Eteenpäin päivä kerrallaan, nautitaan.

• aikaisemmin

..näillä sivuilla kertonut melkein saman tarinan.Meillä vaan meni se niin,että minä muutin pois meidän asunnosta toukokuussa ja exällä oli jo uusi juhannuksena.Silti exältä tuli rakkaudentunnustuksia vielä vuoden sen jälkeen ja toistuvasti pyysi minua takaisin.
      Tuli vaan sellainen olo niinkui jääkiekossa,että minä olin se ykkösvaraus ja se uusi oli kaiken varalle kakkosvaraus.Se uusi ei vieläkään tiedä mitä exä on hänen selän takana tehnyt.
      Se tulee sitten yllätyksenä...joskus.
      Joten ne uudet on vaan kostovälineitä!
      Tsemppia!

• onneton10

HEI

Kuinolisinlukenut omasta eämästäni. Rakastin exääni yli 10v lukiosta aikuisikään, saimme yhden yhteisen lapsen. Mies jätii minut työkaverin vuoksi kun lapsi oli reilu 2v, edelleen kertoo rakastavansa minua vaikka erosta ON YLI 7V.Asun uudesa avoliitossa, mutta joka ikinen päivä kaipaan exääni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikan kukkaronnyöri on umpisolmussa

Kulutus ei lähde liikkeelle, koska kansalaiset eivät usko, että: – työpaikka säilyy – tulot eivät romahda – talous ei h
      Maailman menoa
      3
      2711
    2. Jos vedetään mutkat suoraksi?

Niin kumpaan ryhmään kuulut? A) Niihin, jotka menevät edellä ja tekevät? Vai B) Niihin, jotka kulkevat perässä ja ar
      Sinkut
      106
      2511
    3. Tanskan malli perustuu korkeaan ansioturvaan

Ja vahvoihin työllisyys- ja kotoutumispalveluihin. Suomessa Riikka on leikannut juuri näitä: palkkatukea, työttömyysturv
      Maailman menoa
      4
      2239
    4. Vain vasemmistolaiset ovat aitoja suomalaisia

Esimerkiksi persut ovat ulkomaalaisen pääomasijoittajan edunvalvojia, eivät auta köyhiä suomalaisia.
      Maailman menoa
      44
      1855
    5. Miten must tuntuu

et sä ajattelet mua just nyt
      Ikävä
      32
      1433
    6. Anteeksipyyntöni

Jätän tähän anteeksipyyntöni sinulle, koska en voi sanoa sitä missään muuallakaan. Pyydän anteeksi, jos purkamani tuska
      Järki ja tunteet
      14
      1423
    7. Kun et vain tajua että

sua lähestytään feikkiprofiililla :D Hanki aivot :D m-n
      Ikävä
      176
      1155
    8. Sydämeni valtiaalle

En täältä aio asioita kysellä. Haluan tuoda tiedoksesi, että pohjimmiltani en ihmisiä tahdo satuttaa ja ajattelen muiden
      Ikävä
      101
      1134
    9. Persu ajoi autoa

Ajoi lapsen yli https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/597a7468-3d1d-455e-bed2-21c1efc31ac1
      Perussuomalaiset
      20
      1043
    10. Oletko tyytyväinen

Tämän hetkiseen tilanteeseenne? Odotatko, että lähennytte vai yritätkö päästä yli ja eteenpäin?
      Ikävä
      81
      938
    Aihe